ροή ειδήσεων

Γιατί ξεσηκώνονται οι ξενοδόχοι - Η κόντρα τους με τις online πλατφόρμες κρατήσεων



Οι ξενοδόχοι στη Βόρεια Ελλάδα χάνουν τον έλεγχο των προϊόντων τους και της διανομής τους καθώς μεγάλο μέρος των όρων λειτουργίας τους υπαγορεύεται πλέον από τις κυρίαρχες διαδικτυακές πλατφόρμες κρατήσεων.

Το καμπανάκι του κινδύνου κρούει η ευρωπαϊκή συνομοσπονδία των εθνικών Ενώσεων Ξενοδοχείων, Εστίασης και Καφέ (HOTREC). Σε πρόσφατη ευρωσυνεδρίαση με θέμα τη διαφάνεια στις online πλατφόρμες – Airbnb, Booking.com- η HOTREC υπογράμμισε ότι οι καταναλωτές πολύ συχνά παραπλανώνται και πιέζονται υπερβολικά από τους διαδικτυακούς μεσάζοντες στο να προβούν σε κάποια κράτηση όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της εφημερίδας «Το Βήμα».

«Επιβάλλεται να διασφαλιστεί πως θα υπάρχει μεγαλύτερη διαφάνεια τόσο για τις επιχειρήσεις, όσο και για τους καταναλωτές» λέει ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας Γιώργος Τσακίρης.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα για τους καταναλωτές είναι η αναντιστοιχία στην τιμή μεταξύ της αρχικής προσφοράς και της τελικής τιμής που πωλείται το πακέτο των διακοπών, όπου τη διαφορά πληρώνει ο καταναλωτής.

Σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδος, αν δεν υπάρχει δυνατότητα δωρεάν ακύρωσης ο καταναλωτής θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεχτικός όταν καταχωρεί τα προσωπικά του στοιχεία.

Από την άλλη πλευρά οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες οφείλουν να ενημερώνουν αναλυτικά και κατανοητά τόσο για το ελάχιστο περιεχόμενο της υπηρεσίας που αγοράζει κάποιος όσο και για κάθε πρόσθετη παροχή και με τι κόστος.

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *