Φρένο στη λειτουργία πλατφόρμων όπως η Uber και η Beat (πρώην Τaxibeat) επιχειρεί να βάλει σχέδιο νόμου του υπουργείου Μεταφορών, το οποίο αναμένεται να κατατεθεί τον Σεπτέμβρη και αυστηροποιεί το πλαίσιο λειτουργίας, απαιτώντας μακροχρόνιες συμβάσεις με οδηγούς ταξί και αδειοδοτήσεις.
Tα νέα δεδομένα αλλάζουν το περιθώριο κέρδους των διαδικτυακών πλατφορμών, αφού, αν είναι μακροχρόνιες οι συμβάσεις με τα ταξί, το περιθώριο κέρδους τους θα πρέπει να είναι μικρότερο από το 10%-13%, στο οποίο κυμαίνεται σήμερα.
Το σχέδιο νόμου εγκρίθηκε την προηγούμενη εβδομάδα από το Υπουργικό Συμβούλιο και προβλέπει, μεταξύ άλλων, πως υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών μπορούν να παρέχουν μόνο αδειοδοτημένες εταιρείες και μόνο με δημοσίας χρήσεως αυτοκίνητα (δηλαδή, μόνο με ταξί). Μάλιστα, οι εταιρείες που θα λειτουργούν ως πλατφόρμες θα πρέπει να καταβάλουν κάποιο ποσό για να εξασφαλίσουν αδειοδότηση και, ακολούθως, να συνεργάζονται με συγκεκριμένους οδηγούς ταξί, με τους οποίους έχουν υπογράψει τριετή συμβόλαια. Επίσης, προβλέπει βαρύτατα πρόστιμα για τις εταιρείες (50.000 ευρώ), τους οδηγούς ΙΧ και τους πελάτες (5.000 ευρώ) που χρησιμοποιούν μη αδειοδοτημένες επιχειρήσεις.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.