Στα 12 ευρώ ανά επιβάτη ορίζεται με κυβερνητική τροπολογία το τέλος για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια έως το 2024, η λειτουργία των οποίων έχει παραχωρηθεί στη γερμανική εταιρεία Fraport.
H τροπολογία, που υπογράφεται από τον υπουργό Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο και τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη, κατατέθηκε, καθώς αναμένεται να ξεκινήσει πολύ σύντομα η λειτουργία από τη Fraport των 14 αεροδρομίων (Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας, Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου).
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ - ΜΠΕ, το τέλος θα επιβάλλεται από την ημερομηνία έναρξης λειτουργίας των 14 περιφερειακών αεροδρομίων από τη Fraport και έως την 1η Νοεμβρίου 2024. Μετά την 1η Νοεμβρίου 2024 θα μειωθεί στα 3 ευρώ για όλους τους αναχωρούντες επιβάτες.
Η τροπολογία προβλέπει, ακόμη ότι το τέλος θα πληρώνουν και τα παιδιά άνω των 2 ετών, ενώ μέχρι σήμερα επιβάλλονταν σε παιδιά από πέντε ετών και πάνω. Αυτό σύμφωνα με την κυβέρνηση θα φέρει σημαντική αύξηση εσόδων.
Μέχρι σήμερα, το τέλος ανάπτυξης αεροδρομίων ήταν ανάλογο με τον τελικό προορισμό και ήταν 12 ευρώ για επιβάτες που ταξίδευαν σε αεροδρόμια εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου και Ελβετικής Συνομοσπονδίας, ενώ έφτανε μέχρι τα 22 ευρώ για επιβάτες με τελικό προορισμό εκτός των χωρών αυτών.
Όπως αναφέρεται στην τροπολογία «το τέλος θα πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα αεροδρόμια, ανεξαρτήτως τελικού προορισμού των αναχωρούντων επιβατών, για λόγους ίσης μεταχείρισης του επιβατικού κοινού που εκκινεί από διαφορετικούς αερολιμένες, για τη δημιουργία υγιών συνθηκών ανταγωνισμού μεταξύ αερολιμένων και για πρακτικούς λόγους ομοιόμορφης εφαρμογής».
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.