ροή ειδήσεων

Το Greece Is ταξίδεψε την Ελλάδα



Επιτυχημένοι επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου αλλά και άλλοι επιχειρηματίες παρευρέθησαν στην έκθεση Greek Panorama.



ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ - ΑΠΟΣΤΟΛΗ. Η Ελλάδα έχει υπέροχο ήλιο και θάλασσα, αλλά η εμπειρία ενός ταξιδιού στη χώρα περιλαμβάνει πολύ περισσότερα από αυτά. Αυτό ήταν το μήνυμα που θέλησε να περάσει στη Νέα Υόρκη το Greek Panorama, μια νέα έκθεση για τον ελληνικό τουρισμό που φιλοδοξεί να τον συνδέσει με τον πολιτισμό και τη γαστρονομία. Πρόκειται για ένα μήνυμα που η «Κ» προωθεί στους ξένους επισκέπτες της χώρας τα τελευταία χρόνια με τις αγγλόφωνες εκδόσεις Greece Is, τις οποίες διένειμε στην έκθεση.

Τα συνολικά 17 μέχρι σήμερα περιοδικά Greece Is έγιναν ανάρπαστα, τόσο στον εμβληματικό σταθμό Grand Central όπου πραγματοποιήθηκε το Greek Panorama όσο και στην πρεσβεία της Ελλάδας στην Ουάσιγκτον, στην ετήσια εκδήλωση Οpen House όπου οι ευρωπαϊκές πρεσβείες της πόλης ανοίγουν τις πόρτες τους στο κοινό για μία ημέρα. Οπως σχολίαζε ένας διπλωμάτης, το αμερικανικό κοινό διψάει για ποιοτικές εκδόσεις για την Ελλάδα και όχι μόνον για τουριστικούς οδηγούς. Μπορεί τα περιοδικά του Greece Is για τη Μύκονο και τη Σαντορίνη να εξαντλήθηκαν πρώτα, αλλά ειδικές εκδόσεις όπως εκείνες για τη δημοκρατία, την υγεία, τους Ολυμπιακούς Αγώνες και το κρασί συμπληρώνουν τη σύγχρονη εικόνα της χώρας στο εξωτερικό, ενισχύοντας το όνομα της Ελλάδας.


Συναντήσεις

Στο Greek Panorama συμμετείχαν επαγγελματίες του τουρισμού και αρκετές περιφέρειες και νομοί της χώρας, προωθώντας εναλλακτικές δράσεις, όπως το Ψηλορείτης Race στο Ρέθυμνο, υπηρεσίες όπως ο συνεδριακός τουρισμός στη Ρόδο και προϊόντα όπως η μαστίχα Χίου. Η διοργάνωση προέβλεπε επιχειρηματικές συναντήσεις μεταξύ των Ελλήνων εκθετών με ταξιδιωτικούς πράκτορες και άλλους πιθανούς πελάτες στις ΗΠΑ, με την εταιρεία διοργάνωσης Hellas North American Events να υπολογίζει ότι πραγματοποιήθηκαν 380 διμερείς συναντήσεις. Η έκθεση περιλάμβανε επίσης ελληνική μουσική και φαγητό, χορευτικά συγκροτήματα, επισήμους προσκεκλημένους αλλά και διάσημους Ελληνοαμερικανούς επισκέπτες.

Με την ευκαιρία της συμμετοχής της στην έκθεση της Νέας Υόρκης, η «Κ» διοργάνωσε μια συζήτηση για την προστιθέμενη αξία της γαστρονομίας, με τη συμμετοχή του γενικού προξένου της Ελλάδας στη Νέα Υόρκη Κωνσταντίνου Κούτρα, εκπροσώπων του Ιδρύματος Ωνάση και του τουριστικού κλάδου, καθώς και επαγγελματιών της εστίασης και εισαγωγέων ελληνικών προϊόντων. Με τη συζήτηση να επικεντρώνεται στην αξία της μεσογειακής κουζίνας, τη «μόδα» των ελληνικών εστιατορίων αλλά και τις προκλήσεις επέκτασης στην τεράστια αγορά των ΗΠΑ για τους Ελληνες παραγωγούς, ήταν σαφής η ευκαιρία αλλά και η ανάγκη συνεργασίας διαφορετικών κλάδων για την προώθηση της ελληνικής γαστρονομίας. Σε αυτό το πλαίσιο, η «Κ» συνεισφέρει τα τελευταία δέκα χρόνια στην ανάδειξη ελληνικών προϊόντων υψηλής ποιότητας μέσω του περιοδικού «Γαστρονόμος» και των ομώνυμων βραβείων, ενώ εξετάζει τρόπους να διευρύνει την παρουσία του δημοφιλούς περιοδικού στη διεθνή αγορά.

Νέες ιδέες

Οπως παρατήρησε εξάλλου η σεφ Μαρία Λόη, η οποία προσέφερε την… τροφή για τη συζήτηση στο Loi Estiatorio, το νέο της εστιατόριο μια ανάσα από το Σέντραλ Παρκ, η λεγόμενη μεσογειακή κουζίνα δεν είναι τίποτε άλλο από την παραδοσιακή ελληνική, και δη την κρητική κουζίνα. Υπέρμαχος της υγιεινής διατροφής και παγκόσμια πρέσβειρα του Chef’s Club of Greece για την ελληνική γαστρονομία, η κυρία Λόη είναι μια επιτυχημένη επαγγελματίας που διαθέτει τη σειρά των προϊόντων της στα Whole Foods, τη «Mέκκα» των ποιοτικών αμερικανικών σούπερ μάρκετ. Γεμάτη ιδέες και με αστείρευτη ενέργεια, στο δείπνο η κυρία Λόη πρότεινε τη διοργάνωση ενός γαστρονομικού φεστιβάλ στους δρόμους της Νέας Υόρκης, μια σκέψη που αμέσως κέρδισε τον εισαγωγέα κρασιών της Stellar Imports Σαμ Κατέχη. Ούτε όμως οι άλλοι παρευρισκόμενοι, επιτυχημένοι επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου, χρειαζόταν να πεισθούν, καθώς έχουν ήδη επενδύσει στα ελληνικά προϊόντα, όπως ο ιδρυτής της Terra Medi Τζον Σταύρος που διαθέτει στην αμερικανική αγορά ελληνικό ελαιόλαδο από το 2005, αλλά και ο πρωτοπόρος εφοπλιστής της θεματικής κρουαζιέρας Τζορτζ Παπαγαπητός, τα νέα σχέδια του οποίου περιλαμβάνουν την προώθηση της γαστρονομίας του Πηλίου.

Σχόλια

Δείτε επίσης

εικόνα της ημέρας

εικόνα της ημέρας
loading...
Εγγραφείτε τώρα!