ροή ειδήσεων

Και επίσημα Έλληνας ο Ζέκα


Και με την σφραγίδα της Κυβέρνησης, ο Κάρλος Ζέκα πολιτογραφήθηκε ως Έλληνας και πλέον απομένει η ορκωμοσία του.


Έλληνας και με τη βούλα είναι πλέον ο Κάρλος Ζέκα, ο οποίος μόλις ενημερώθηκε για την απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης, είπε: «Ένα όνειρό μου έγινε πραγματικότητα». Πλέον αυτό που απομένει για να ολοκληρωθεί και το τυπικό σκέλος είναι να γίνει η ορκωμοσία, προκειμένου να μπορέσει να αγωνιστεί στην Εθνική Ελλάδας.

Λίγο μετά την πληροφόρηση για την πολιτογράφησή του, ο αρχηγός του Παναθηναϊκού δήλωσε στο site της ομάδας: «Νιώθω πολύ περήφανος και πολύ χαρούμενος που πήρα την ελληνική υπηκοότητα. Είναι κάτι που το ήθελα καιρό. Όλα αυτά τα χρόνια που βρίσκομαι στην Ελλάδα όλοι με υποδέχθηκαν με θέρμη και με αποδέχθηκαν. Μου αρέσει πολύ η Ελλάδα και είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Χρειάζεται να ορκιστώ για ολοκληρωθεί η διαδικασία και εφόσον γίνει αυτό θα μπορέσω να παίξω στην Εθνική Ελλάδας. Ένα όνειρό μου έγινε πραγματικότητα αφού με το ελληνικό διαβατήριο πλέον θα έχω δικαίωμα συμμετοχής στην Εθνική Ελλάδας. Επιπλέον ήταν όνειρό μου να βοηθήσω την Ελλάδα με τον τρόπο μου, όπως με βοήθησαν οι Έλληνες όλα αυτά τα χρόνια».




Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *