ροή ειδήσεων

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΕΦΟΡΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΔΗΜΟΥ ΡΟΔΙΩΝ

"Αγαπητό Tromaktiko,
Πρώτον θέλω να διατηρηθεί η ανωνυμία μου και να δημοσιευθεί το παρακάτω κείμενο. θα ήθελα και γώ με τη σειρά μου να καταγγείλω τον τρόπο επιλογής των εφορευτικών επιτροπών.
Είμαι μόνιμος κάτοικος Ρόδου, τα αρχικά του ονόματος μου είναι ΑΑ, με αποτέλεσμα να είμαι απο την ηλικία των 18...


συνέχεια μέλος της εφορευτικής επιτροπής. Πιο συγκεκριμένα το 2006 ήμουν τακτικό μέλος στις δημοτικές εκλογές. Το 2007 ήμουν πάλι τακτικό μέλος στις εθνικές εκλογές. Καταλήγω το 2010 να είμαι πρώτο αναπλητωματικό μέλος της εφορευτικής. Ως εδώ όλα ωραία, μόνο που το πρώτο τακτικό μέλος της εφορευτικής αυτών των εκλογών ζεί μόνιμα στο εξωτερικό, οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να έρθει... με αποτέλεσμα για τρίτη συνεχόμενη φορά να είμαι πάλι στην ουσία τακτικό μέλος. ΕΛΕΟΣ!!! Δηλ. σε μένα πάντα τυχαίνει να είμαι μέλος της εφορευτικής;; αν είμαι τόσο τυχερός, να παίξω κανένα Τζόκερ!!!
Επειδή όμως αγαπητοί μου αναγνώστες το έχω ψάξει το θέμα και δε το έχω ρίξει στην πλάκα, στο πρωτοδικείο Ρόδου και σε κάθε πρωτοδικείο της Ελλάδος μόνο κλήρωση δεν γίνεται! Πιάνουν τα πρώτα ονόματα του καταλόγου απο κάθε γράμμα, με αποτέλεσμα να μπαίνουν συνέχεια οι ίδιοι και οι ίδιοι... Δηλ. άλλοι πολίτες δε μπορούν να μπούν;; τουλάχιστον να πληρωνόμασταν να πώ εντάξει! Όπως οι δικαστικοί λειτουργοί των εφορευτικών επιτροπών που παραπονιούνται για την μείωση του επιδόματος τους.. και κλείνω θέλοντας να πώ, ότι σήμερα επισκέφθηκα τον προϊστάμενο του πρωτοδικείου και με διαβεβαίωσε ότι στις επόμενες εκλογές δε θα είμαι... Δηλ. θα με πηγαίνουν οι εκλογές ανα μία; Και επειδή είμαι ένας απο τους πολλούς απογοητευμένους νέους της χώρας μας, όχι απλά μέλος εφορευτικής δε θέλω να είμαι, αλλά ουτε να ψηφίσω δε θέλω! Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας, ένας αγανακτισμένος αναγνώστης."

tro-ma-ktiko.blogspot.com

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *