ροή ειδήσεων

Υπηρεσία θα «ακούει» τα παράπονα των τουριστών στα νησιά του νότιου Αιγαίου


Το μεγαλύτερο μέρος των παραπόνων εντοπίζεται στην πόλη της Ρόδου, στο Φαληράκι, και στη Λίνδο.

Ειδική υπηρεσία, η οποία θα διαχειρίζεται τα παραπόνα και τα αρνητικά σχόλια των τουριστών που έρχονται για διακοπές στα νησιά της Δωδεκανήσου και των Κυκλάδων, σκοπεύει να συστήσει η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με σκοπό να προστατεύσει την τουριστική εικόνα της περιοχής. Στην προσπάθεια αυτή δίνεται ιδιαίτερη σημασία τόσο από την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου όσο και από τους εκπροσώπους των παραγωγικών φορέων του τόπου, επειδή θεωρούν ότι έτσι θα αντιμετωπιστούν πολλά από τα κακώς κείμενα που υπάρχουν και ότι με τις έγκαιρες παρεμβάσεις που θα υπάρχουν θα αναβαθμιστεί το τουριστικό προϊόν της περιοχής. 

Ήδη έχει ανατεθεί η σύνταξη μελέτης για τη δομή αυτή και το αρχικό πλαίσιο παρουσιάστηκε σε φορείς της Ρόδου, με σκοπό να ξεκινήσει η διαβούλευση για τη διαμόρφωση της τελικής πρότασης. Σημειώνεται ότι όταν θα λειτουργήσει η υπηρεσία, κάτι το οποίο είναι πιθανό να γίνει μέσα στο 2017, θα αφορά πιλοτικά το νησί της Ρόδου και στη συνέχεια θα επεκταθεί και στα υπόλοιπα νησιά της Περιφέρειας. Η μελέτη πραγματοποιήθηκε από τον οικονομολόγο Αυγερινό Αυγερινού και τη δικηγόρο Μαρία Θεοδώρου και ανέδειξε σημαντικά στοιχεία για τα παράπονα που καταγράφουν οι επισκέπτες της Ρόδου στις διακοπές τους. 

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Αυγερινού, στην ιστοσελίδα του trip advisor υπάρχουν περίπου 3.780 αρνητικά σχόλια που τα περισσότερα αφορούν την ποιότητα των υπηρεσιών και τη συμπεριφορά των υπαλλήλων και των επιχειρηματιών. 

Τα καταλύματα έχουν τα περισσότερα αρνητικά σχόλια και ακολουθούν τα εστιατόρια, τα μπαρ και στη συνέχεια έρχονται τα υπόλοιπα. «Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την έρευνα είναι ότι υπάρχει απόλυτη ανάγκη να γίνει μία συντονισμένη προσπάθεια ανάπτυξης των σχέσεων με τους επισκέπτες. Να γίνει μία μείωση των αρνητικών σχολίων και των αρνητικών εμπειριών, των τουριστών και μία βελτίωση στην εικόνα του προορισμού μέσω των παρεχόμενων υπηρεσιών» δήλωσε και πρόσθεσε ότι η περιφέρεια νοτίου Αιγαίου στην προσπάθεια επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου και αναβάθμισης του τουριστικού προϊόντος προτείνει αυτή τη δομή «We care-south Aegean islands» που θα βοηθήσει πολύ στον έλεγχο και την επίλυση των παραπόνων των επισκεπτών και στην αποτροπή των αρνητικών δημόσιων σχολίων που είναι ιδιαίτερα επιβλαβή στην εικόνα του προορισμού. 

H υπηρεσία που θα γίνει προτείνεται να διοικείται από ένα εννιαμελές όργανο ενώ θα υπάρχει και μια ομάδα διαχείρισης των παραπόνων η οποία θα διαχειρίζεται και ιστοσελίδα στην οποία θα μπορεί κάποιος να κάνει τις καταγγελίες του. Επίσης προτείνεται να δημιουργηθούν τρία γραφεία εξυπηρέτησης των επισκεπτών για τη Ρόδο με την προοπτική να επεκταθεί και στα υπόλοιπα νησιά της περιφέρειας. Όπως έκανε γνωστό ο κ. Αυγερινού «σε ότι αφορά την ιστοσελίδα θα υπάρχει ενημέρωση σε έξι γλώσσες. Σε μία ειδικά διαμορφωμένη φόρμα ο κάθε θιγόμενος θα μπορεί να καταθέσει επώνυμα τη θετική ή την αρνητική του, εμπειρία και μετά αφού γίνει κατηγοριοποίηση θα υπάρχει μία απάντηση από τη δομή σε ότι πρόβλημα υπάρχει».

www.dikaiologitika.gr

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Υπηρεσία για τα παράπονα;;;; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!! Πάλι κάποιους ημέτερους θέλουν να βολέψουν. Δηλαδή κύριοι ανεγκέφαλοι της περιφέρειας τα τόσα παράπονα που βγαίνουν στο διαδίκτυο δεν σας φτάνουν;;; Δεν σας φτάνει η απύθμενη ανικανότητά σας να δείτε τα στραβά και τα κουλά σε αυτόν τον τόπο;;; Μόνο οι στραβοί και άτομα με διανοητικές αναπηρίες δεν τα βλέπουν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος4/11/16 21:36

    Έχουν και παράπονα οι δευτεράτζες τουρίστες που φέρνετε?
    Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι οι ίδιοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *