Ένα πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο διοργανώνεται αύριο στη Ρόδο στο ξενοδοχείο Sentido Apollo Blue, στο Φαληράκι, από το HolidayCheck, αναφορικά με τους τρόπους αύξησης των κρατήσεων, την αξιοποίηση των κριτικών των πελατών, της θετικής παρουσίας στο διαδίκτυο, αλλά και των υπηρεσιών του.
Εισηγήτρια στο σεμινάριο θα είναι η κα. Natalie Humphreys, Area Sales Manager του HolidayCheck για Ελλάδα και Κύπρο.
Το σεμινάριο που θα ξεκινήσει στις 16.00, απευθύνεται σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, στελέχη πωλήσεων και Ecommerce Managers κα η συμμετοχή γίνεται με πρόσκληση, λόγω περιορισμένου χώρου.
Η θεματογραφία του σεμιναρίου, έχει ως εξής:
Introduction and welcome – importance of a good online reputation
Session 1: Destination Case Study (Rhodes)
Development of the German market
Development of star categories
Development of Award hotels
Case Study local hotel success story
Session 2: All about HolidayCheck
Relevance of HolidayCheck reviews in the German speaking markets
Who uses HolidayCheck?
Reliability of guest reviews
How your recommendation rate is calculated
How to understand HolidayCheck ranking – user behavior
How your hotel is booked on HolidayCheck
Session 3: Benefiting from guest reviews
Optimize your HolidayCheck profile – using the new business center
How to collect guest reviews
Importance of answering guests reviews – turn negative reviews into a free of charge marketing tool
How to improve visibility and your quotes on HolidayCheck
Session 4: Increasing your bookings on HolidayCheck
Influence your bookings on HolidayCheck
Case Study – New Opening Rhodes 2016 – how they did it!
New Marketing Possibilities – Increase your visibility and leave your competitors behind
Question and Feedback
Το HolidayCheck θα προχωρήσει στην διοργάνωση και άλων σεμιναρίων σε Κω, Κρήτη, Σαντορίνη, Κέρκυρα και Κύπρο.
ΠΗΓΗ WWW.MONEY-TOURISM.GR
Η θεματογραφία του σεμιναρίου, έχει ως εξής:
Introduction and welcome – importance of a good online reputation
Session 1: Destination Case Study (Rhodes)
Development of the German market
Development of star categories
Development of Award hotels
Case Study local hotel success story
Session 2: All about HolidayCheck
Relevance of HolidayCheck reviews in the German speaking markets
Who uses HolidayCheck?
Reliability of guest reviews
How your recommendation rate is calculated
How to understand HolidayCheck ranking – user behavior
How your hotel is booked on HolidayCheck
Session 3: Benefiting from guest reviews
Optimize your HolidayCheck profile – using the new business center
How to collect guest reviews
Importance of answering guests reviews – turn negative reviews into a free of charge marketing tool
How to improve visibility and your quotes on HolidayCheck
Session 4: Increasing your bookings on HolidayCheck
Influence your bookings on HolidayCheck
Case Study – New Opening Rhodes 2016 – how they did it!
New Marketing Possibilities – Increase your visibility and leave your competitors behind
Question and Feedback
Το HolidayCheck θα προχωρήσει στην διοργάνωση και άλων σεμιναρίων σε Κω, Κρήτη, Σαντορίνη, Κέρκυρα και Κύπρο.
ΠΗΓΗ WWW.MONEY-TOURISM.GR
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.