ροή ειδήσεων

Γκάλης για την αποχώρηση του: Ο αχάριστος μπορεί να λέει ότι θέλει…



«Μια χώρα ολόκληρη βγήκε στους δρόμους και πανηγύριζε. Οι στιγμές ήταν συγκλονιστικές ούτε σε παραμύθι δεν θα μπορούσα να τις ζήσω. Και φυσικά δεν θα τις ξεχάσω ποτέ», λέει ο Νίκος Γκάλης σε μία σπάνια και εκ βαθέων εξομολόγηση, στον realfm 97, 30 χρόνια μετά το έπος στο Eurobasket.

Γκάλης: Βλέπω το βίντεο του τελικού και δακρύζω

O θρυλικός αρχισκόρερ της «χρυσής» Εθνικής του ‘87 θυμάται τον Αργύρη Καμπούρη, που «ήταν πάντα ψύχραιμος και ήξερα ότι θα έβαζε έστω και μία από τις δύο τελευταίες βολές», το τελευταίο άστοχο σουτ του Γιοβάισα, καθώς «μου φάνηκε ότι πέρασε ένας χρόνος μέχρι να αστοχήσει», την τελευταία φορά που ήχησε η κόρνα της γραμματείας, οπότε «έγινε πανζουρλισμός κι ο κόσμος άρχισε να πέφτει πάνω μας για να μας αγκαλιάσει», το καλάθι που έβαλε μπροστά στον γίγαντα της εποχής, Τσατσένκο, αν και «έχω βάλει πολλά τέτοια καλάθια με σπασίματα στην καριέρα μου, όμως αυτό ήταν πολύ κρίσιμο και το θυμούνται όλοι», την κούραση από το τουρνουά: «Είχαμε παίξει οκτώ παιχνίδια σε εννέα βραδιές κι από την υπερένταση δεν μπορούσαμε να κοιμηθούμε».Παραδέχεται επίσης ότι όποτε βλέπει το βίντεο εκείνου του τελικού, δακρύζει: «Το έχω δείξει και στην κόρη μου».

Τι απαντά στο ερώτημα αν θα «ξαναγεννηθεί» άλλος Γκάλης

«Ξανά να γυρίσει ο χρόνος πάλι το ίδιο θα έκανα», απάντησε στο ερώτημα για την επιλογή του να μην φορέσει φανέλα ομάδας του ΝΒΑ, αλλά να προτιμήσει την Ελλάδα και τον Άρη, ενώ ερωτηθείς αν βλέπει «νέο» Γκάλη, κάποιον παίκτη που να τον ξεχωρίζει ή να τον πλησιάζει απάντησε: «Κάθε παίκτης έχει το δικό του χαρακτήρα. Δεν μπορείς να πεις ότι θα βγει κι άλλος Γκάλης, κι άλλος Φασούλας, κι άλλος Γιαννάκης». Στην επισήμανση ότι άλλος Γκάλης δεν «ξαναγεννιέται» δηλώνει:«Εγώ δεν θέλω να μιλάω για τον εαυτό μου. Θα ρωτήσετε τον απλό κόσμο που γνωρίζει και έχει ζήσει και πράγματα».


Ο θρύλος του μπάσκετ αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στο τέλος της καριέρας του και το «διαζύγιο» με τον Παναθηναϊκό. Στέκεται ιδιαίτερα στα όσα είχε πει ο τότε προπονητής των «πρασίνων» Κώστα Πολίτης για τη θέση του Γκάλη στην ομάδα και απαντά: «Καθένας κάνει τις επιλογές στη ζωή του. Μερικοί άνθρωποι, δεν ξέρω αν είναι αχάριστοι ή όχι, είναι δικαίωμά τους». Και τόνισε χαρακτηριστικά: «Αν είναι αχάριστος κάποιος μπορεί να πει ό,τι θέλει. Ο,τι θέλει μπορεί να πει μετά», προσθέτοντας ότι την καλύτερη απάντηση την έδωσε ο κόσμος.

Γκάλης: Θέλω να βλέπω τον Ελληνα χαρούμενο

Ο Νίκος Γκάλης, μέσα από τη συχνότητα του realfm 97,8 στέλνει το δικό του μήνυμα για τη σημερινή Ελλάδα, που βρίσκεται στον έβδομο χρόνο οικονομικής κρίσης και σε μνημόνια. «Εγώ θέλω να βλέπω τον Ελληνα να γελάει. Από κει και μετά δεν ξέρω με ποιον τρόπο. Ας τα βρούνε, πολιτικοί δεν είμαστε εμείς. Εμένα δεν μου αρέσει να ασχολούμαι με την πολιτική, αλλά θέλω να βλέπω τον Ελληνα να γελάει. Να είναι χαρούμενος».

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *