ροή ειδήσεων

Προκλητικός καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου


Αναγνώστης: Στο ΠΤΔΕ Ρόδου στο μάθημα των μαθηματικών όλοι οι φοιτητές ερχόμαστε εδώ και χρόνια αντιμέτωποι με έναν διδάσκοντα ο οποίος δε θα έπρεπε να χαρακτηρίζεται ως παιδαγωγός. Ο τεράστιος όγκος ύλης, η ελλειπής και καθυστερημένη ενημέρωση από τον ίδιο και τους βοηθούς του για τα ζητήματα που σχετίζονται με το μάθημα, αλλά και η αυθαιρεσία στην επιλογή των θεμάτων στις εξεταστικές περιόδους είναι μόνο μερικά από τα προβλήματα που έχουμε να προσπεράσουμε ως φοιτητική κοινότητα για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε στον επόμενο κύκλο μαθημάτων. 
Ποια είναι λοιπόν τα κριτήρια επιλογής διδασκόντων για το ΠΤΔΕ Ρόδου; 
Πώς είναι δυνατόν να περνάμε όλοι οι φοιτητές μία αδικαιολόγητα δύσκολη διαδικασία για να κατοχυρώσουμε το μάθημα του εν λόγω καθηγητή; 
Με αυτές τις ερωτήσεις δηλώνω τον εκνευρισμό και την αγανάκτηση μου για την παρούσα κατάσταση που εδώ και χρόνια ταλαιπωρεί τους φοιτητές του τμήματός μας,

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος20/11/16 23:31

    Και δλδ τι θέλετε να παίρνετε πτυχία χωρίς διάβασμα?
    Τα παιδιά κουράζονται!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/11/16 13:10

      Προφανως και δεν θελουμε να παιρνουμε πτυχιο χωρις διαβασμα, εναν αξιοπρεπη καθηγητη ζηταμε. αυτος μονο αξιος παιδαγωγος δεν ειναι.
      και ας μην αναφερθω στην αναρμοστη συμπεριφορα του βοηθου του κατα τη διαρκεια του υποχρεωτικου μαθηματος την τριτη 15/11/16 για την οποια ενημερωθηκε ολη η πανεπιστημιακη κοινοτητα . ο ανθρωπος προσεβαλε και εσπρωξε φοιτητες με κινητικες δυσκολιες μπροστα σε ολοκληρο αμφιθεατρο και αντι να τον διωξουν του εκαναν απλα συστασεις. Τ Ρ Α Γ Ι Κ Ο

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος21/11/16 13:30

      Προφανώς η δεν τον ξέρεις η δεν έχεις ιδέα για το τι συμβαίνει. Κάνεις δεν είπε να παίρνουμε πτυχία χωρίς διάβασμα.Και όσο για την ουσιαστική μάθηση δεν νομίζω να θεωρείται τις προσβολές σε φοιτητές.,τις ειρωνείες και τις φήμες που βγάζει για όλους τους άλλους καθηγητές.Τελος,πόσο παιδαγωγικό και δίκαιο.ειναι να περνάει κάθε εξεταστική 30 φοιτητές ?τον Σεπτέμβριο πέρασαν 10 άτομα. Και δεν θα σχολιάσω το γεγονός ότι κόβει άτομα με 4,6 4,7 και 4,8

      Διαγραφή
  2. Δεν είναι επακριβώς όπως τα λες. Σίγουρα προκαλεί πρόβλημα σε πολλούς φοιτητές με τις διδακτικές μεθόδους του. Η προσωπική μου άποψη είναι πως είναι από τους λιγους καθηγητές που κρατούν την ουσιαστική μάθηση σε αυτό το Πανεπιστήμιο. Και πως να γίνεις μελλοντικός εκπαιδευτικός χωρίς να γνωρίζεις τις ουσιώδης μαθηματικές έννοιες? Πως να μεταλαμπαδευσεις στους μαθητές σου την θέληση για γνώση? Πως θα καλύπτεις τα κενα τους χωρίς να έχεις καλύψει πρώτα τα δικά σου κενα?? Είναι υπερβολικός σε κάποιες περιπτώσεις αλλά δεν είναι και όπως τα περιγράφεις. Μην ξεχναμε ότι η βάση εισαγωγής έχει φτάσει περιπου στο 10 . Τι περιμένεις να γνωρίζουν από μαθηματικα οι νέοεισαχθέντες φοιτητές? Όλο το σύστημα χρειάζεται τροποποίηση. Αλλά ας μην μακρυγορουμε. Ας είμαστε άξιοι να εκτελέσουμε το λειτούργημα μας με τον καλύτερο τρόπο. Και σίγουρα έχουμε να πάρουμε πολλα θετικά εφόδια από τον συγκεκριμένο καθηγητή παρά από κάποιους άλλους που χρησιμοποιούν αλλοπρόσαλλα κριτήρια αξιολόγησης με "ευνοϊκές προϋποθέσεις"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/11/16 11:39

      Έχεις δίκιο στο ότι οι φοιτητές δεν έχουν τις κατάλληλες βάσεις στα μαθηματικά αλλά πίστεψέ με υπάρχουν καλύτεροι τρόποι ώστε ο φοιτητής και να μάθει και να αγαπήσει τα μαθηματικά. Το μόνο που δημιουργεί αυτός είναι απεχθεια και φόβο. Δεν τον ενδιαφέρει η ουσιαστική μάθηση των φοιτητών αλλά το ουσιαστικό γέμισμα της τσέπης του με την βοήθειά εξωτερικού καθηγητή. Το μόνο θετικό εφόδιο που δίνει αυτός ο καθηγητής είναι το πως να είσαι καθηγητής πανεπιστημίου και να παιρνεις εξτρα χρήματα κάνοντάς κατάχρηση της θέσης του.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος21/11/16 18:21

      Συμφωνω στο οτι υπαρχουν καθηγητες οι οποιοι περνανε τους φοιτητες χωρις να απαιτουν ιδιαιτερο διαβασμα η προσπαθεια ομως ο συγκεκριμενος καθηγητης νομιζω οτι το παρατραβαει το θεμα. Οσο για την υλη του μαθηματος και για το γεγγονος πως πολλοι δασκαλοι στα σχολεια δεν εχουν μαθηματικες γνωσεις θα συμφωνησω. Βεβαια ομως εχω να επισημάνω οτι ο συγκεκριμενος καθηγητης αντλει υλη απο τις ταξεις του λυκειου και οχι του δημοτικου που μας αφορα. Ειναι σιγουρο πως υπαρχουν φοιτητες που δεν θα ξερουν να διδαξουν στα παιδια ουτε την διαιρεση και απ οτι φαινεται στο πανεπιστημιο δεν εχουμε μαθηματα που να βοηθουν στην κάλυψη βασικων κενων και καλυτερα να μην αναφερθω στην ελλειψη μαθηματων γεωμετριας. Τελος οσον αφορα τον ιδιο τον καθηγητη και την ομαδα του μπορω να πω πως λειπει η υπευθυνότητα και η ευγενεια. Δεν ημαστε στο στρατοπεδο ειμαστε στο πανεπιστημιο και θελουμε να γινουμε δασκαλοι που θα δειξουν καλοσυνη στους μελλοντικους τους μαθητες.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος21/11/16 21:13

      eisai blakas...paniblakas basika. tsiraki kai xafies. skata sta moytra soy kai sta moytra twn paidiwn soy. eyxomai na mpoyn sto tmhma kai na perasoyn olo ayto ton psixologiko polemo. an eisai daskalos, akomh pio polla skata sta moytra soy. kai oxi, gia na se prolabw, eimai oso eygenikow prepei.

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος21/11/16 09:11

    Συμφωνώ με τα προηγούμενα σχόλια. Αλλά εγώ αναρωτιέμαι Γιατί στο Πανεπιστήμιο αυτό δεν έχει παραπονεθεί κάποιος για την έλλειψη καθηγητών στο μάθημα της γλώσσας. Μήπως σας συμφέρει? Είναι πρωτάκουστο αυτό κάνετε. Παραπονιόμαστε για το ουσιαστικό ενώ για την σημαντική έλλειψη, δεν ακούγεται φωνή. Αναρωτιέμαι πραγματικά ως φοιτήτρια τρία χρόνια τώρα γιατί γίνεται αυτό το πράγμα. Που θα σας οδηγήσει και σε τι θα ωφεληθουμε όταν τα επόμενα χρόνια θα έρθουμε αντιμέτωποι με τον ΑΣΕΠ Εάν γίνει και στην συνέχεια με την αξιολόγηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος21/11/16 09:18

    Καθηγητή στην γλωσσα που δεν έχεις δεν σε νοιάζει? Ή μάλλον σε συμφέρει να έρχεται από αλλο τμήμα και να.μας διδάσκει. Εμείς οι ίδιοι οι φοιτητές εχουμε ρίξει την ποιοτητα με τον ακριτο συμβιβασμό στην υποτέλεια. Όταν όμως τα επόμενα χρόνια μπορεί να αναμετρηθούμε με τον ΑΣΕΠ και την αξιολόγηση τους να δούμε ποια μαθήματα είναι πιο Χρήσιμα. Πραγματικά Είμαι τρία χρόνια σε αυτό το Πανεπιστήμιο Και αναρωτιέμαι το γίνεται. Γιατί δεν γίνεται κάτι τέλος πάντων να ανατραπεί αυτή η κατάσταση με τις στοιχειώδεις ελλείψεις? Και μιλάς για τα μαθηματικά. Αλλά ξέχασα... Στην Ελλάδα είμαστε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/11/16 11:08

      H ποιοτητα του Πανεπιστημιου φιλε μου δεν εξαρταται απο το βαθμο δυσκολιας που εχει ενα μαθημα ουτε εξαρταται απο τα κομπλεξ και τα κεφια του καθηγητη....αυτο λεγεται καταχρηση εξουσιας!αν θελεις μονινο καθηγητη στη γλωσσα ειναι στο χερι σου να το απιτησεις αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα και καμια σχεση δεν εχει με την αναξιοτητα καποιων που θελουν να ονομαζονται καθηγητες!

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος21/11/16 10:17

    Απαράδεκτος!Του αξίζει καταγγελλια στη μαθηματική εταιρεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος21/11/16 11:05

    Μια χαρα ειναι ο καθηγητης. Απλα εσεις δεν ξερετε Μαθηματικα. Τα θεματα που βαζει στις εξετασεις ειναι πολυ πρωτοτυπα πραγματι, και με αυξημενο βαθμο δυσκολιας. Δυσκολα θα καταφερεις να τα λυσεις. Αν ομως δειξεις οτι ξερεις και δεν γραφεις αρλουμπες θα σε περασει ακομα και αν δεν εχεις φτασει στη λυση. Ποτε δεν καταφερα να ολοκληρωσω τα θεματα των μαθηματικων στις εξεταστικες και στις προοδους. Παρολα αυτα δεν με εκοψε ουτε μια φορα γιατι απο αυτα που εγραφα φαινοταν οτι κατεχω το αντικειμενο, σε αντιθεση με τους περισσοτερους που γραφουν oti na nai!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος21/11/16 11:14

    Για να απαντήσω στα παραπάνω σχόλια που υποστηρίζουν τον μαθηματικό, ναι συμφωνώ πως πρέπει να υπάρχει γνώση των βασικών μαθηματικών εννοιών όπως πρέπει να υπάρχει και η αντίστοιχη γνώση διδακτικής των μαθηματικών! Για να υπάρξει αυτή η γνώμη όμως πρέπει να αυτός ο καθηγητής να κάνει μάθημα για να μας τα μάθει πράγμα που δεν κάνει! Το θέμα με αυτόν είναι ότι έχει απαιτήσεις χωρίς να κάνει το απαιτούμενο μάθημα και χωρίς να εξηγεί με αποτέλεσμα οι φοιτητές να καταφεύγουν σε ιδιαίτερα για να λύσουν απορίες ακόμα και στο κομμάτι των πρακτικών ασκήσεων! Συμφωνώ με τους καθηγητές που έχουν απαιτήσεις γιατί έτσι πρέπει αλλιώς δεν θα γίνει σωστή δουλειά αλλά να έχουν απαιτήσεις όταν και οι ίδιοι είναι σωστοί απέναντί μας και είναι πρόθυμοι να μας βοηθήσουν και όχι να μας κάνουν τη ζωή δύσκολη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μακάρι να θέταν τα κριτήρια αξιολόγησης που θέτει ο συγκεκριμένος καθηγητής και οι υπόλοιποι διδάσκοντες του Τμήματος. Τότε θα είχαμε αποφοίτους καταρτισμένους και άξιους να διδάξουν. Ο άνθρωπος είναι επαγγελματίας.Θέτει διδακτικούς στόχους τους οποίους αν δε τους φτάσουν οι φοιτητές δεν πρέπει να περάσουν το μάθημα γιατί απλά δε θα μπορούν να διδάξουν. Έχω μελετήσει τα θέματα που βάζει μόνο και μόνο για να ελέγξω το τί ακριβώς ζητά και το αν όντως είναι υπερβολικός και κατέληξα με ασφάλεια οτι δεν είναι καθόλου. Η ανεπάρκεια των φοιτητών σε βασικές γνώσεις μαθηματικών, απόρροια του συστήματος των πανελληνίων, τους καθιστά ανίκανους να περάσουν το μάθημα, σε συνδυασμό με την προχειρότητα στην οποία έχουν συνηθίσει να προετοιμάζονται για εξετάσεις σε άλλα μαθήματα. Ο καθηγητής είναι κεφάλαιο για τη Σχολή. Ισως θα έπρεπε να είναι λίγο πιο επικοινωνιακός και ξεκάθαρος με τους φοιτήτές για το τί ζητάει. Σε κάθε περίπτωση το μάθημα που διδάσκει είναι μαθηματικά τα οποία είτε τα γνωρίζεις είτε όχι, δεν υπάρχει μέση κατάσταση και λυπάμαι αν στενοχωρώ την πλειοψηφία των φοιτητών ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/11/16 03:39

