ροή ειδήσεων

Δημος Ροδιων. Μια απιστευτη φαρσα.

Αυτό που θα διηγηθώ είναι πέρα για πέρα αληθινό.
Δείτε τι γίνονται τα λεφτά μας. και πως τα αντιμετωπίζει ο Δήμος.  Προχτές το βράδυ παρκάρω το αυτοκίνητο μου πενήντα μέτρα ποιο κάτω από το σπίτι μου σε σημείο που επιτρέπεται...




Την άλλη μέρα το απόγευμα όπως γυρνάω στο σπίτι βλέπω γύρω από το αυτοκίνητο μια κίτρινη γραμμή.Επάνω στο παρ μπριτζ μια κλήση.
Δημοτική αστυνομία Ρόδου στάθμευση σε θέση ΑΜΕΑ πρόστιμο 150,6 ευρώ

Κοιτάω παραξενεμένος σήμα δεν υπάρχει.Επάνω στο λάστιχο χρώμα από τη ΔΙΑΓΡΆΜΜΙΣΗ.
Η κλήση στα χέρια μου.
Μα λέω σήμα δεν υπάρχει διαγράμμιση χθες δεν υπήρχε πως με έγραψε και 150 μάλιστα ευρώ πρόστιμο?
Παίρνω την κλήση και στην τροχαία.

Συναντώ τον αξιωματικό υπηρεσίας του λέγω την ιστορία και μου λέει.
Η στάθμευση όπου δεν απαγορεύεται επιτρέπεται.Αφού δεν υπήρχε σήμα κακώς σε έγραψε.

Πηγαίνω στην Δημοτική αστυνομία βλέπω είχαν κλείσει..

Γυρνάω στο σπίτι μου τηλεφωνω σε ένα τοπικό κανάλι και τους λέω την ιστορία.

Κάνω ραντεβού για την επόμενη μέρα με έναν ρεπόρτερ.

Την άλλη μέρα το πρωί παω στην Δημοτική αστυνομία τους λέω την ιστορία και την αυθαίρετη κλήση του συνάδελφου τους.

Και οι τρεις εν χορώ μου λένε ότι η διαγράμμιση προϋπήρχε και το σήμα θα ερχόταν σε λίγες μέρες οπότε κάλως σε έγραψε.

Τους λέω με συγχωρείτε το βρίσκεται λογικό αυτό που λέτε?

Μου απαντούν έτσι λέει ο νομος.

Επιμένω το βρίσκεται λογικό?

Επιμένουν στην προσπάθεια τους να καλύψουν το ψέμα τους πίσω από το νόμο.

Εξοργίζομαι, πηγαίνω στο Δήμο να βρω τον αρμόδιο αντιδήμαρχο.

Δεν ει ναι εκεί πάω στον δήμαρχο.

Η γραμματέας του μου λέει ότι είναι πολύ απασχολημένος για να με δει σήμερα.

Μπαίνω σε ένα γραφείο ενός αντιδήμαρχου.

Δεν προλαβαίνω να του πω την ιστορία μου λέει.

Κανενα πρόβλημα δωστη στη γραμματέα να τη σβήσει.

Τη δίνω.

Το μεσημέρι έχω το ραντεβού με τον ρεπόρτερ για την ίδια υπόθεση.

Συναντιόμαστε, βλέπει τα γεγονότα και πάμε να κάνει επί τόπου ρεπορτάζ.

Βγαίνουν οι γείτονες και λένε ότι εκεί μένει μια κυρία που έχει το Δήμο τσιφλίκι της.

Είδαν τι έγινε και ο ρεπόρτερ τους πήρε συνέντευξη.

Γυρνάω σπίτι μου.

Δυο ώρες μετά με τηλεφωνεί ο ρεπόρτερ και μου λεει οτι το θεμα δεν θα προβληθει επειδη η κυρια εχει νομιμη θεση ΑΜΕΑ εδω και εναμυσι χρονο.

Του λεω.

Δεν μπορω να το ξερω αυτο το θεμα και δεν με ενδιαφερει.

Το θεμα δεν ειναι η νομιμοτητα η οχι της κυριας αυτης της πανισχυρης κυριας που δεν μου λετε ουτε το ονομα της αλλα η αυθερεσια των Δημοτικων αστυνομικων.

Ποσα λεφτα ξοδευτικαν και για ποιο λόγο?

tony-lianos.pblogs.gr


Σχόλια

  1. Γιώργος17/9/10 03:54

    Βασικά, τις κλήσεις της Δημοτικής Αστυνομίας, γιατί τις πληρώνουμε???

    Αφού δεν πάνε στο Α.Φ.Μ. μέσω Εφορίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Anonymous17/9/10 11:03

    νομίζεις οτι δεν πάνε.πανε και παραπάνε...σε ενα φίλο μου ήρθε απο την ΔΟΥ (οχι απο το Δημο) χαρτί για τις κλήσεις που εκανε το 2006 και το ποσό ηταν 3.000€ (ολες απο την Δημοτική) .Δεν τις πληρωνε και ηρθαν μαζεμενες. Απλά ,απο οτι εμαθα αργίζει η διαδικασία ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ απο τους ΟΤΑ στη ΔΟΥ.

    Εχετε το νου σας λοιπον.


    Οσον αφορά το θέμα με την κλήση.Μπορείς να μαζέψεις ΕΝΥΠΟΓΡΑΦΑ μαρτυρίες των γειτόνων οτι δεν υπηρχε η γραμμή;

    Μηπως οι Δημοτικοι που σε εγραψαν απλά πήραν την "καταγγελία" ,βρηκαν την γραμμή εκεί οπως λες απο την κυρία και δεν μπορουσαν να κάνουν αλλιως; (ειδικα αφου ανεφερες ηδη οτι ειχε νομιμη θεση;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΙΩΡΓΟΣ17/9/10 23:22

    Γνωστός μου δάσκαλος οδήγησης, πάντως, με διαβεβαίωσε ότι δεν πάνε στη ΔΟΥ.

    Αν ισχύει αυτό που λες, φίλε, έχει να πέσει πολύ γέλιο με κάτι γνωστούς μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *