ροή ειδήσεων

Πλαστά χρήματα από τράπεζα!!!

Στις 11/10/2010 πήγα στο υποκατάστημα της εθνικής τράπεζας στην Αφάντου(Ρόδος) για να πάρω επιστροφή χρημάτων(317 ευρώ) της εφορίας.
Την ίδια μέρα τα κατέθεσα σε έναν προσωπικό λογαριασμό στην Γενική τράπεζα μέσω ΑΤΜ. Ως εδώ καλά... Την επόμενη μέρα με κάλεσαν από την Γενική τράπεζα και μου είπαν πως ένα από τα χαρτονομίσματα των 50 ευρώ είναι πλαστό!!! Με αποτέλεσμα να τρέχω στην Γενική τράπεζα και στην ασφάλεια της Ρόδου για εξακρίβωση στοιχειων κτλ.! Όταν πήγα στο υποκατάστημα της Εθνίκης και τους ανέφερα το περιστατικό μου απάντησαν πως αποκλείεται να έγινε τέτοιο λάθος γιατί τα χρήματα τα περνάνε από μηχάνημα για την αυθεντικότητα τους.....εμένα όμως όταν μου έδωσαν τα χρήματα δεν τα περάσανε από κανένα μηχάνημα,άνοιξε ο ταμίας ένα συρτάρι και μου έδωσε τα χρήματα χωρίς τον παραμικρό έλεγχο. Οταν τους το είπα μου απάντησαν: "Δεν ξέρω κύριε τι να σας πω τώρα"! Όπως ήταν φυσίκο δεν έβγαλα άκρη και ούτε θα βγάλω. Προσέξτε τα χρήματα που σας δίνουν από τις τράπεζες γιατί αν την πατήσετε όπως εγώ δεν θα βγάλετε άκρη...
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

tro-ma-ktiko.blogspot.com


Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *