ροή ειδήσεων

Η "έξυπνη" εφαρμογή από τη Ρόδο που κερνά τους... χρήστες της!



«Πενία τέχνας κατεργάζεται...» λέει συχνά πυκνά ο θυμόσοφος λαός. Στην Ελλάδα δε, της οικονομικής κρίσης η έξοδος ακόμα και για έναν... καφέ για ορισμένους μοιάζει πολυτέλεια. Πόσο μάλλον για τους νέους η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων είναι άνεργοι ή υποπληρώνονται!

Για το λόγο αυτό ένας φοιτητής από τη Ρόδο δημιούργησε την εφαρμογή που πάει κόντρα στην... κρίση. Μια εφαρμογή που δίνει τη δυνατότητα στο smartphone σας να σας κεράσει καφέ, ποτό και φαγητό!

Ο λόγος για το Dealout. Μια καινοτομική ηλεκτρονική πλατφόρμα που συγκεντρώνει από διάφορα καταστήματα προσφορές και δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες της να τις εξασφαλίσουν. Η ιδέα ήταν του Λεωνίδα Ορφανίδη, ενός καινοτόμου νέου μόλις 24 ετών από τη Ρόδο. Ξεκίνησε πριν από τρία χρόνια, ωστόσο η εφαρμογή βρίσκεται στον «διαδικτυακό αέρα» με τη σημερινή μορφή του τους τελευταίους έξι μήνες.

Η εφαρμογή Dealout συνεργάζεται με καταστήματα της Θεσσαλονίκης και της Ρόδου. Οι χρήστες αφού την «κατεβάσουν» στο κινητό τους τηλέφωνο ενημερώνονται για τις προσφορές που υπάρχουν στα συνεργαζόμενα καταστήματα σε ακτίνα πενήντα χιλιομέτρων. Όπως αναφέρει στο www.ka-business.gr ο κ. Ορφανίδης «αυτό που πρέπει να κάνει ο χρήστης της εφαρμογής, αφού ενημερωθεί για κάποια προσφορά είναι να την κλείσει και στη συνέχεια να επισκεφτεί το κατάστημα προκειμένου να απολαύσει τις υπηρεσίες που κέρδισε».

Όπως εξομολογείται στο www.ka-business.gr ο κ. Ορφανίδης «η ιδέα προέκυψε από κάποια βιώματα που είχα ως στρατιώτης. Στην παρέα μας υπήρχε ένα άτομο που δεν είχε χρήματα ούτε για τον καφέ του. Δεν δεχόταν να τον κεράσουμε επομένως δεν ερχόταν μαζί μας ούτε για έναν καφέ. Σκέφτηκα τότε, πως θα ήταν εάν υπήρχε μια εφαρμογή που του εξασφάλιζε έναν καφέ κερασμένο σε κάποιο κατάστημα, στο οποίο θα πηγαίναμε κι εμείς και θα πληρώναμε κανονικά». Και εγένετο... Dealout.

Με το Dealout συνεργάζονται μέχρι σήμερα περίπου τριάντα καταστήματα, κυρίως καφετέριες και μπαράκια- τα δέκα εκ των οποίων βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη. Υπάρχουν σκέψεις για συνεργασίες με κομμωτήρια και γυμναστήρια.

Όπως λέει ο κ. Ορφανίδης «η εφαρμογή ξεκίνησε διαφορετικά αλλά σε βάθος χρόνου πήρε την σημερινή της μορφή. Αρχικά οι προσφορές ενημέρωναν τους χρήστες με το που ξεκλείδωναν το κινητό τους τηλέφωνο. Ωστόσο κάτι τέτοιο ήταν δυσλειτουργικό και για το λόγο αυτό το αλλάξαμε» αναφέρει.

Μαζί με τον Λεωνίδα Ορφανίδη, που είναι ο CEO του Dealout δραστηριοποιούνται άλλα τέσσερα άτομα.

«Ήρθαμε στη Θεσσαλονίκη με στόχο να μην μένει κανείς σπίτι, επειδή δεν διαθέτει χρήματα για την έξοδό του. Θέλουμε να βοηθήσουμε τους νέους και τους φοιτητές να περνούν καλά απολαμβάνοντας τις προσφορές μας, ενώ παράλληλα προσπαθούμε να δώσουμε μια ώθηση στην ταλαιπωρημένη από την κρίση αγορά της πόλης», δήλωσε ο εμπνευστής της εφαρμογής, Λεωνίδας Ορφανίδης. Μάλιστα, όπως λέει ο ίδιος, «Η Θεσσαλονίκη είναι μια κοινωνία δεκτική και ανοικτή σε πρωτοπορίες, γι' αυτό πιστεύουμε ότι το εγχείρημα θα πάει καλά και θα στηριχθεί από την τοπική αγορά».

Σημειώνεται ότι η εφαρμογή είναι δωρεάν και λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο.

Facebook: DealOut

Από: ka-business.gr

Σχόλια

Δείτε επίσης

εικόνα της ημέρας

εικόνα της ημέρας
loading...
Εγγραφείτε τώρα!