ροή ειδήσεων

Ο καταναλωτής ορίζει την νέα εποχή στα super market



Με ένταση ξεκινάει η χρονιά για τα σούπερ μάρκετ μετά το τέλος της καλοκαιρινής περιόδου. Με τις καταναλωτικές ανάγκες να αλλάζουν και την οικονομική πίεση να ενισχύεται, τώρα που σχολεία ξεκίνησαν, όλοι οι μεγάλοι παίκτες προσπαθούν, αποκωδικοποιώντας τα δεδομένα, να βρουν το κατάλληλο μείγμα για να απαντήσουν σε ένα σταυρόλεξο για δύσκολους λύτες.

Ειδικότερα, όπως επισημαίνεται, σε ένα περιβάλλον που αλλάζει μέρα με τη μέρα με τις προκλήσεις να αυξάνονται λόγω της οικονομικής κρίσης, του οξύτατου ανταγωνισμού στην αγορά για την επικράτηση και τη μεγιστοποίηση μεριδίου από μια πολυ-κερματισμένη πίτα στο λιανεμπόριο, η ελληνική αλυσίδα My Market φαίνεται να δημιουργεί ένα νέο «modus vivendi» στη σκακιέρα που ορίζει τις καθημερινές ανάγκες των καταναλωτών.

Στα My Market πιστεύουν στην ανάγκη στρατηγικής. Είτε αφορά στην πολιτική των προσφορών, είτε στα σχέδια λελογισμένης επέκτασης – όπως η προσεγμένη εξαγορά της Βερόπουλος- πάντα κινούνται με βασικό άξονα ότι το επιχειρείν οφείλει να λειτουργεί και με κοινωνικά κριτήρια όπως την προστασία θέσεων εργασίας, την ενίσχυση μικρών παραγωγών αλλά και την καθετοποίηση των καταναλωτικών αναγκών.

Με ψυχολογία «ήρεμης δύναμης» η εταιρεία συνεχίζει να έχει τα μάτια της ανοιχτά για ευκαιρίες και επενδύει στην πελατοκεντρική -ή καλύτερα όπως λένε οι γνωρίζοντες- στην ανθρωποκεντρική – προσέγγιση. Σε μια εποχή που όλοι μιλούν κυρίως και μόνο με αριθμούς, στα My Market πιστεύουν ότι αν σεβαστείς τον άνθρωπο – εργαζόμενο, προμηθευτή και πελάτη- τότε και οι αριθμοί θα ευδοκιμήσουν.

Στο ίδιο σημαντικό πεδίο είναι και η καινοτομία. Ο Όμιλος έφερε πρώτος το concept των μαζικών αγορών για επαγγελματίες, «επέβαλε» την ζεστή επαφή των εργαζόμενων με τον πελάτη και επένδυσε σε πολλούς κωδικούς ελληνικών προϊόντων.

Τώρα, σε μια εποχή που τα «φαραωνικά» μεγέθη στα super market ανήκουν στο παρελθόν κινούνται με την λογική ότι σημασία έχει ο πελάτης να βρίσκει αυτό που θέλει χωρίς εκπτώσεις στις ανάγκες του. Πρόσφατα λάνσαρε έναν ευέλικτο τύπο καταστήματος που προσαρμόζεται ανάλογα με την ζήτηση και τις ανάγκες των επαγγελματιών πελατών του.

Το τρίπτυχο άνθρωπος, καινοτομία και σεβασμός ορίζει την επιτυχημένη στρατηγική του Ομίλου και, όπως αποδεικνύει η πραγματικότητα, όχι μόνο λειτουργεί αλλά «δείχνει» και έναν άλλον επιχειρηματικό δρόμο.

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *