ροή ειδήσεων

Καταγγέλουν Booking και Expedia στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή !!!



Η Βρετανική Ένωση Μικρών Ξενοδόχων και Ιδιοκτητών Καταλυμάτων ( UK association of small accommodation providers ), καταγγέλλει στην Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA) του Ηνωμένου Βασιλείου και στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ότι η Booking.com και η Expedia καταφεύγουν σε αθέμιτες και πρακτικές που παραβιάζουν τον υγιή ανταγωνισμό.

Η Ένωση Bed & Breakfast έχει επίσης παραπονεθεί απευθείας στην Booking.com, ζητώντας να σταματήσει την διαφημιστική εκστρατεία μάρκετινγκ «Free Cancellation» για τους καταναλωτές.

Γράφοντας σήμερα στο Travel Weekly Europe, ο David Weston, πρόεδρος της Ένωσης B & B, περιγράφει τη σχέση των μεγάλων OTAs με τα μέλη τους ως «σχεδόν καταχρηστική».

Κατηγορεί τη Booking.com και την Expedia ότι προσελκύουν τους καταναλωτές με «στοχευμένα» αποτελέσματα αναζήτησης, «ψευδείς εκπτώσεις» και δημιουργία «ψευδών επείγοντων» μέσω παραπλανητικών ισχυρισμών λόγω της ισχύος τους.

Μέσω ενός email στη Booking.com, ο Weston διαμαρτυρήθηκε: «Το σαφές μήνυμα είναι: κλείστε ότι θέλετε τώρα μέσω της Booking.com και μην ανησυχείτε γιατί μπορείτε αργότερα να το ακυρώσετε. Αυτή η προώθηση της απλής ακύρωσης έχει οδηγήσει σε μια αντίληψη ότι είναι εντάξει να κάνετε πολλές εναλλακτικές κρατήσεις και να ακυρώσετε αυτές που δεν θέλετε και ότι το ξενοδοχείο ή το κατάλυμα θα το πληρώσει». Η τακτική αυτή, συμπλήρωσε ο ίδιος «…Έχει ήδη οδηγήσει τα μέλη μας να βλέπουν σημαντικά υψηλότερα ποσοστά ακύρωσης από εσάς παρά από άλλα δίκτυα και πολύ υψηλότερα απ’ ότι στις απευθείας κρατήσεις (όπου τα ποσοστά ακύρωσης στον τομέα μας είναι συνήθως αμελητέα). Η δική σας ομάδα λέει στα B&B να γνωρίζουν το γεγονός ότι μία κράτηση στις πέντε θα ακυρωθεί».

Και υπογράμμισε ο κ. Weston στο Booking.com: «Τα μέλη μας αντιμετωπίζουν καθημερινά πελάτες που θεωρούν ότι η ακύρωση είναι δωρεάν. Τα μέλη μας συνήθως λαμβάνουν κλήσεις από την ομάδα σας, πιέζοντάς τα για να παραιτηθούν από τα τέλη ακύρωσης που οφείλονται στο πλαίσιο της σύμβασης. Αντίθετα όταν ένα B&B πρέπει να ακυρώσει μια κράτηση, η ομάδα σας επιβάλλει αυστηρά τους κανόνες της. Θεωρούμε ότι πρόκειται για κατάχρηση της «συνεργασίας» μεταξύ ιδιοκτητών καταλυμάτων και του Booking. Μην υποτιμάτε το βάθος της ζημιάς που προκαλεί η εξωφρενική σας διαφήμιση».

Και κατέληξε : «Καλούμε τη Booking.com να σταματήσει να προβάλλει αυτές τις διαφημίσεις τώρα και οποιαδήποτε άλλη καμπάνια που στοχεύει στην προώθηση καθυστερημένων και δωρεάν ακυρώσεων».

Τέλος, ο ίδιος είπε στο Travel Weekly: «Είμαι έκπληκτος με το γεγονός ότι θεωρούν πως μπορούν να ξεφύγουν με αυτό που κάνουν. Όταν παρουσιάσαμε τα στοιχεία μας στα μέλη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στις Βρυξέλλες, εξεπλάγησαν.»

ΠΗΓΗ WWW.MONEY-TOURISM.GR

Σχόλια

loading...
Εγγραφείτε τώρα!