Για απάτη σε βάρος του Δημοσίου διώκονται οι κατασκευαστικές εταιρείες ΑΚΤΩΡ του Μπόμπολα και ΜΟΧΛΟΣ του Στέγγου
Ποινική δίωξη για κακουργηματική απάτη σε βάρος του Δημοσίου ασκήθηκε, από την Εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας, κατά των υπεύθυνων κατασκευαστικών εταιρειών ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ (συμφερόντων της οικογενείας Γ. Μπόμπολα) και ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε. (Κ. Στέγγος). Η δίωξη μάλιστα είναι σε συνδυασμό...
με τις διατάξεις του νόμου 1608/50 περί καταχραστών του δημοσίου χρήματος, κάτι που σημαίνει ότι οι εμπλεκόμενοι αντιμετωπίζουν ποινή ισόβιας κάθειρξης.
Το σκάνδαλο αφορά προσυνεννοημένες προσφορές των δύο εταιρειών, κατά τη δημοπράτηση των έργων για την επέκταση κρηπιδώματος σταθμού εμπορευματοκιβωτίων προβλήτα του ΟΛΘ και την ανακαίνιση υποδομής γραμμής και ενίσχυση της σήραγγας του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου στο τμήμα Ομόνοιας-Μοναστηράκι.
Από την έρευνα που διενήργησε η εισαγγελέας Πρωτοδικών Βαρβάρα Γνεσούλη, προέκυψε ότι οι υπεύθυνοι των δύο εταιρειών είχαν ανταλλάξει επιστολές προκειμένου να αποσυρθεί η εταιρεία ΜΟΧΛΟΣ ΑΕ η οποία είχε αρχικά αναλάβει τα δύο έργα, μετά την υποβολή της πιο συμφέρουσας προσφοράς, για να τα αναλάβει τελικά η ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ, η οποία ήταν μειοδότης.
Η σύμβαση για την ανακαίνιση της γραμμής Ομόνοια-Μοναστηράκι υπογράφηκε το 2008, ενώ ο μειοδοτικός διαγωνισμός του ΟΛΘ είχε προκηρυχτεί το Φεβρουάριο του 2011.
Από το "στήσιμο" των δύο αυτών διαγωνισμών το Ελληνικό Δημόσιο ζημιώθηκε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ.
Η ποινική δίωξη στρέφεται κατά παντός υπευθύνου, ενώ η δικογραφία που σχηματίστηκε διαβιβάστηκε σε ανακριτή, ο οποίος και θα προσωποποιήσει τις κατηγορίες.
Παράπονα Ρόδου
με τις διατάξεις του νόμου 1608/50 περί καταχραστών του δημοσίου χρήματος, κάτι που σημαίνει ότι οι εμπλεκόμενοι αντιμετωπίζουν ποινή ισόβιας κάθειρξης.
Το σκάνδαλο αφορά προσυνεννοημένες προσφορές των δύο εταιρειών, κατά τη δημοπράτηση των έργων για την επέκταση κρηπιδώματος σταθμού εμπορευματοκιβωτίων προβλήτα του ΟΛΘ και την ανακαίνιση υποδομής γραμμής και ενίσχυση της σήραγγας του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου στο τμήμα Ομόνοιας-Μοναστηράκι.
Από την έρευνα που διενήργησε η εισαγγελέας Πρωτοδικών Βαρβάρα Γνεσούλη, προέκυψε ότι οι υπεύθυνοι των δύο εταιρειών είχαν ανταλλάξει επιστολές προκειμένου να αποσυρθεί η εταιρεία ΜΟΧΛΟΣ ΑΕ η οποία είχε αρχικά αναλάβει τα δύο έργα, μετά την υποβολή της πιο συμφέρουσας προσφοράς, για να τα αναλάβει τελικά η ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ, η οποία ήταν μειοδότης.
Η σύμβαση για την ανακαίνιση της γραμμής Ομόνοια-Μοναστηράκι υπογράφηκε το 2008, ενώ ο μειοδοτικός διαγωνισμός του ΟΛΘ είχε προκηρυχτεί το Φεβρουάριο του 2011.
Από το "στήσιμο" των δύο αυτών διαγωνισμών το Ελληνικό Δημόσιο ζημιώθηκε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ.
Η ποινική δίωξη στρέφεται κατά παντός υπευθύνου, ενώ η δικογραφία που σχηματίστηκε διαβιβάστηκε σε ανακριτή, ο οποίος και θα προσωποποιήσει τις κατηγορίες.
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.