ροή ειδήσεων

Επίθεση Πολύδωρα σε Μητσοτάκη-ΝΔ: Δεν με θέλει γιατί δεν είμαι φίλος του Χριστοφοράκου

“Στενοχωρήθηκα με τη στάση της ΝΔ, αυτή η θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης δεν εκφράζει όλο το κόμμα, οι περισσότεροι βουλευτές του κόμματος και ο πολύς κόσμος που ψηφίζει ΝΔ είναι μαζί μου”, υπογράμμισε ο Βύρων Πολύδωρας μιλώντας στην ΕΡΤ.

“Αυτοί κάνουν τακτικισμούς για να ρίξουν την κυβέρνηση και να ικανοποιήσουν τις μωροφιλοδοξίες τους....
Η ηγετική ομάδα της ΝΔ με συκοφαντεί και με χτυπά. Ενδεχομένως δεν με θέλει γιατί δεν είμαι φίλος του Χριστοφοράκου“, τόνισε χαρακτηριστικά.

«Εγώ είμαι ευγνώμων και τιμώμενος από την πρόταση που μου έκανε ο Πρωθυπουργός ο κ.Τσίπρας, διότι δεν λαμβάνουν πολλοί τέτοια πρόσκληση, ούτε είναι παιχνίδι», είπε.

Στη συνέχεια ο ίδιος αποκάλυψε τη συνομιλία που είχε με τον Πρωθυπουργό, όταν του προτάθηκε η Προεδρία του ΕΣΡ. «Με πήρε στο τηλέφωνο και μου είπε: “Τι θα έλεγες Βύρωνα για πρόεδρος του Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου;” Απάντηση: Ευχαριστώ, έχω πολλούς εχθρούς όμως, Πρόεδρε. “Έχεις και περισσότερους φίλους”. Σας μεταφέρω ενόρκως τον διάλογο», τόνισε ο κ.Πολύδωρας.

“Εγώ δεν κόπτομαι για την υποψηφιότητα. Με ενέπνευσε το έργο του ειρηνοποιού. Δέχθηκα την πρόσκληση με την ελπίδα ότι μπορώ να φέρω αποτέλεσμα, να εξομαλύνω την κατάσταση με την δικαιοσύνη. Είμαι μαχητής και δεν φοβάμαι τα ρίσκα”, επισήμανε ο πρώην υπουργός.

(video – όλη η συνέντευξη Πολύδωρα στην ΕΡΤ)





Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *