ροή ειδήσεων

Η ανασύνταξη του κλάδου των σούπερ μάρκετ: Βασιλόπουλος VS Μαρινόπουλος



Περισσότερους από 300.000 καταναλωτές έφερε στα καταστήματα της η ΑΒ Βασιλόπουλος η στοχευμένη επικοινωνιακή τιμολογιακή πολιτική της διοίκησης, ειδικά μετά και την απαξίωση του ομίλου Μαρινόπουλου.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το 2017 η διοίκηση της ΑΒ Βασιλόπουλος αναμένει να καταγράψει αύξηση περί το 6% επί των πωλήσεων, παρόλο που ο κλάδος των σούπερ μάρκετ έχει ανασυνταχθεί μετά και την εξαγορά του ομίλου Μαρινόπουλου, από τον όμιλο Σκλαβενίτη.


Την περυσινή χρονιά, η εταιρεία ξεπέρασε το φράγμα των 2 δισ. ευρώ έσπασε καθώς ο κύκλος εργασιών της ανήλθε στα 2,174 δισ. ευρώ, από 1,945 δισ. ευρώ το 2015. Με τον τζίρο αυτό η εταιρεία διατηρείται στην πρώτη θέση του κλάδου το 2016 και πλέον από το 2018 αναμένεται να φανεί κατά πόσον θα απειληθεί από τη «Σκλαβενίτης», που βάσει πλέον αριθμού καταστημάτων αποτελεί τη μεγαλύτερη αλυσίδα του κλάδου.

Η αύξηση αυτή κατά 11,72% στον κύκλο εργασιών της «ΑΒ Βασιλόπουλος» σε σύγκριση με το 2015, αποκτά ιδιαίτερη σημασία, δεδομένου ότι η αγορά συνολικά του κλάδου των σούπερ μάρκετ υποχώρησε το 2016 κατά 6,5% (στοιχεία IRI) σε ετήσια βάση. Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων ανήλθαν το 2016 στα 166,85 εκατ. ευρώ έναντι 134,41 εκατ. ευρώ το 2015.

Σχόλια

Δείτε επίσης

εικόνα της ημέρας

εικόνα της ημέρας
loading...
Εγγραφείτε τώρα!