      Αναφέρεις ξεκάθαρα ότι μόνο έχεις μελετήσει τα θέματα του. Έχεις όμως παρευρεθεί σε κάποια από τις παραδόσεις του για να καταλάβεις ότι "η προχειρότητα στην οποία έχουν συνηθίσει" οι πρώην μαθητές και νυν φοιτητές είναι και χαρακτηριστικό των παραδόσεων του εν λόγω καθηγητή; Προχειρότητα η οποία είναι εμφανής τόσο στον τρόπο διδασκαλίας όσο και στον τρόπο βαθμολόγησης του. Επίσης το μάθημα του και οι διδακτικοί στόχοι τους οποίους θέτει όπως αναφέρεις (αν και δεν πιστεύω ότι υπάρχουν) σε καμία περίπτωση δεν καθιστούν όσους το παρακολουθούν και όσους καταφέρουν να το περάσουν ικανούς να διδάξουν. Και αυτό για τον απλό λόγο ότι το μάθημα του δεν έχει το παραμικρό στοιχείο διδακτικής θεωρίας. Καλείσαι λοιπόν στο 4ο έτος να μπεις σε σχολική τάξη και να διδάξεις μαθηματικά ενώ είσαι στην ουσία ακατάρτιστος και έχοντας διδαχτεί ύλη λυκείου. Επίσης, τι εννοείς με το "είναι μαθηματικά τα οποία είτε τα γνωρίζεις είτε όχι"; Ξεκινάς με ξεκάθαρα λάθος λογική. Όταν μπαίνουμε στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν θεωρούμαστε αυθεντίες. Συμφωνώ με το ότι οι φοιτητές στερούνται βασικών γνώσεων λόγω του συστήματος των πανελληνίων αλλά από την άλλη οι συγκεκριμένες γνώσεις μαθηματικών που πιθανότατα αναφέρεσαι δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με την ύλη του δημοτικού, μια ύλη και οι τρόποι διδασκαλίας της οποίας θα έπρεπε να εξηγούνται στο συγκεκριμένο μάθημα από τον συγκεκριμένο καθηγητή. Τέλος, θεωρώ ότι θα έπρεπε να υπάρχει ένα γόνιμο πάρε-δωσε ανάμεσα σε διδάσκων-διδασκόμενο, που θα κάνει τον μεν πρώτο να βελτιώσει τις τεχνικές διδασκαλίας του και τον δε δεύτερο να μάθει όσα περισσότερα μπορεί. Ο συγκεκριμένος καθηγητής ούτε βελτιώνεται, ούτε ως παράδειγμα για τους φοιτητές του λειτουργεί.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος23/11/16 20:55

      Κεφάλαιο για την σχολή;;; Τότε να τον εξαργυρώσουμε , τώρα που η χώρα μας είναι χρεωμένη!!!!! Μήπως παίρνεις ληγμένα;;;;

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος21/11/16 11:47

    Ο συγκεκριμένος καθηγητής έδωσε μόλις τώρα ένα φυλλάδιο ασκήσεων σε φωτοτυπάδικο. Οι φοιτητές θα πρέπει να πάνε να το αγοράσουν και να του το έχουν έτοιμο ως αύριο Τρίτη. Για πείτε μας, οι υπερασπιστές του, έτσι διδάσκονται τα Μαθηματικά; Πότε έχει καθίσει ο συγκεκριμένος να διδάξει το πώς διδάσκεις Μαθηματικά σε παιδιά Δημοτικού; Ο άνθρωπος είναι ανεπαρκής σε αυτό που τον πληρώνουμε να κάνει. Απλά ανεπαρκής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο θα ήθελα να γνωρίζω το δικό σας επίπεδο στα μαθηματικά καθώς και τη δική σας επάρκεια στη διδακτική. Έτσι από περιέργεια.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος23/11/16 14:29

      Φίλε, η ειρωνεία και ο κομπασμός μάλλον είναι στο αίμα σου. Πες ότι οι γνώσεις μας στα μαθηματικά είναι σε ένα α' επίπεδο και μπορεί να βελτιωθεί στο κάτω κάτω. ΑΛΛΑ: Πώς να έχουμε "ΕΠΑΡΚΕΙΑ" στη διδακτική των μαθηματικών, όταν μας δίνει μόνο στείρα γνώση?????? !!!!! Όταν με δέκα λεπτά στην εισαγωγή στο καρτεσιανό, απλά δείχνοντας ένα παράδειγμα, να πρέπει να μπορούμε να λύσουμε τέτοιες ασκήσεις και πολύ πιο δύσκολες??(που θα ζητήσει φυσικά!) Όταν έχουν χαθεί τόσα μαθήματα???! Να μη πάει κανείς να δώσει το φυλλάδιο ούτε να γράψει και να γίνει αναφορά άνωθεν!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος2/7/18 18:55

      Μήπως ο "V" είναι ο ίδιος ο καθηγητής;

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος21/11/16 11:50

    Αυτό που πρέπει να κάνουν οι φοιτητές ως διαμαρτυρία είναι να σταματήσουν να πηγαίνουν στο μάθημα του και να σταματήσουν να κάνουν εργασίες. Οι ίδιοι οι φοιτητές του δίνουν αξία. Σταματήστε να ασχολείστε με το μάθημα του και θα δείτε οτι θα δημιουργηθεί θέμα στην πρυτανεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος21/11/16 13:11

    Ο Πρυτανης και ο κοσμητοραας για ποιο λογο υπαρχουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος21/11/16 13:26

    ο,τι και να ακούγεται ο συγκεκριμένος καθηγητής ειναι απο τους λίγους καθηγητες του τμήματος που συμπαθώ. Και προσωπικά μαρέσει πολύ το μαθημα του. Δεν το λεω για να "γλύψω" και όντως βαζει πολλές ασκήσεις προς επίλυση για να μπορεσει κανεις να γράψει στην προοδο. όμως η πλειοψηφία των ασκήσεων αυτών είναι πολύ απλές. Αμα θελετε να δείτε πως είναι πραγματικα τα δυσκολα μαθηματικα για πηγαινετε απο περιεργεια στο πολυτεχνειο. Ημουν δυο χρονια σε πολυτεχνικη σχολή - ασχετα που μετα εκανα 10%- και τα μαθηματικα εκει δεν εχουν καμια απολύτως σχεση -εννοειται- με τα μαθηματικα που διδασκονται στο παιδαγωγικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος21/11/16 13:29

    Ως απόφοιτος του τμήματος αυτού είχα την τύχη και την ατυχία να έχω και εγώ τον καθηγητή αυτόν. Αρχικά θα ήθελα να καταρρίψω τον μύθο του βαθμού εισαγωγής. Ο τωρινός βαθμός των 10.000 μορίων δεν οφείλεται για τη δυσκολία που αντιμετωπίζουν οι φοιτητές να περάσουν το μάθημα, καθώς και όταν ο βαθμός εισαγωγής ήταν 17.500 μόρια το πρόβλημα ήταν ακριβώς το ίδιο. Επομένως, δεν παίζει κανένα ρόλο το γνωστικό υπόβαθρο των νεοεισαχθέντων. Δεύτερον, η ύλη εκτός του μεγάλου όγκου της δεν έχει καμία αντιστοιχία με το αναλυτικό πρόγραμμα των μαθηματικών του Δημοτικού. Αν και δεν θα ήθελα να πω ότι οι φοιτητές διδάσκονται άχρηστα πράγματα, σίγουρα αυτά που διδάσκονται δεν θα τους βοηθήσουν ούτε στη φάση των Πρακτικών που θα μπουν σε σχολική αίθουσα για να διδάξουν ούτε όταν διοριστούν. Επίσης αν και εξετάζεται με όλους τους πιθανούς τρόπους (εργασία, γραπτή πρόοδος, γραπτή τελική εξέταση) η βαθμολογία της είναι αυθαίρετη, αφού ο καθηγητής δεν ενημερώνει για το πώς θα μοιραστούν οι βαθμοί σε καθέναν από αυτούς. Επιπλέον αυτό που θα πρέπει να προκαλεί ιδιαίτερη –και αρνητική – εντύπωση και να προβληματίζει είναι πώς από τα 100 περίπου άτομα που έχει κάθε έτος , το μάθημα αυτό το παρακολουθούν και το εξετάζονται σχεδόν σε κάθε εξάμηνο τα διπλάσια και άτομα, ενώ πρόκειται για ένα τμήμα με εύκολο πρόγραμμα σπουδών, όπου οι φοιτητές τελειώνουν στον προβλεπόμενο χρόνο τις σπουδές τους. Πρέπει να εξετάσουμε όμως και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες διεξάγεται το μάθημα, οι οποίες είναι απαράδεκτες. Ελλιπής εξοπλισμός, κακή ακουστικότητα των αιθουσών, αδυναμία του καθηγητή να εξηγήσει και λύσει τις απορίες των τόσων φοιτητών που παρακολουθούν το μάθημα, μαθήματα που ακυρώνονται και δεν αναπληρώνονται ποτέ. Επομένως, ακόμα και αν θεωρούσαμε ως δεδομένο ότι ο καθηγητής είναι σωστός στις υποχρεώσεις του, όταν έρχεται αντιμέτωπος με τον μεγάλο αριθμό των φοιτητών που παρακολουθούν και εξετάζονται το μάθημα του, είναι αδύνατο να λύσει όλες τις πιθανές απορίες και να βαθμολογήσει σωστά τόσες εργασίες, προόδους και εξετάσεις. Όταν όμως αυτό δεν συμβαίνει σε κανένα άλλο μάθημα είναι επόμενο όλο το βάρος της ευθύνης να πέσει στον συγκεκριμένο καθηγητή και δικαιολογημένα να κατηγορήσουμε αυτόν. Προφανώς και δεν θέλουμε να παίρνουμε πτυχία χωρίς διάβασμα, πίνοντας καφέδες στο νησί του ήλιου. Αυτό που ζητούσαμε, ζητούν και θα ζητούν οι φοιτητές είναι να αναγνωρίζεται η προσπάθεια και ο κόπος τους να εισαχθούν στη σχολή της επιλογής τους, είτε αυτή αξίζει με 10.000 είτε με 17.000 μόρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος21/11/16 13:35

    Δεν θεωρώ δίκαιο και σωστό καθηγητή έναν άνθρωπο που ειρωνεύεται τους φοιτητές κόβει με 4,9 και γενικότερα αν παρακολουθησεις το μάθημα του θα δεις πως μπορείς να μάθεις τα πάντα σχετικά με κουτσομπολιά που λέει για άλλες ειδικότητες καθηγητών πάρα για τα μαθηματικά.Γενικα είναι ότι χειρότερο.Σε βγάζει τρελό ακόμα για το 1+1 =2. Αν αυτό χαρακτηρίζετε εσείς εκπαίδευση καλύτερα να μείνω αγραμματη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος21/11/16 14:11

    Ότι υπάρχει τεράστιος όγκος ύλης, ελλιπής και καθυστερημένη ενημέρωση, ότι βάζει δύσκολα θέματα στις εξεταστικές περιόδους (1-2 θέματα μόνο εύκολα από τα 12 στο σύνολο περίπου και να γράφεις σαν μοτερ για να σου φτάσει ο χρόνος) που ακόμη κι άλλοι μαθηματικοί δυσκολεύονται να λύσουν είναι αλήθεια. Έχει πολλές γνώσεις μαθηματικών και του βγάζουμε και το καπέλο, αλλά όχι τον τρόπο μάλλον να τις μεταδίδει... Ας μη αναφερθώ στο ότι οι φοιτητές πηγαίνουν σε ένα συγκεκριμένο φροντιστήριο για να περάσουν μόνο και μόνο αυτό το μάθημα...

    Επίσης, αυτό που θα πρέπει να απασχολεί είναι εκείνο που συνέβη τελευταία με έναν από τους υπ. διδάκτορές του! Μάλιστα γι' αυτό ήρθε και mail από τον Πρόεδρο (δε ξέρω πόσοι δώσατε σημασία) που έλεγε για τη καταγγελία φοιτητών/τριών, ότι "το Σώμα ομόφωνα καταδίκασε την εν λόγω συμπεριφορά και εξουσιοδότησε τον Πρόεδρο του Τμήματος να κάνει τις ανάλογες συστάσεις στον υποψήφιο διδάκτορα"!

    Εξυπακούεται ότι για να φτάσεις να γίνεις υποψήφιος διδάκτορας έχεις και ανάλογη συμπεριφορά και ήθος! Φυσικά το τμήμα πως να προβλέψει κάτι τέτοιο, γι' αυτό και θα του γίνουν μόνο συστάσεις! Προφανώς και δε μπορούν να κάνουν κάτι άλλο, αφού δε προβλέπεται μια τέτοια συμπεριφορά! Πώς άλλωστε! Αν ήταν δημόσιος υπάλληλος θα είχε περάσει από πειθαρχικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος21/11/16 14:20

    Ρε παιδια να γινει κατι !!!!!!!!!!
    Σας παρακαλω πρεπει να το περασω
    Δεν νιωθω καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να γίνει κάτι. Ξεκινήστε το διάβασμα

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/11/16 08:12

      Δεν με καταλαβες δεν ειναι θεμα διαβασμα θελω να το περασω δεν θα μου δινουν χρηματα να συνεχισω τις σπουδες . Πνιγομαι πρεπει κατι να κανω .........

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος21/11/16 14:22

    Μας ειπε οτι τα μαθηματικα που σας διδασκω ειναι του δημοτικου αυτα ομως διδασκονται στο πολυτεχνειο και το μαθηματικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος21/11/16 14:23

    Βαραω νουμερα ολοι μερα τι θα γινει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν τα νούμερα που "βαράς" είναι σα την ορθογραφία σου τότε δεν κάνει και άσχημα που σε κόβει...Αυτό που με προβληματίζει είναι γιατί δε σε κόβουν και οι υπόλοιποι καθηγητές

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/11/16 08:33

      Φιλε σε παρακαλω μην με μειωνεις δεν παει αλλο πρεπει καποιος να με βοηθησει . Εχω παρει καλους βαθμους σε πολλα μαθηματα .
      Δεν ξερω τι να κανω να αρχισω να πινω ουσιες τα πραγματα εχουν δυσκολεψει πολυ. Εσυ το περασες και μας κανεις το μαγκα θα σε θεωρησω υπευθυνο για οτι θα κανω στην συνεχεια

      Διαγραφή
  19. Ανώνυμος21/11/16 18:53

    ο λογος να μισησεις το παιδαγωγικο της Ροδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος21/11/16 21:03

    Εντωμεταξυ το άρθρο αναρτήθηκε το πρωί στην ομάδα του Π.Τ.Δ.Ε που υπάρχει στο facebook ,και τώρα έχει κατέβει. Μα επιτέλους τι συμφέροντα παίζονται; Ποιους εξυπηρετεί αυτη η κατασταση; Τι λογοκρισία είναι αυτή; Φοβισμένα δειλά ανθρωπακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εγώ το πέρασα βρε παιδιά με την πρώτη, χωρίς φροντιστήριο από θεωρητική κατεύθυνση. Και Εάν αναρωτιέστε τι έκανα? Παρακολουθούσα όλα τα μαθήματα , και τα φροντιστηριακα ακόμα και αν ήταν οι βοηθοί του γιατί εκεί ελυνα παρα πολλές απορίες μου. Εάν είχα αποριες , ήταν διαθέσιμος στο γραφείο του συγκεκριμένες μέρες και ώρες. Έκανα όλες του τις εργασίες και γενικώς ήμουν συνεπής. Η άποψη που αποκομισα γενικώς από την εμπειρία αυτή είναι ότι Εάν είσαι συνεπής και γνωρίζεις έστω και τα στοιχειώδη , μπορεί να το αντιληφθεί διαμέσου του γραπτού σου και βέβαια και το επιβραβεύει. Και βρε παιδί μου δεν καταλαβαίνω όταν λέτε σε κόβει με 4,6 και 4,9 . αυτό πάει να πει ότι δεν Είσαι αρκετά καλος για να περάσεις το μάθημα. Χρειάζεσαι λίγο ακόμη. Και το να παρακαλάς να σε περάσει δείχνει κάτι άλλο από πλευράς φοιτητών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/11/16 08:36

      κε τελειε σταματα να μας αγχωνεις συγνωμη που δεν σου μοιάσαμε αγωνα δινουμε και δεν μπορουμε να το περασουμε εχω δωσει τρεις φορες δεν παει αλλο

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος22/11/16 10:17

    Υπαρχει λυση, στρωθειτε στο διαβασμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/11/16 11:22

      Δεν θέλω να γίνω μαθηματικός ρε ξεκόλλα να διδάξω σε παιδιά του δημοτικού να μαθουν τι σημαινει ελληνικη λεβεντια και οχι τι σημαινει αλλαζονικό
      κόλλημα

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/11/16 11:39

      η λύση είναι να μπουν επιτροπές που θα ελέγχουν ποσοστά επιτυχίας/αποτυχίας και αν δεν περνάνε το μάθημα Χ % φοιτητών, ο καθηγητής να έχει κυρώσεις γιατί προφανώς δεν κάνει καλά τη δουλειά του. λύση είναι επίσης να μπουν κριτήρια στις προσλήψεις (με πχ ψυχομετρικά τεστ και προσωπικότητας) για να μην πληρώνουν τα σπασμένα καταπιεσμένων ανθρώπων φοιτητές με όρεξη για δουλειά και όνειρα. Λύσεις υπάρχουν πολλές.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος22/11/16 13:07

      Υπαρχει λύση ναι...να επαναλάβουμε την πράξη που έκαναν οι φοιτητές στο πανεπιστημιο της Σάμου...το παρελθόν του μαλλον ειναι λιγο θολό!

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος22/11/16 12:53

    Γελαω και λυπάμαι ταυτόχρονα για τους υπερασπιστές του! Ανθρωποι στην ηλικία μου να έχουν υιοθετήσει τη θεωρια << κοιταω τη παρτη μου>> << όλα είναι επιτρεπτα>> Αυριανοι τύποι που θα καθονται στο καναπές τους δίχως αντίδραση για οτιδήποτε δουλεύοντας δεκαωρα, παίρνοντας πενιχρους μισθούς που θα λένε "καλα και έχουμεδουλιτσα" Βολεμενοι συνειδητά στην συνείδηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/11/16 09:42

      Μπραβο λεβεντια μας εδωσες ολο το νοημα

      Διαγραφή
  24. Ανώνυμος22/11/16 16:22

    Πως κρίνετε τη γλυκύτατη συμπεριφορά του βοηθού του σημερα;μηπως συμμορφώθηκε έπειτα απο τη βίαιη συμπεριφορά προς τον φοιτητή;πρεπει να υπάρξουν συστάσεις για να μπορέσουν κάποιοι να μάθουν τα στοιχειώδη για το πως να συμπεριφέρονται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/11/16 14:47

      Και που έγιναν συστάσεις από τον πρόεδρο τί? Ίδρωσε τ' αυτάκι του? Το "γλυκό" γι' αυτόν μάλλον είναι ανέκδοτο! Καλύτερα αλαζονική και υπεροπτική συμπεριφορά να λέμε.

      ΠΑΙΔΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ. Αν δεν ζητήσει δημόσια στους φοιτητές συγνώμη εμείς δεν τον δεχόμαστε! Δεν τον αφήνουμε να μπει στην αίθουσα! Ή πολύ απλά τον διώχνουμε, λέγοντάς του ότι δεν έχει κανένα δικαίωμα να φέρεται έτσι! Ρε παιδιά κανονικά αυτούς που προσέβαλε και έσπρωξε θα πρεπε να του κάνουν μήνυση! Δεν έχει κανένα δικαίωμα να φέρεται έτσι!!!!!!! ΞΥΠΝΑΤΕ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος24/11/16 10:36

      Ναι αυτο να κανουμε! Να ζητησει συγνωμη, αν εχει λιγη συνειδηση! Αλλα τι περιμενεις... κομπλεξικες συμπεριφορες απο κομπλεξικα ανθρωπακια! Θελει να το παιξει καποιος, θεωρωντας τους αλλους κατωτερους και τον ίδιο έξυπνο... ας γελάσω χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος24/11/16 15:21

      Δημοσιευστε ενα θεμα τουλαχιστον βρε παιδια να καταλαβουμε και εμεις απεξω τι βαζει! Καντε αν θεωρειτε, η αν υπαρχει γενικα θεμα.. καποια επιστολη στο υπουργειο παιδειας η στην πρυτανεια! Αλλα εδω βλεπω να υπαρχουν πολλα θεματα..! Βαζει δυσκολα θεματα,εχει ασχημη συμπεριφορα δεν εχει μεταδοτικοτητα. Σωστα?Τα θεματα περιλαμβανονται στην υλη που διδασκεστε? Πότε ο Γιάννης δεν μπορεί, πότε ο κώλος τον πονεί!!

      Διαγραφή
  25. Παιδιά επειδή το πρόβλημά σας  είναι σοβαρό και χρόνιο απορώ πως ο πρόεδρος του τμήματος ή ο Κοσμήτορας δεν έχουν δώσει λύση στο θέμα σας. Πιστεύω ότι όλοι μαζί ενωμένοι οι φοιτητές μέσα από το φοιτητικό σας σύλλογο ή σαν σύνολο οι ίδιοι οι φοιτητές να απευθυνθείτε στο Υπουργείο Παιδείας. Καλή συνέχεια για το καλό του Πανεπιστημίου Αιγαίου γιατί είστε το μέλλον της χώρας και όλοι βασιζόμαστε σε εσάς, είστε οι αυριανοί εκπαιδευτικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/11/16 10:39

      Μα που να πρωτοδώσουν λύση.... Τόσα χρόνια αυτή η κατάσταση... βλέπει κανείς τη διαφορά;;;;;;

      Διαγραφή
  26. Όταν προβάλλει το φως του ήλιου , σβήνει το αμυδρό φως του Αυγερινού!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος27/11/16 03:55

    Αναρωτιέμαι πως ειναι δυνατόν να παραμένουν εκείνος και ο βοηθός του ανενόχλητοι στη θέση τους...ειναι ευθύνη όλων των φοιτητών και κυρίως του πανεπιστημίου Αιγαίου να δράσει με σκοπό την απομάκρυνση αυτών των μιασματων απο την τριτοβάθμια εκπαίδευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος27/11/16 03:58

    Ειναι ευθύνη όλων των φοιτητών και κυρίως του πανεπιστημίου η απομάκρυνση αυτών των μιασματων απο την τριτοβάθμια εκπαίδευση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος27/11/16 13:02

    ποιος ειναι ο βοηθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος28/11/16 09:25

    Βοηθός= Υποψήφιος Διδάκτορας που κάνει διδακτορικό και μπορεί αν θέλει να γίνει καθηγητής στο μέλλον σε πανεπιστήμιο.

    Ο συγκεκριμένος "βοηθός" (τρομάρα να του ρθει) μόνο βοηθός δεν είναι, έγινε χθες και ανάρτηση από αυτό το site εδώ --> "μετά από μια μικρή λογομαχία το αποτέλεσμα ήταν να προσπαθήσει ο ίδιος ο βοηθός να τον απομακρύνει κουνώντας έντονα την καρέκλα του συγκεκριμένου φοιτητή"...

    Καταλαβαίνετε πως σε λίγο θα βγάλει και ένα ραβδί και θα μας δέρνει! Τραγικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *