ροή ειδήσεων

Στην πρώτη πεντάδα η Ελλάδα στις προτιμήσεις των Γερμανών για διακοπές



Στην πέμπτη θέση βρίσκεται η Ελλάδα στη γερμανική αγορά, με μερίδιο για το 2016 στο 3,5%, έναντι 3,0% το 2015, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας της ReiseAnalyse, η οποία παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια της έκθεσης ΙΤΒ 2017 και τα οποία δημοσιεύονται αναλυτικά στο Στατιστικό Δελτίο του Sete Intelligence για τον Μάρτιο.

Όπως επισημαίνεται στην έρευνα, η αβεβαιότητα που προκλήθηκε από τα τρομοκρατικά χτυπήματα της περιόδου 2015/2016 επηρέασαν και την ταξιδιωτική συμπεριφορά των Γερμανών το 2016. Η Τουρκία εμφάνισε πτώση 23% στον αριθμό ταξιδιών, ενώ ακόμα μεγαλύτερη είναι η πτώση που εμφανίζει η Βόρεια Αφρική (29%). Πτώση 15% παρατηρήθηκε και στη Γαλλία. Στην περιοχή της Μεσογείου, «νικητές» ανακηρύσσονται η Ελλάδα με αύξηση 18% και η Ισπανία με 8%.

Η Ελλάδα κερδίζει ολοένα έδαφος στη γερμανική αγορά, καταλαμβάνοντας την πέμπτη θέση στα ταξίδια μακράς διάρκειας, ενώ η Ισπανία καταλαμβάνει την πρώτη θέση και το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς (14,8%), σημειώνοντας αύξηση σε σχέση με το 2015. Η Ιταλία βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 8,2%. Στην τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα βρίσκονται η Τουρκία (5,6%) και η Αυστρία (4,6%).

Στα ταξίδια εσωτερικού το top 5 παρέμεινε το ίδιο παρουσιάζοντας αυξητική τάση. Ειδικότερα στην πρώτη θέση βρίσκεται το Mecklenburg-Vorpommen με 5,6%, στη δεύτερη το Βayern με 5,5%, ενώ στην τρίτη το Niedersachsen με 4,2%.
Αυξημένες οι ταξιδιωτικές δαπάνες των Γερμανών

Η μέση δαπάνη των Γερμανών στα ταξίδια μακράς διάρκειας αυξήθηκε κατά 2,87% από τα €1.115 το 2015 στα €1.147 το 2016 στα ταξίδια εξωτερικού. Στα ταξίδια εσωτερικού η μέση δαπάνη για το 2016 ήταν €601, παρουσιάζοντας αύξηση 7,9%. Η συνολική δαπάνη για το 2015 ήταν €954, ενώ το 2016 €983, παρουσιάζοντας αύξηση 3%.

Στο σύνολό τους οι ταξιδιωτικές δαπάνες των κατοίκων της Γερμανίας έφτασαν το 2016 τα €88 δισ.. Οι δαπάνες για τα ταξίδια διακοπών μακράς διαρκείας (5 ή περισσότερες ημέρες) αυξήθηκαν κατά 2% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος και ανέρχονται στα €67,5 δισ. Επιπλέον, οι δαπάνες για τα ταξίδια διακοπών σύντομης διάρκειας (2 έως 4 ημέρες) ανέρχονται σε περίπου €20,4 δισ..

Ενδιαφέρον είναι ότι η συνολική δαπάνη αυξήθηκε στα μακράς διάρκειας ταξίδια, ενώ μειώθηκε στα ταξίδια σύντομης διάρκειας.

Άλλα βασικά στοιχεία είναι: σχεδόν 53,4 εκατ. ταξιδιώτες πραγματοποίησαν πάνω από 68,7 εκατ. ταξίδια μακράς διάρκειας το 2016, ενώ πραγματοποιήθηκαν σχεδόν 80 εκατ. ταξίδια σύντομης διάρκειας από περισσότερους από περίπου 33 εκατ. επισκέπτες.

Ο αριθμός των ταξιδιών μακράς διάρκειας μειώθηκε, ενώ αυξήθηκε ο αριθμός των ταξιδιών σύντομης διάρκειας.

Η μέση διάρκεια παραμονής για ταξίδια με τουλάχιστον 5 διανυκτερεύσεις το 2016 παρέμεινε στα επίπεδα του 2015 τόσο στα ταξίδια εσωτερικού, όσο και του εσωτερικού. Η μέση διάρκεια παραμονής στα ταξίδια εξωτερικού είναι 13,5 ημέρες, στα ταξίδια εσωτερικού 10,3 ημέρες ενώ για το σύνολο των ταξιδιών με διάρκεια >5 ημέρες η διάρκεια ανέρχεται στις 12,6 ημέρες.
Τα ξενοδοχεία προτιμούν οι Γερμανοί όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό

Το 55% των Γερμανών προτίμησε τα ξενοδοχεία, ταξιδεύοντας στο εξωτερικό το έτος 2016 (το ποσοστό αυτό δεν παρουσιάζει σημαντικές αποκλίσεις από το 2011 και μετά), το 20% προτίμησε τα διαμερίσματα και τα σπίτια και το 5% το κάμπινγκ. Τα ποσοστά αυτά διαφοροποιούνται στα ταξίδια μακράς διαρκείας στο εσωτερικό της Γερμανίας. Μόλις το 25% διαμένει σε ξενοδοχεία, ενώ το 38% προτιμά διαμερίσματα και σπίτια. Τέλος, το 9% προτιμά τα κάμπινγκ.

Το πιο σημαντικό κανάλι κράτησης για ταξίδια με τουλάχιστον 5 διανυκτερεύσεις για τους Γερμανούς το 2016 αποτέλεσε η προσωπική συζήτηση, ιδιαίτερα στα ταξιδιωτικά πρακτορεία. Στη διάρκεια της περιόδου 2006/2016 οι online κρατήσεις από το 14%, ανέβηκαν στο 38%, αποτυπώνοντας τις αλλαγές στο τρόπο των προσωπικών κρατήσεων. Αύξηση παρουσιάζουν και οι κρατήσεις μέσω email, ενώ πτώση παρουσιάζει η χρήση τηλεφώνου και φαξ ως μέσα κρατήσεων.
Η έρευνα

Η συγκεκριμένη έρευνα, η οποία εξετάζει τις συμπεριφορές, τα κίνητρα και τα ενδιαφέροντα των Γερμανών και των Γερμανόφωνων κατοίκων της Γερμανίας στο κομμάτι των διακοπών, διεξάγεται ετήσια από το 1970.

Η έρευνα εξετάζει και αναλύει ταξίδια μακράς διάρκειας (5 ή περισσότερες ημέρες) και μικρής διάρκειας (2-4 ημέρες). Μέχρι το 2007 η έρευνα γινότανε μέσω προσωπικών συνεντεύξεων (face to face survey) ενώ από το 2007 η έρευνα υλοποιείται και με τη χρήση διαδικτυακών εργαλείων (online survey)

ΠΗΓΗ WWW.MONEY-TOURISM.GR

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *