Ξεκινά αυτή την εβδομάδα το rebranding του δικτύου των 600 καταστημάτων της Thomson στη Μ. Βρετανία, τα οποία θα λάβουν την επωνυμία της TUI.
Η εταιρία έχει ήδη ξεκινήσει διαφημιστική καμπάνια ώστε να ενημερώσει το καταναλωτικό κοινό σχετικά με την αλλαγή αυτή.
Είχε ανακοινώσει δε από το 2015, ότι οι επωνυμίες Thomson και First Choice θα αφαιρεθούν από τα τουριστικά γραφεία του Ην. Βασιλείου, τις ιστοσελίδες και τα αεροσκάφη και θα μετατραπούν σε TUI σύμφωνα με τις ενέργειες που έγιναν και στις υπόλοιπες αγορές του ομίλου.
Η καμπάνια ξεκίνησε με τηλεοπτικό σποτ, το οποίο παρουσιάζει έναν άνδρα να βουτά στο νερό με το μήνυμα «Η Thomson αλλάζει και γίνεται TUI». Παραλλαγές της διαφήμισης αυτής θα προβάλλονται σε μακρινές πτήσεις, εθνικά τηλεοπτικά δίκτυα, αφίσες λεωφορείων και στο διαδίκτυο, μέχρι να ολοκληρωθεί η μετάβαση, κάτι που υπολογίζεται ότι θα γίνει στις επόμενες εβδομάδες.
Ο οργανισμός δαπανά εκατομμύρια λίρες στο rebranding.
Δείτε το βίντεο της καμπάνιας...
TornosNews.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.