ροή ειδήσεων

Μιρέλα Πάχου «Εκείνο που θα ήθελα είναι περισσότερη συναίσθηση ευθύνης και σεβασμός στις ανθρώπινες αξίες»



Η Μιρέλα Πάχου είναι σίγουρα ένα όνομα που σιγά, σιγά αρχίζει να κάνει αίσθηση τόσο με τα μουσικά της πατήματα, όσο και με τη χαμηλών τόνων προσωπικότητά της που παρόλα αυτά κεντρίζει τα βλέμματα, έτσι όπως πρέπει…



Η Μιρέλα γεννήθηκε στη Ρόδο το 1986. Το 2010 ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές και μεταπτυχιακές της σπουδές στο Τμήμα Νομικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει πτυχίο πιάνου από το Ωδείο του Πολιτιστικού Οργανισμού Δήμου Ρόδου με βαθμό Άριστα και έχει παρακολουθήσει μαθήματα ακορντεόν από τον Ηρακλή Βαβάτσικα.


Έχει συνεργαστεί με πάρα πολλούς καταξιωμένους Έλληνες καλλιτέχνες κι έχει κυκλοφορήσει ένα δίσκο με τίτλο «Μιρέλα» το 2014, ενώ ετοιμάζει και τον δεύτερο που θα βγει προς τα έξω τους επόμενους μήνες…

Πάμε να τη γνωρίσουμε καλύτερα!

Συνέντευξη | Ηρώ Τζημίκα

Μιρέλα! Γνωριστήκαμε πριν λίγο καιρό και χαίρομαι αρκετά που γίνεται αυτή η συνέντευξη… Για αρχή όμως θα ήθελα να μου πεις τι κάνεις…

Κι εγώ χαίρομαι πολύ, Ηρώ, για τη γνωριμία και σ’ ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη. Είμαι πολύ καλά και σε απόλυτα καλοκαιρινή διάθεση!

Τι τύπος είσαι; καλοκαιρινός ή σου αρέσει ο χειμώνας;

Ειλικρινά δεν μπορώ να πω με σιγουριά ότι είμαι καλοκαιρινός τύπος. Μάλλον είμαι παντός καιρού. Μπορώ να σου απαριθμήσω δεκάδες λόγους που με κάνουν να αγαπώ την κάθε εποχή και ήδη από τώρα έχω αρχίσει λιγάκι να νοσταλγώ το χειμώνα!

Οι ωραιότερες διακοπές που έχεις πάει; Αν και ξέρω ότι είσαι από τη Ρόδο… Οπότε κι εκεί θα έχεις περάσει πανέμορφα καλοκαίρια.

ΟΙ ωραιότερες διακοπές; Θελω να πιστεύω ότι είναι αυτές που δεν πήγα ακόμα! Η αλήθεια είναι όμως ότι έχω περάσει υπέροχα καλοκαίρια στη Ρόδο και κυρίως στη Σύμη, απ’ όπου έχω τις πιο όμορφες αναμνήσεις. Ήδη μετρώ τις μέρες αντίστροφα για να ξαναβρεθώ εκεί.

Για το καλοκαίρι είχαμε, λοιπόν, συναυλίες σε όλη την Ελλάδα με Γιάννη Κότσιρα. Πώς πάει έως τώρα; Να υποθέσω καταπληκτικά!

Κάθε φορά που τελειώνει η συναυλία λέω πως δε γίνεται να υπάρξει καλύτερη και κάθε φορά διαψεύδομαι! Είναι ένα καταπληκτικό συναυλιακό καλοκαίρι, ο Γιάννης είναι σπουδαίος καλλιτέχνης, αλλά και συνεργάτης και άνθρωπος, οι μουσικοί είναι καταπληκτικοί και περνάμε υπέροχα!

Για πολλούς είσαι ένα «νέο hot» όνομα στα μουσικά δρώμενα και τη μουσική σκηνή της Ελλάδας, γι αυτό που κάνεις! (γέλια) Εννοώ ότι τώρα έχεις μπει κιόλας με μεγάλη δυναμική… Πώς σου φαίνεται αυτό και μπορείς να πεις ότι είναι η καλύτερη περίοδός σου;

Πολύ κολακευτικά όλα αυτά, μακάρι να είναι όπως τα λες! Όπως και να’ χει, νιώθω πράγματι πως είναι μία από τις καλύτερες περιόδους της ζωής μου.

Περνάω αμέσως στο «Νομάδες» που είναι και το καινούργιο single. Με Μίλτο Πασχαλίδη και Γιάννη Κότσιρα. Πες μου τα πάντα γύρω από αυτά…

Μπορώ να μιλάω ατέλειωτες ώρες γι’ αυτό, αλλά θα σου πω τις επικεφαλίδες: οι «νομάδες» περιγράφουν τις διαδρομές των μουσικών στις καλοκαιρινές περιοδείες, μέσα στο βανάκι, από πόλη σε πόλη. Μεγάλη μου τιμή η σύμπραξη με τον Μίλτο και τον Γιάννη. Ελπίζω να σας αρέσει!






Επίσης μέντορας για σένα ο Μίλτος Πασχαλίδης, αλλά κι ο Γιάννης Κότσιρας που συνεργάζεστε τώρα. Θα ήθελα να μου πεις μία ιστορία που δεν έχεις πει γι’αυτούς, που περάσατε μαζί και γελάσατε πάρα πολύ. Ίσως κι ένα ευτράπελο αν θες… (γέλια)

Οφείλω πάρα πολλά και στους δύο για την εμπιστοσύνη, τη στήριξη και την πολύτιμη εμπειρία που μου μετέδωσαν. Τους θαυμάζω , τους σέβομαι, τους εκτιμώ, παράλληλα όμως τους θεωρώ φίλους μου και έχω πολλές στιγμές να θυμάμαι όπου γελάσαμε πάρα πολύ, όπως για παράδειγμα στο γύρισμα του βίντεο κλιπ των «νομάδων»!

Μεγάλο σχολείο ο Μίλτος Πασχαλίδης, αλλά και προσωπικός σου παραγωγός για αρκετά χρόνια. Πόσο δύσκολο είναι να βρει κάποιος «νέος» καλλιτέχνης κάτι τέτοιο; Το ρωτάω αυτό γιατί σχεδόν όλοι, προσπαθούν μόνοι τους…

Ήταν πράγματι πολύ μεγάλο σχολείο η συνεργασία μου με τον Μίλτο και τον ευχαριστώ γι’ αυτό. Υπήρξε παραγωγός στον πρώτο μου προσωπικό δίσκο που κυκλοφόρησε πριν τρία χρόνια. Θεωρώ πως οι συνεργασίες με καταξιωμένους καλλιτέχνες είναι ίδιαίτερα πολύτιμες για έναν νέο καλλιτέχνη.

Θέλω τώρα να πιαστώ από τους τίτλους τον τραγουδιών σου και να βγάλω μερικές ερωτήσεις… «Υπερήρωες» Ποιος είναι για σένα ο δικός σου υπερήρωας;

Υπερήρωες είναι οι άνθρωποί μου, εκείνοι στους οποίους μπορώ να βασιστώ, οι πυλώνες και οι σταθερές μου. Είναι η οικογένειά μου, οι φίλοι μου, και άλλοι –θέλω να πιστεύω- που απλά δεν έτυχε μέχρι σήμερα οι ζωές μας να διασταυρωθούν. Ο κατάλογος δεν είναι κλειστός!

«Μιρέλα» Όταν βλέπεις αυτό τον τίτλο, ποια εκδοχή του εαυτού σου, σου έρχεται στο μυαλό; Ποια συναισθήματα βγαίνουν πρώτα;

Ο τίτλος αναπόφευκτα ανακαλεί τις τρεις νότες του ονόματός μου, άρα τη μουσική μου εκδοχή!

Εκτός από μία εξαιρετική μουσικός, στιχουργός κτλ είσαι και μία πολύ ευγενική προσωπικότητα. Από πού πηγάζει αυτό; Ήσουν πάντα έτσι;

Θα παρακάμψω το «εξαιρετική», συνεχίζεις να με κολακεύεις! Αλλά το «ευγενική» θα το δεχτώ με χαρά. Θεωρώ την ευγένεια πάρα πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό και θυμώνω πολύ με τους ανθρώπους που είναι αγενείς –πόσο μάλλον θρασείς!!!

Πάμε λίγο στα πιο παλιά… Μίλησέ μου για τα εφηβικά σου χρόνια, όχι όμως σε σχέση με τη μουσική, αλλά σε σχέση με τη ζωή χωρίς μουσική. Πώς ήσουν ως έφηβη; ήσουν της παρέας; πιο μοναχική; της «καλής» τρέλας;

Η μουσική ήταν παρούσα και στα εφηβικά μου χρόνια, αλλά συνυπήρχε αρμονικά θα έλεγα με τις καλές επιδόσεις στο σχολείο,με άλλα ενδιαφέροντα και βέβαια με τις ιστορίες που γράφουν οι παρέες!

Πες μου ένα σκηνικό που έχεις κάνει με φίλους, σε πιο μεγάλη ηλικία και θα σου μείνει αξέχαστο έως τα γεράματα που λέμε… κάτι που γελάσατε πολύ, κάτι τρομακτικό κτλ κτλ.

Ανάμεσα στις αναμνήσεις που θα μου μέίνουν αξέχαστες είναι το περπάτημα από τη Σύμη στον Πανορμίτη, μία διαδρομή 25 χιλιομέτρων που κάναμε κάθε χρόνο στις 14 Αυγούστου καμιά 30 άτομα, όλοι φίλοι και συγγενείς. Ξεκινούσαμε μετά τα μεσάνυχτα και φτάναμε ξημερώματα, την ώρα που ο ήλιος ανέτειλε και ο φούρνος έβγαζε τις πρώτες τυρόπιτες, τι θρυλικές συμιακές «τούρτες»!

Τώρα να σε πάω κάπου αλλού. Έχεις τελειώσει τη Νομική. Βλέπουμε ότι τα πράγματα στο τραγούδι δεν πάνε πολύ καλά… Αν κάποια στιγμή έρθουν σε τέλμα, θα επιλέξεις να ασκήσεις το επάγγελμα; Είναι υποθετικό φυσικά, αλλά θα ήθελα να δω πώς σκέφτεσαι…

Καθόλου υποθετικό δεν είναι! Η Νομική συνυπάρχει αρμονικά με τη μουσική και δεν αποτελεί για μένα υποκατάστατο.






Έχεις πολλές συνεργασίες με καταξιωμένους τραγουδιστές, έχεις μία πολύ καλή πορεία έως τώρα, οπότε θα ήθελα να μου πεις ποια εποχή θα επέλεγες να ζήσεις και πάλι…

Οι συνεργασίες αυτές είναι το πολυτιμότερο εφόδιο για την παραπέρα πορεία μου. Θα ήθελα να συνεργαστώ ξανά με καθένα από αυτούς τους καλλιτέχνες και το εύχομαι, προσβλέποντας στα επόμενα βήματά μου. Ωστόσο δε θα ήθελα να ξαναγυρίσω πίσω σε καμία επόχή. «Πάμε μπροστά, μονάχα μπροστά»!

Νοσταλγείς τα παλιά; Τι τύπος είσαι;

Δε νοσταλγώ τα παλιά και είμαι πεπεισμένη ότι τα καλύτερα έρχονται!

Πάμε τώρα και στο πιο φαν κομμάτι. Όταν κοιτάς τον ουρανό, ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι;

«Ουρανέ,όχι δε θα πω το ‘ναι’» (γέλια)!

Μέρα ή νύχτα και γιατί…

Μέρα και φως! Τη νύχτα όλα είναι πιο πολύπλοκα, ιδίως για όσους έχουμε μυωπία! (γέλια)

Γενικά συνδέεσαι με μυρωδιές; πχ ένα άρωμα αγαπημένου καφέ, σε συνδυασμό με μία ανάμνηση! Ή ενός αρώματος…

Η μυρωδιά του γιασεμιού με ταξιδεύει στην ανοιξιάτικη Σύμη!

Ασχολείσαι με το ίντερνετ;

Ασχολούμαι και το χρησιμοποιώ καθημερινά για ενημέρωση, επικοινωνία και ψυχαγωγία.

Θα ήθελα να μου πεις καθώς βλέπεις τη σημερινή πραγματικότητα, τι θα άλλαζες εσύ και από πού πιστεύεις ότι μπάζει τόσο πολύ σε αυτή τη χώρα;

Εκείνο που θα ήθελα είναι περισσότερη συναίσθηση ευθύνης, συνέπεια, ευαισθησία, σεβασμό στις ανθρώπινες αξίες και την ευγένεια που προαναφέραμε!

Τέλος, εννοείται να μου πεις τα νέα σου και τι να περιμένουμε…

Συναυλίες με τον Γιάννη Κότσιρα μέχρι το τέλος Σεπτέμβρη και ολοκλήρωση του δεύτερου προσωπικού μου δίσκου!

Κλείνοντας θέλω μία αισιόδοξη σκέψη για τα νέα παιδιά που παλεύουν να κάνουν αυτό που αγαπάνε.

Aut viam inveniam aut faciam («ή θα τον βρούμε τον δρόμο ή θα τον φτιάξουμε»)!

hit-channel.com

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *