Στις 24 και 25 Ιουνίου 2017 η καρδιά των κλασικών αυτοκινήτων θα χτυπά στο πανέμορφο «νησί των ιπποτών», στο ράλι που αναβιώνει μετά από 21 χρόνια.
Ιστορικά, το ράλι Ρόδου πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στις 30 Ιουνίου του 1996 και φέτος οι κάτοικοι του νησιού των ιπποτών, καθώς και οι τυχεροί επισκέπτες του, θα έχουν τη χαρά μετά από 21χρόνια να θαυμάσουν από κοντά τα πανέμορφα κλασσικά αυτοκίνητα, που σε ταξιδεύουν σε μια άλλη πιο ρομαντική εποχή. Τα πληρώματα των καλοδιατηρημένων αυτοκινήτων θα «βολτάρουν» από άκρη σε άκρη το σμαραγδένιο νησί για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι.
Ο Σύλλογος ΙΣτορικού και Παλαιού Αυτοκινήτου (Σ.ΙΣ.Π.Α), μέλος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Οχημάτων Εποχής (Ε.Ο.Ο.Ε), δέχθηκε με χαρά την πρόσκληση των Ρόδιων μελών του και σε συνεργασία με τον Δήμο Ρόδου και την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, αποφάσισε να αναβιώσει τον ιστορικό αγώνα.
Η εκκίνηση του 2ου Κλασικού Ράλλυ Ρόδου - Σ.ΙΣ.Π.Α θα δοθεί την Κυριακή 25 Ιουνίου 2017 από την πλατεία Δημαρχείου. Τα οχήματα, αφού ολοκληρώσουν το γύρο της Ρόδου θα τερματίσουν ξανά στο ίδιο σημείο κατά τις 6 μ.μ. ενώ 2 ώρες μετά θα γίνει η απονομή των επάθλων στους νικητές του αγώνα.
Η διαδρομή που θα ακολουθήσουν τα πληρώματα είναι: από την περιφερειακή διαδρομή του νησιού προς Καλαβάρδα, Μονόλιθο, Απολακιά, Καταβία, Λίνδο, Μασσάρη, Μαλώνα, Αφάντου, Φαληράκι με τερματισμό στην πλατεία Δημαρχείου Ρόδου.
Για την ιστορία, την πρώτη θέση της γενικής κατάταξης του 1ου Ράλλυ Ρόδου κέρδισε ο Χρήστος Αποστολίδης με συνοδηγό την Βάσω Κυριαζή με Alfa Romeo Spider, τη δεύτερη θέση κατέλαβε το πλήρωμα Γιώργου-Σοφίας Ζαλμά με Austin Cooper S και την τρίτη θέση οι Γιώργος-Αλεξάνδρα Καραπαναγιώτη με Alfa Romeo Spider 1300J.
Φέτος μετά από 21 χρόνια αναμένεται οι συμμετοχές των οχημάτων εποχής να ξεπερνούν τις 60 χαροποιώντας ιδιαιτέρως τους φίλους της αυτοκίνησης, που θα θαυμάσουν από κοντά τα πανέμορφα οχήματα.
Στόχος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, του Δήμου Ρόδου και της Οργανωτικής Επιτροπής του Rhodes Circuit είναι η πραγματοποίηση τέτοιων εκδηλώσεων, που θα οδηγήσουν στον τελικό στόχο, την αναβίωση του Rhodes Circuit.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.