Την Ιταλία και όχι την Ελλάδα μετατρέπει σε κόμβο η Ryanair. Εκμεταλλευόμενη τις «αρρυθμίες» της Alitalia, αλλά και το μέγεθος της ιταλικής αγοράς, η ιρλανδική εταιρεία ενισχύει τη διασυνδεσιμότητα του Μιλάνο (Μπέργκαμο) και της Ρώμης.
Επιμέλεια: Μ. Δημητρίου
Σχετικά με την ελληνική αγορά, η Ryanair πιέζει για μείωση τελών στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», αλλά και για πιο ελκυστική τιμολογιακή πολιτική στα περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport, επιρρίπτοντας – μάλιστα – ευθύνες στο ελληνικό δημόσιο για την καθυστέρηση των έργων στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», η οποία επηρεάζει τη συχνότητα των πτήσεων Αθήνα – Θεσσαλονίκη.
Υπενθυμίζεται ότι η Ryanair προχώρησε, εφέτος, σε μείωση διαθέσιμων θέσεων – αριθμού πτήσεων.
Στην Αθήνα, η προσφερόμενη χωρητικότητα, την θερινή περίοδο του 2017, είναι μειωμένη κατά 17% στην Αθήνα, 7% στη Θεσσαλονίκη, 17% στην Κέρκυρα, 15% στη Ρόδο και 11% στη Κεφαλλονιά, ενώ διακόπηκε πλήρως το δρομολόγιο της Κω.
Αντίθετα, οι μόνοι προορισμοί που αυξήθηκε η χωρητικότητα είναι τα Χανιά (4%) και η Μύκονος (39%).
Αντίστοιχα, τη χειμερινή περίοδο του 2017, η συνολική προσφερόμενη χωρητικότητα, στο σύνολο των ελληνικών προορισμών, θα είναι μειωμένη κατά 10%. Ειδικότερα, στην Αθήνα η μείωση θα φτάσει το 22%, παρά τον εγκαινιασμό νέων δρομολογίων.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.