ροή ειδήσεων

Προσοχή, νέα «φάμπρικα» από απατεώνες Άγγλους «τουρίστες»








Απαιτείται μεγάλη προσοχή από τους ξενοδόχους και τους φορείς του κλάδου!!!

Εάν δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό κάποιου γραφικού, νέα «φάμπρικα» φαίνεται να στήνουν Άγγλοι «τουρίστες», μετά τον σάλο και τις δικαστικές διώξεις, εναντίον όσων προφασίζονταν τροφική δηλητηρίαση και απαιτούσαν αποζημιώσεις από ξενοδοχεία.

Σύμφωνα με απόλυτα διασταυρωμένα στοιχεία, αλλά και την σχετική αλληλογραφία που έχουμε στα χέρια μας, πριν από λίγες ημέρες, σε γνωστό, υψηλού επιπέδου πεντάστερο ξενοδοχείο, που ανήκει σε γνωστό μεγάλο όμιλο, αφίχθη Άγγλος τουρίστας, πελάτης γνωστού και μεγάλου αγγλικού tour operator.
Πολύ σύντομα, το προσωπικό του ξενοδοχείου ενημέρωσε την διοίκηση, ότι ο «τουρίστας» αυτός, αντί να κάνει διακοπές, τις περισσότερες ώρες της ημέρας, κυκλοφορούσε σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου, φωτογραφίζοντας τα πάντα.

Μετά την αναχώρησή του, χωρίς να έχει συμβεί το παραμικρό -πως θα μπορούσε άλλωστε- και χωρίς να έχει απευθυνθεί στο προσωπικό του ξενοδοχείου για οποιοδήποτε θέμα, απέστειλε επιστολή στον tour operator, μέσω του οποίου είχε κλείσει το πακέτο, «καταγγέλοντας» το ξενοδοχείο, για «ελλείψεις» στους τομείς Ασφάλειας και Υγείας (Health & Safety).

Το πιο εντυπωσιακό όμως είναι ότι ο tour operator, ο οποίος σε τακτά χρονικά διαστήματα προβαίνει με δικό του προσωπικό σε ελέγχους του ξενοδοχείου αυτού, και όχι μόνο βέβαια, για τα θέματα αυτά και γνωρίζει ότι το ξενοδοχείο διαθέτει σήμα λειτουργίας, καλύπτοντας όλες τις προβλέψεις του σχετικού νόμου, εμφανίζεται να υιοθετεί τις «καταγγελίες» ενός πελάτη του, -ο οποίος άραγε με ποια νομιμοποίηση, με ποιες γνώσεις και με ποια εξουσιοδότηση, προβαίνει σε μια τέτοια καταγγελία- και απειλεί το ξενοδοχείο με stop sales και μεταφορά των πελατών του σε άλλα ξενοδοχεία.
Η απάντηση

Η απάντηση της διοίκησης του ξενοδοχείου ήταν άμεση και αποφασιστική, καθώς προανήγγειλε στον tour operator, δικαστικές ενέργειες εναντίον του συγκεκριμένου τουρίστα, ρώτησε δε εγγράφως τον t.o., εάν προσυπογράφει τις «καταγγελίες» αυτές του Άγγλου τουρίστα, αφήνοντας σαφώς να εννοηθεί ότι θα κινηθεί νομικά και κατά του tour operator, εάν τις προσυπογράφει, χωρίς οποιοδήποτε στοιχείο.

Μετά την ενέργεια αυτή, οι αρμόδιοι του tour operator, κατέβασαν τους τόνους, χωρίς ωστόσο το θέμα να θεωρείται λήξαν, αφού βρίσκονται σε εξέλιξη σχετικές επικοινωνίες.

Σε κάθε περίπτωση, το θέμα είναι σοβαρό, αφού μετά τις ψεύτικες ασθένειες, νέα θέματα φαίνεται να γεννώνται με την τακτική τουριστών από το Ηνωμένο Βασίλειο.
Στο πλαίσιο αυτό, τόσο οι Έλληνες ξενοδόχοι, όσο και οι συνδικαλιστικοί τους φορείς, θα πρέπει να είναι σε εγρήγορση, μπροστά σε τέτοιες, κακοήθεις τουλάχιστον, τακτικές…

ΠΗΓΗ WWW.MONEY-TOURISM.GR

Σχόλια

  1. Απαγορευση ολων των τουρ οπερειτορ σε ολη την επικρατεια.Μονο ετσι θα υπαρξει ανακαμψη της οικονομιας.Τωρα απλα συνυπογραφετε την καταστροφη σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *