Η εφαρμογή που σου βρίσκει… φθηνό parking και στη Ρόδο



Αλήθεια, έχετε αναρωτηθεί πόσες ώρες έχετε «φάει» από τη ζωή σας, ώρες πολύτιμες και χρήσιμες για να κάνετε κάτι άλλο, απλά επειδή ψάχνετε να... βρείτε parking;

Τη λύση για εσάς που δεν έχετε χρόνο να κάνετε... γύρες έχει μια εφαρμογή που ακούει στο όνομα ParkAround (www.parkaround.com).

Το ParkAround έκανε την εμφάνισή του το 2013 και μέχρι σήμερα έχει εξυπηρετήσει περισσότερους από 150.000 οδηγούς σε όλη τη χώρα, δίνοντας τους πληροφορίες για τις τιμές των ιδιωτικό χώρων στάθμευσης που υπάρχουν κοντά στον τόπο προορισμού τους.

Όμως η λειτουργία της καινοτομικής αυτής πλατφόρμας δεν σταματά εδώ, αφού οι χρήστες της έχουν τη δυνατότητα να σταθμεύσουν με έκπτωση που ξεπερνά το 80% και τις τιμές να ξεκινούν από μόλις ένα ευρώ.

Η ιδέα ανήκει στον Γιάννη Κατσιώτη και Κώστα Αρκάδα. Η εταιρία τους σήμερα απασχολεί οκτώ άτομα, ενώ συνεργάζεται με περισσότερους από 150 ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πειραιά, Κρήτη, Ρόδο και άλλες μεγάλες πόλεις της χώρας. Το ParkAround όμως δεν μένει μόνο εντός συνόρων αλλά αναπτύσσεται και στην Ισπανία.

Μιλώντας στο www.ka-business.gr ο κ. Κατσιώτης αναφέρει: «Η ιδέα προέκυψε το 2013. Πρόκειται για την μετεξέλιξη ενός άλλου project. Λειτουργεί είτε μέσα από περιβάλλοντα Android είτε IOS αλλά και μέσα από το site».

«Και οι ιδιοκτήτες των χώρων και οι οδηγοί είναι ευχαριστημένοι. Για να μπορέσει να γεμίσει ένα parking κάποιος ιδιοκτήτης θα πρέπει να ξέρει να πουλά και στη σωστή τιμή. Ούτε πολύ ακριβά, ούτε πολύ φτηνά. Έχουμε βοηθήσει στο να βρεθεί η ισορροπία ανάμεσα στις δυο πλευρές» συμπληρώνει ο κ. Κατσιώτης.

Οι επιτελείς του ParkAround εκτιμούν πως μεγάλο κομμάτι της επιτυχίας της εφαρμογής σχετίζεται με την ασφάλεια που προσφέρει αλλά και τις χαμηλές τιμές. «Υπάρχουν parking με τα οποία συνεργαζόμαστε όπου η τιμή την ώρα αγγίζει μόλις το ένα ευρώ» λέει ο κ. Κατσιώτης.

Η πλατφόρμα λειτουργεί ως εξής: μπαίνεις στην εφαρμογή, αναφέρεις το σημείο του προορισμού και έχεις στο smartphone σου τις διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης στις χαμηλότερες τιμές. «Από εκεί και πέρα οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το συγκεκριμένο χώρο που επιθυμούν» καταλήγει ο κ. Κατσιώτης.

Αναφερόμενος στις δυσκολίες που αντιμετώπισαν κατά την ίδρυση της start up επιχείρησής τους, ο κ. Κατσιώτης λέει στο www.ka-business.gr: «Οι περισσότερες δυσκολίες υπήρχαν κατά το ξεκίνημά μας. Έπρεπε να εισάγουμε την τεχνολογία στα parking και να πείσουμε τους οδηγούς ότι την περίοδο της κρίσης θα μπορούσαν να ξοδέψουν χρήματα για αυτή την υπηρεσία.

Από: ka-business.gr

Σχόλια

loading...
Εγγραφείτε τώρα!