Η έρευνα εξετάζει τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις των Αμερικανών, της δεύτερης μεγαλύτερης αγοράς εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο, μετά την Κίνα
To 82% των Αμερικανών που προγραμματίζουν διακοπές στην Ευρώπη προτιμούν Μεσογειακούς προορισμούς, κατατάσσοντας την Ελλάδα στην τρίτη θέση των πιο περιζήτητων προορισμών στη Μεσόγειο, με μερίδιο 9%. Αυτό είναι ένα από τα συμπεράσματα στα οποία καταλήγει το βαρόμετρο των ταξιδίων μακρινών αποστάσεων που συνέταξε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδίων (ETC).
Η έρευνα εξετάζει τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις των Αμερικανών, της δεύτερης μεγαλύτερης αγοράς εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο, μετά την Κίνα, όπως αποδεικνύεται από τα στοιχεία εξερχόμενου τουρισμού του 2015 (74 εκατ. ταξίδια στο εξωτερικό με ταξιδιωτικές δαπάνες ύψους 113 δισ. δολαρίων ΗΠΑ, στοιχεία ΠΟΤ).
Σύμφωνα με το βαρόμετρο της ETC, από τους Μεσογειακούς προορισμούς η Ιταλία είναι η νούμερο 1 επιλογή των ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ, η οποία είναι και ο δεύτερος πιο περιζήτητος προορισμός στην Ευρώπη (μετά τη Γαλλία), με έναν στους 3 Αμερικανούς (31%) που θα επισκεφθούν την Ευρώπη να προγραμματίζουν το επόμενο ταξίδι τους στη χώρα.Σε επίπεδο Μεσογείου, τη δεύτερη θέση καταλαμβάνει η Ισπανία με μερίδιο 18% ενώ στην τρίτη ακολουθει η χώρα μας.
Στην πλειονότητά τους οι Αμερικανοί αναφέρουν ότι επόμενος προορισμός τους στην Ευρώπη θα είναι η Γαλλία (37%), η Ιταλία (31%) και η Γερμανία (26%).
Σύμφωνα με την έρευνα, οι Αμερικανοί επισκέπτονται την Ευρώπη με τα εξής ενδιαφέροντα:
1. Φύση | 15%
2. Γνωστά αξιοθέατα | 14%
3. Ιστορία και Πολιτισμός | 12%
4. Να δουν όσο το δυνατό περισσότερα σε σύντομο χρονικό διάστημα | 12%
5. Να αποκτήσουν εμπειρίες από την τοπική κουλτούρα | 11%
6. Να χαλαρώσουν και να φορτίσουν τις μπαταρίες τους σε ένα ιδιαίτερο περιβάλλον | 10%
7. Να δοκιμάσουν την τοπική κουζίνα | 8%
8. Να επιδοθούν σε δραστηριότητες στην ύπαιθρο | 6%
9. Για shopping ακριβών και πολυτελών επώνυμων προϊόντων | 5%
Περισσότεροι από 2 στους 5 Αμερικανούς θα κάνουν κράτηση διακοπών μετ επιστροφής στην Ευρώπη μέσω τουριστικού πράκτορα ή τουρ οπερέιτορ.
Δείτε το infographic...
Η έρευνα εξετάζει τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις των Αμερικανών, της δεύτερης μεγαλύτερης αγοράς εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο, μετά την Κίνα, όπως αποδεικνύεται από τα στοιχεία εξερχόμενου τουρισμού του 2015 (74 εκατ. ταξίδια στο εξωτερικό με ταξιδιωτικές δαπάνες ύψους 113 δισ. δολαρίων ΗΠΑ, στοιχεία ΠΟΤ).
Σύμφωνα με το βαρόμετρο της ETC, από τους Μεσογειακούς προορισμούς η Ιταλία είναι η νούμερο 1 επιλογή των ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ, η οποία είναι και ο δεύτερος πιο περιζήτητος προορισμός στην Ευρώπη (μετά τη Γαλλία), με έναν στους 3 Αμερικανούς (31%) που θα επισκεφθούν την Ευρώπη να προγραμματίζουν το επόμενο ταξίδι τους στη χώρα.Σε επίπεδο Μεσογείου, τη δεύτερη θέση καταλαμβάνει η Ισπανία με μερίδιο 18% ενώ στην τρίτη ακολουθει η χώρα μας.
Στην πλειονότητά τους οι Αμερικανοί αναφέρουν ότι επόμενος προορισμός τους στην Ευρώπη θα είναι η Γαλλία (37%), η Ιταλία (31%) και η Γερμανία (26%).
Σύμφωνα με την έρευνα, οι Αμερικανοί επισκέπτονται την Ευρώπη με τα εξής ενδιαφέροντα:
1. Φύση | 15%
2. Γνωστά αξιοθέατα | 14%
3. Ιστορία και Πολιτισμός | 12%
4. Να δουν όσο το δυνατό περισσότερα σε σύντομο χρονικό διάστημα | 12%
5. Να αποκτήσουν εμπειρίες από την τοπική κουλτούρα | 11%
6. Να χαλαρώσουν και να φορτίσουν τις μπαταρίες τους σε ένα ιδιαίτερο περιβάλλον | 10%
7. Να δοκιμάσουν την τοπική κουζίνα | 8%
8. Να επιδοθούν σε δραστηριότητες στην ύπαιθρο | 6%
9. Για shopping ακριβών και πολυτελών επώνυμων προϊόντων | 5%
Περισσότεροι από 2 στους 5 Αμερικανούς θα κάνουν κράτηση διακοπών μετ επιστροφής στην Ευρώπη μέσω τουριστικού πράκτορα ή τουρ οπερέιτορ.
Δείτε το infographic...
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.