ροή ειδήσεων

ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ: «Αφήνω το τραγούδι για να μείνω ζωντανός»


Με μια εξομολόγηση καρδιάς ο Γιώργος Δασκαλάκης ανακοινώνει στην «Espresso» την απόφασή του να εγκαταλείψει τον χώρο του πενταγράμμου στην καλύτερη για εκείνον φάση.

ΑΠΟ ΤΗ
ΔΗΜΗΤΡΑ ΔΑΡΔΑ

Ο Ροδίτης λαϊκός ερμηνευτής, που τα τελευταία χρόνια έκανε ολόκληρη την Ελλάδα να χορεύει με τις επιτυχίες του, μπροστά στο δίλημμα υγεία ή καριέρα επέλεξε το πρώτο. Το καρδιακό επεισόδιο που απείλησε τη ζωή του πριν από έναν μήνα τον ώθησε να παρατήσει όχι μόνο το τραγούδι, αλλά και μια σειρά επιχειρήσεων σε Ελλάδα και εξωτερικό, τις οποίες «έτρεχε» μόνος του.

Λίγο πριν επιβιβαστεί στο αεροπλάνο με προορισμό τη Ρόδο, ο Γιώργος Δασκαλάκης μιλάει για την αυθόρμητη και συνάμα ξαφνική απόφασή του να εγκαταλείψει τις πίστες. «Αναγκάζομαι να σταματήσω τα πάντα, γιατί θέλω να ζήσω. Εργάζομαι πολύ σκληρά τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια, οδηγώντας τον οργανισμό μου στα άκρα. Οι γιατροί μου μού συνέστησαν να αλλάξω τρόπο ζωής τώρα κι αυτό κάνω. Το χρωστάω σε μένα, στα παιδιά μου Γιάννη και Τσαμπίκα, στη σύζυγό μου Φωτεινή και σε όλους εκείνους που αγαπώ. Δεν ήταν εύκολη απόφαση και σίγουρα η αποχώρησή μου δεν είναι καλλιτεχνικό τρικ. Μην περιμένετε σε τέσσερις μήνες ξαφνικά να ανακοινώσω την επιστροφή μου. Δεν είμαι παιδί της σοουμπίζ και του σκληρού καλλιτεχνικού συστήματος. Το αντίθετο. Επειτα από δεκαπέντε χρόνια καριέρας στην Ελλάδα, είμαι περήφανος που παρέμεινα απλός και η επιτυχία δεν με άλλαξε» λέει ο λαϊκός τραγουδιστής των μεγάλων επιτυχιών «Τι τραβάω», «Εγινε το αντίθετο», «Μέτρα». Και συνεχίζει: «Πρέπει να κοιτάξω εμένα, όπως μου συνέστησαν οι γιατροί, δεν παίρνει παράταση χρόνου η κατάσταση. Εχω ανάγκη από ξεκούραση και ηρεμία, και μόνο στο σπίτι μου, στο νησί, μπορώ να τα εξασφαλίσω, χωρίς ξενύχτια και άγχη, παρέα με τους δικούς μου ανθρώπους».

Ο Ροδίτης τραγουδιστής πέρασε πολύ ζόρικα τον περασμένο Δεκέμβριο, κατά την επιστροφή του από τη Γερμανία, όταν ξαφνικά υπέστη καρδιακό επεισόδιο και χρειάστηκε να νοσηλευτεί στο Ωνάσειο. Ηταν ήδη πιεσμένος από τις αυστηρές υποδείξεις των ξένων γιατρών πως έπρεπε να υποβληθεί σε ένα σοβαρό τρίτο χειρουργείο στο στομάχι του.

Ο οργανισμός του ήταν ήδη αδύναμος, αφού καθημερινά τρέφεται μόνο με 60 γραμμάρια τροφής, έχοντας χάσει 187 ολόκληρα κιλά. Μια αποτυχημένη επέμβαση τοποθέτησης γαστρικού μανικιού το 2006, προκειμένου να χάσει βάρος, αφού ζύγιζε 267 κιλά, ήταν η αρχή της ταλαιπωρίας του όλα αυτά τα χρόνια. «Αν δεν κάνω αυτή την εγχείρηση, δεν μου μένει πολύς χρόνος. Θα πάθει σηψαιμία το στομάχι μου και... καληνύχτα σας» είχε εξομολογηθεί μάλιστα στην «Espresso».

Θα ανοίξει εστιατόριο στη Ρόδο

Η μετακόμιση του Γιώργου Δασκαλάκη και της οικογένειάς του στη γενέτειρά του τη Ρόδο γίνεται σταδιακά, αφού, όπως μας λέει ο τραγουδιστής, προς το παρόν δεν πρόκειται να ξενοικιάσει το σπίτι του στην παραλία. Εκεί, δίπλα στη θάλασσα, το βράδυ της Κυριακής τράβηξε με το κινητό του τηλέφωνο ένα ερασιτεχνικό βίντεο, το οποίο ανέβασε στο διαδίκτυο αποχαιρετώντας τους θαυμαστές του και ευχαριστώντας τους δύο συνεργάτες του Ηλία Φιλίππου και Κυριάκο Παπαδόπουλο.

«Οπως ήρθα στην Αθήνα αθόρυβα, έτσι αθόρυβα επιστρέφω στη Ρόδο» επισημαίνει ο ερμηνευτής, που δεν περίμενε, όπως λέει, να πάρει τόσο μεγάλες διαστάσεις η αποχώρησή του από το πεντάγραμμο. Ωστόσο, έχει σχέδια για το μέλλον. «Ετοιμάζω στο νησί, παρέα με δύο κουμπάρους μου, ένα ρεστοράν, όπου φίλοι και γνωστοί θα μπορούν να απολαμβάνουν μια ωραία κουζίνα και να συναντιόμαστε, να περνάμε όμορφα και να ζούμε αληθινά» αποκαλύπτει.

espressonews


Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *