ροή ειδήσεων

Ανανέωσαν με Ιάλυσο Παφιάκης, Σταυλάς



Την επέκταση της συνεργασίας της με τους Σάββα Παφιάκη και Δημήτρη Σταυλά, και την νέα αγωνιστική περίοδο, ανακοίνωσε την Δευτέρα (12/6) η διοίκηση του Ιάλυσου.


Στο δυναμικό του Ιάλυσου και την νέα σεζόν, θα συνεχίσουν να βρίσκονται οι Σάββας Παφιάκης και Δημήτρης Σταυλάς.

Οι δύο Ροδίτες παίκτες ήρθαν σε συμφωνία με την διοίκηση των «τοξοβόλων», με συνέπεια να παραμείνουν για ακόμα έναν χρόνο στο ρόστερ των Δωδεκανήσιων, με τους δύο παίκτες να συπληρώνουν με την προσεχή σεζόν τρία χρόνια στην ομάδα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:


«Η Διοίκηση του ΓΑΣ ΙΑΛΥΣΟΣ ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της με τους ΣΑΒΒΑ ΠΑΦΙΑΚΗ και ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΤΑΥΛΑ.

Οι δύο παίκτες θα παραμείνουν στην ομάδα μας για ακόμα ένα χρόνο και τους ευχόμαστε να έχουν υγεία και καλή ποδοσφαιρική χρονιά!»

Έπειτα από την ανανέωση της συνεργασίας τους με τους «ερυθροκίτρινους», οι δύο παίκτες πραγματοποίησαν τις πρώτες τους δηλώσεις, όπου και ανέφεραν τα εξής ακόλουθα:

Σάββας Παφιάκης

«Είμαι χαρούμενος για την παραμονή μου στην ομάδα. Η αλήθεια είναι ότι στο μυαλό μου δεν υπήρχε κάτι άλλο, δεν ήθελα να φύγω από εδώ, γιατί αισθάνομαι σαν στο σπίτι μου στον Ιάλυσο.»

Δημήτρης Σταυλάς

«Είμαι πολύ ευτυχισμένος που θα συνεχίσω να είμαι μέλος της οικογένειας του Ιάλυσου. Θα συνεχίσω να δουλεύω ολοένα και περισσότερο για να μπορώ να αποδίδω στο μέγιστο, ώστε να πετύχουμε τους στόχους μας»

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *