ροή ειδήσεων

«Έχω ακυρώσει πρόσκληση σε τελική οντισιόν για μεγάλο talent show επειδή είχα υποχρέωση σε φίλο!»


Ο καλλιτέχνης κατάγεται από τη Ρόδο έχει να δώσει πολλά,
ενώ έχει κάνει ήδη διασκευή το «Θλιβερό τοπίο» του Γιάννη Πάριου. Μια επιτυχία των 90s έρχεται σε μια νέα φρέσκια version με νέο ήχο.

O Νίκος Πήλιος παραχώρησε συνέντευξη στη ραδιοφωνική εκπομπή «stΑΡΤ music» και τον Λάζο Μαντικό στον ΑΡΤ 90,6 FM (διαδικτυακά στο www.artfm906.gr).


Γιατί έκανε διασκευή το «Θλιβερό Τοπίο» του Γιάννη Πάριου;

«Γενικά είμαι υπέρ στο να γίνονται διασκευές. Υπάρχει μια τάση να κάνουν διασκευές παλιά αγαπημένα κομμάτια. Κάπως έτσι μου μπήκε η ιδέα, έψαξα να βρω κομμάτια των 90s που ήταν μεγάλες επιτυχίες του τότε και έτσι επανέφερα το "Θλιβερό τοπίο" του Γιάννη Πάριου με πιο φρέσκο ήχο στο τώρα».

Συνεργασίες του...

«Η συνεργασία μου με τον Λευτέρη Πανταζή ήταν αυτή που μου έδωσε το κάτι παραπάνω. Είναι πολύ επικοινωνιακός, είναι ένα χαρακτηριστικό που πρέπει εμείς οι νέοι να μελετήσουμε. Με είχε συμβουλέψει να είμαι ο εαυτός μου».

Καλλιτέχνες που τον έχουν στηρίξει στη Ρόδο:

«Ο Νίκος Γιάννου με βοήθησε πάρα πολύ στα πρώτα μου βήματα και με έχει στηρίξει πάρα πολύ».

Μια τρέλα που έχει κάνει...

«Έχω ακυρώσει πρόσκληση σε τελική οντισιόν για μεγάλο talent show επειδή είχα επαγγελματική υποχρέωση σε φίλο! Δεν το μετάνιωσα ποτέ, προέχουν για εμένα οι άνθρωποι που με έχουν βοηθήσει».

Η άποψη του για τα talent show:

«Τα talent show έχουν χάσει πλέον την δυναμική τους. Εστιάζουν πλέον πιο πολύ στους κριτές και τον παρουσιαστή».

Αν πιστεύει στο πεπρωμένο, στη μοίρα

«Πιστεύω στο πεπρωμένο, στη μοίρα, αλλά νομίζω μπορούμε να την αλλάξουμε σε κάποιο σημείο».

newpost


Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *