ροή ειδήσεων

Cosmote, Vodafone και Wind προσφέρουν δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας μετά το σεισμό στην Κω



Μία πολύ δύσκολη στιγμή για την Κω, ο σεισμός των 6,6 ρίχτερ που έπληξε πριν λίγες ώρες το νησί, έχει φέρει καταστροφές και δυστυχώς δύο νεκρούς καθώς και αρκετούς τραυματίες. Οι συνθήκες στο νησί είναι δύσκολες, ωστόσο όπως σημειώνει και ο δήμαρχος: "Η Κως είναι φτιαγμένη από πολύ σκληρό μέταλλο" και στόχος τώρα είναι "Όλοι μαζί να αποδείξουμε ότι η Κως είναι ο πιο όμορφος προορισμός".


Τα τρία δίκτυα, Cosmote, Vodafone και Wind, κατανοώντας τις ανάγκες επικοινωνίας στο νησί σε αυτή την περίοδο, εξέδωσαν δελτία τύπου, με την προσφορά επικοινωνίας τους. Ακολουθούν οι ανακοινώσεις...


Η COSMOTE διευκολύνει την επικοινωνία των κατοίκων στην Κω

Η COSMOTE διευκολύνει τους συνδρομητές της στην Κω, που επλήγησαν από τον σεισμό και, για τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας τους, προσφέρει δωρεάν:
1.500 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, για όλους τους οικιακούς και εταιρικούςσυνδρομητές συμβολαίου κινητής, από σήμερα 21/7 έως και τις 28/7.
1.500 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, για όλους τους συνδρομητές καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής, από σήμερα 21/7 έως και τις 28/7.

Οι δικαιούχοι συνδρομητές θα ενημερωθούν για την ενεργοποίηση των δωρεάν λεπτών ομιλίας, μέσω γραπτού μηνύματος SMS.

Επίσης, αναστέλλεται κάθε διαδικασία για, οριστική ή προσωρινή, φραγή για όλες τις συνδέσεις COSMOTE σταθερής, κινητής και τηλεόρασης στην Κω, μέχρι και τις 21/8/17.

Οι κάτοικοι του νησιού θα μπορούν ακόμη να χρησιμοποιούν δωρεάν όλα τα διαθέσιμα Καρτοτηλέφωνα, για κλήσεις προς αστικά, υπεραστικά και κινητά, έως και τις 28/7.
Η Vodafone στέκεται κοντά σε όλους τους συνδρομητές της στην Κω


Η Vodafone στηρίζει έμπρακτα όλους τους συνδρομητές της, που ζουν στην Κω που επλήγη από το σεισμό, στις αυξημένες τους ανάγκες για περισσότερη επικοινωνία αυτές τις μέρες.

Όλοι οι συνδρομητές της Vodafone, συμβολαίου κινητής, καρτοπρογράμματος, και καρτοκινητής, ιδιώτες και επαγγελματίες, που ζουν στην Κω, θα έχουν στη διάθεση τους για χρήση, έως την επόμενη Δευτέρα 31 Ιουλίου, επιπλέον:
1000 λεπτά ομιλίας προς όλους
600 SMS προς όλους και
600 ΜΒ

Παράλληλα, όλοι οι συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας Vodafone που ζουν στην Κω, θα έχουν στη διάθεση τους 600 λεπτά ομιλίας προς κινητά, για το ίδιο διάστημα.

Επιπλέον, η Vodafone διακόπτει τη διαδικασία φραγής εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων σε όλες τις συνδέσεις συμβολαίου κινητής και σταθερής για τους κατοίκους του νησιού, για έναν ολόκληρο μήνα.

Περισσότερες πληροφορίες για τους πελάτες της Vodafone είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα vodafone.gr


Δωρεάν επικοινωνία για τους συνδρομητές WIND στην Κω

Η WIND Ελλάς, κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας στην Κω ύστερα από τον σεισμό που έπληξε την περιοχή, ενημερώνει τους κατοίκους και συνδρομητές της στην κινητή και τη σταθερή τηλεφωνία, ότι βρίσκεται κοντά τους με δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας.

Συγκεκριμένα σε όλους τους:
πελάτες συμβολαίου κινητής και σταθερής WIND, ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις καθώς και τους
κατόχους καρτοκινητής WIND F2G ή κάρτας Q

προσφέρεται από σήμερα ως το τέλος του μήνα, Δωρεάν χρόνος ομιλίας 1500 λεπτών προς όλους τους εθνικούς προορισμούς (κινητά και σταθερά).

Παράλληλα, η WIND σταματάει τη διαδικασία φραγής εισερχομένων/ εξερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι και 31 Ιουλίου.

Το κατάστημα WIND στην Κω (Ελευθερίου Βενιζέλου 2, Τηλ.: 2242030275) είναι στη διάθεση τους, δίνοντας άμεση προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση και την κάλυψη των αναγκών των συνδρομητών που έχουν πληγεί από τον σεισμό.

Επιπλέον, η WIND Ελλάς ενημερώνει ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου έχει θέσει υπό 24ωρη παρακολούθηση την περιοχή για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων χωρίς ωστόσο να χρειαστεί επιτόπια παρέμβαση καθώς λειτούργησαν απρόσκοπτα τόσο το δίκτυο κινητής όσο και το δίκτυο σταθερής και Internet της WIND.

Σχόλια

Δείτε επίσης

εικόνα της ημέρας

εικόνα της ημέρας
loading...
Εγγραφείτε τώρα!