ροή ειδήσεων

Στρατηγικό σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης τουλάχιστον για μια 5ετία


Υπάρχει μία ιδιαίτερη τάση στην Ευρώπη για ταξίδια και διακοπές σε προορισμούς της ανατολικής Μεσογείου, γεγονός που έχουν αντιληφθεί απόλυτα οι ανταγωνιστές μας και προωθούν επενδυτικά σχέδια, έργα βελτίωσης των υποδομών και ανάλογη διαφημιστική προβολή, υπογραμμίζει ο έμπειρος τουριστικός παράγοντας, που αρθρογραφεί στη στήλη, δίνοντας στοιχεία για το πώς δραστηριοποιούνται ανταγωνίστριες χώρες. Παράλληλα, καταθέτει την πρότασή του για το πώς πρέπει να κινηθεί το δικό μας υπουργείο Τουρισμού. Ιδού, πώς κινούνται ανταγωνιστές μας:

** Στην Κύπρο,

Η διαφημιστική καμπάνια προωθεί έντονα τις εκτός εποχής διακοπές, luxury travel, συνέδρια και long weekends.

Το Κράτος θα δώσει περαιτέρω κίνητρα για αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό των ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων.

Εμπλουτίζεται το τουριστικό προΐόν με τις δύο μεγάλες επενδύσεις που ήδη έχουν πάρει το δρόμο της υλοποίησης, το Καζίνο της Λεμεσού , με ξενοδοχείο πολυτελείας και τις απαραίτητες υποστηρικτικές υπηρεσίες και την σύγχρονη μαρίνα της Αγίας Νάπας με άριστες λιμενικές υποδομές και χερσαίες εγκαταστάσεις με ξενοδοχέιο, διαμερίσματα , βίλες.

Είχε μια πολύ καλή τουριστική χρόνια τόσο από αφίξεις , όσο και από έσοδα και το 2017 διαγράφεται πολύ καλύτερο.

** Στην Τυνησία,

Εκτός από τη δυνατή διαφημιστική προβολή που ήδη έχει αποδώσει, η Κυβέρνηση σχεδιάζει την άμεση αναβάθμιση των βασικών υποδομών, λιμάνια, μαρίνες, αεροδρόμια, αυτοκινητόδρομοι.

Για τα ξενοδοχεία, που έχουν ήδη υψηλό επίπεδο υπηρεσιών, υπάρχουν μόνιμα κίνητρα για αναβάθμιση των εγκαταστάσεων τους.

** Στην Αίγυπτο ,

Προωθείται έντονη διαφημιστική καμπάνια και υπάρχουν ήδη δείγματα ανάκαμψης.

Σχεδιάζεται η περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη της μεσογειακής βόρειας Αιγύπτου, δυτικά της Αλεξάνδρειας, για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου resort destination, κατά τα πρότυπα της Κύπρου, Τυνησίας, Κρήτης, Ρόδου.

Τα γνωστά θέρετρα Hurganda και Sharm el Sheikh, είναι για off season διακοπές για τους Ευρωπαίους, δεν είναι για καλοκαιρινές διακοπές λόγω του πολύ ζεστού και υγρού κλίματος την εποχή εκείνη.

Έτσι με την ανάπτυξη της μεσογειακής Αιγύπτου θα έχουν 12 μήνες season.

** Στην Τουρκία,

Γίνεται πολύ μεγάλη διαφημιστική προβολή, υπάρχουν δείγματα ανάκαμψης ειδικά της Ρωσικής και Γερμανικής αγοράς, όμως όσο οι τρομοκρατικές ενέργειες συνεχίζονται, δεν θα μπορέσει να ξαναπιάσει αφίξεις και έσοδα περασμένων καλών χρόνων.

** Στα δικά μας,

Στο Υπουργείο Τουρισμού λείπει ο στρατηγικός σχεδιασμός, η μακροχρόνια πολιτική και ο μηχανισμός για την έγκαιρη αντίδραση στις τουριστικές τάσεις και ροές.

Απαιτείται ένα πενταετές, τουλάχιστον, σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης με παραμέτρους και μεταβλητές αναπροσαρμοζόμενες ανάλογα με τις ανάγκες.

Γεγονός είναι ότι το Υπουργείο δεν έχει ούτε τη δυνατότητα, ούτε την τεχνογνωσία για τη σύνταξη ενός σχεδίου τουριστικής ανάπτυξης, πρέπει να προχωρήσει , όμως άμεσα , τις διαδικασίες ανάθεσης της μελέτης σε εξειδικευμένους συμβούλους,

Τώρα, πριν είναι αργά , οι ανταγωνιστές το πήραν το μήνυμα και τρέχουν ολοταχώς.

Να μην χάσουνε το τρένο.

Το γράφω, το λέω και το τονίζω κάθε μέρα, μόνο τα έσοδα από τον τουρισμό θα μας σώσουν.

TornosNews.gr


Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *