ροή ειδήσεων

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: Η συγκινητική ανάρτηση για τον σημαντικότερο άντρα στη ζωή της!



Η αδυναμία που έχει η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου στην οικογένειά της και τον τόπο της είναι γνωστή. Η παρουσιάστρια του «Σπίτι μου σπιτάκι μου» όποτε βρίσκει χρόνο επισκέπτεται την Ρόδο για να δει τους γονείς και την μικρότερη αδελφή της, ενώ και οι δικοί της άνθρωποι έρχονται συχνά στην Αθήνα για να την δουν.

Και μπορεί η παρουσιάστρια του Alpha να μιλά πάντα με αγάπη για την μητέρα και την αδελφή της, ο άντρας της οικογένειάς, όμως, ο μπαμπάς της είναι η μεγάλη αδυναμία της. Με αφορμή λοιπόν, τη σημερινή «Γιορτή του πατέρα» η γνωστή παρουσιάστρια ανέβασε στο Instagram μια παλιά φωτογραφία με τον μπαμπά της (όταν εκείνη ήταν ακόμη παιδί) και έγραψε: «Χρόνια πολλά στον καλύτερο μου φίλο, στον άνθρωπο που είναι εκεί πάντα δίπλα μου με ένα μαγικό τρόπο, στον άνδρα που δεν θα με προδώσει ποτέ, στο μπαμπά μου!».

Η Κωνσταντίνα μάλιστα, ανέφερε πως η φωτογραφία είναι από το προσωπικό αρχείο της και αποτελεί… .αξία ανεκτίμητη!!!


tlife.gr

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *