ροή ειδήσεων

Αναζητείται οδηγός smart !

"Αναζητούμε τον οδηγό ενός μπεζ smart, λείπει το κάτω αριστερό πλαστικό του απ τα φώτα ομίχλης και στην πινακίδα του έχει το νούμερο 22 μέσα. Ο κάφρος πέρναγε εχθές το βράδυ...
στις 9 από το 5x5 (στο Παν.Αιγαίου), τρέχοντας με 80 χιλ. με αποτέλεσμα να χτυπήσει ένα άμοιρο ζώο το οποίο και λίγο αργότερα πέθανε. Όποιος γνωρίζει σε ποιον ανήκει αυτό το αυτοκίνητο ας το αναφέρει στην σελίδα μας στο fb ή ας πάρει τηλ στο 6985561613"
OFER



Σχόλια

  1. 1) Το σκυλακι δεν εχει ιδιοκτητη?
    2) Γιατι ηταν ελευθερο?
    3) Αν πεταχτηκε στο δρομο τι επρεπε να κανει ο οδηγος? να τα δωσει σε κανενα δεντρο να πεθανει για να σωθει ο σκυλος?
    4)Που ξερετε οτι ετρεχε με 80? μηπως εχετε ρανταρ?
    5)καφρος ειναι αυτος που αφησε το αμοιρο σκυλακι να γυριζει στους δρομους!
    6)Οι δρομοι φτιαχτηκαν για να οχηματα μηχανακια ποδηλατα! οχι για ζωα!!
    7) ποιος θα πληρωσει την ζημια του ανθρωπου? αφου δεν φταιει αυτος που πεταχτηκε το σκυλακι και κινδυνεψε η ζωη του!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχεις απόλυτο δίκιο και συ και ο κάφρος.
    Αν σταματούσε όμως να βοηθήσει, έστω να προσποιηθεί ότι βοηθάει τότε δέν θα ήταν κάφρος.
    Κώστας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε γελοιε υπανθρωπε τολμας και υπερασπίζεσαι το μουνοπανο που ετρεχε σαν μαλακας και σκοτωσε το σκυλακι που θα μπορουσε να ειναι και ανθρωπος???τους εχω δεις ολους τους καραγκιοζηδες πως τρεχουν σε εκεινο το σημειο!γελοιε παω στοιχημα οτι και εσυ τρεχεις σε εκεινο το σημειο και ευχομαι την επομενη φορα να καρφωθεις πανω σε κολονα και οποιος αλλος τρεχει ετσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. vreite na asxolitheite tpt pio sovaro re malakes.
    edo o kosmos kaigetai ki eseis asxoleiste me to skyli.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατί δεν είναι σοβαρό??? Το ότι έχουμε γίνει πρωταθλητές σε τροχαία ατυχήματα που οφείλεται σε υπερβολική ταχύτητα, δεν είναι σοβαρό??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μακάρι ο οδηγός που χτύπησε το σκυλί και το παράτησε να πάθει το ίδιο σχετικά σύντομα. Του το εύχομαι ολόψυχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ti lete rr o malakas eine aftos p afhse to skili kai oxi aftos ma to ama3i kai sou leei 9 i ora edo nixtonei stis 5... kai ti fteei aftos p dn iparxei kapios na mazeuei ta amoira ta skilakia eleos ...!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ne afto itan to mono tou la8os

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ne rr omos dn eprepe na dosei voh8eia?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να ήταν ο μόνος που τρέχει σαν τρελός στην Ρόδο καλά θα ήτανε. Άλλα ποιος νοιάζεται ρε ένα σκυλί ήταν, στα αρχίδια μας δικό μας ήταν. Ανησυχήστε εάν έπαθε ζημιά το καημένο το σμαρτακι από το βρομόσκυλο που πετάχτηκε. Α ρε ρε κακόμοιροι για αυτό δεν πρόκειται να πάμε μπροστά, και έχουμε φτάσει σε αυτή την κατάσταση. Γιατί το μόνο που μας νοιάζει είναι η πάρτη μας. Ουστ γουρούνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Re ti lete pate kala?

    Diladi an petagotane an8ropos den tha stamatouse?
    h epidei tha ton kunigousane kai xserei tis sunepies tha stamatouse?

    Opos afhse o dolofonos to zoaki etsi xoris na stamatisei etsi 8a afhne kai enan an8ropo se mia erhmiki perioxh pou den tha ton eblepe kanenas....

    o kathenas petaei thn malakia tou!

    elpizo na bre8ei suntoma o dolofonos kai na matheutei pios einai.....

    gia na sou po kai esena o protos me ton 10logo tou mipos htan gnostos sou h mipos esu ?

    blaka

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και άμα τον βρείτε θα του κλάσετε μάντρα αρχ...α
    Γι αυτό δεν σταματάνε, για να μην βρούνε τον μπελά τους με κάτι μα..κες σαν και σας!!
    Άντε ρε παπάρες παρατήστε μας με τα σκυλιά σας!!
    Εδώ ο κόσμος καίγετε και το μου... χτενίζεται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. kai pios tous elexnei rr? trexoun sa poutanes gia poutsa kai mena dn stamatane..... kai dn tous elenxei kanenas STHN ELADA POU ZOUME MPRAVO MAS!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Προς 20/11/10 6:01 μ.μ.
    Βρε παλιό μαλάκα στο ίδιο επίπεδο βάζεις τους ανθρώπου με τα ζώα??

    Μου θυμίζεις μια τρελή που όταν ψόφησε το σκυλί της το έθαψε τοποθετώντας από πάνω και έναν σταυρό (Πώς δε φώναξε και τον παπά???)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαιρομαι παρα πολυ για το επιπεδο σας και την καφριλα σας σαν δεν ντρεπεστε λιγο εχω να πω....!!!Το οτι το χτυπησε ,αντε δεν το ειδε οτι δεν σταματησε ο καφρος...δηλ ειναι οκ??εκει στο 5*5 πανιβλακες παιζουν τα παιδια μας αν ηταν το δικο σας παιδι τι θα λεγατε??????Σαν δεν ντρεπεστε λιγο/....αλλα εχετε εμας τους μαλακες και λετε ασε θα το μαζεψουν οι βλαμενοι να ντρεπεστε καφροι ολοι σας.!!!!!!!!!!Οποιος εχει πληροφοριες σας παρακαλω να αφησει μην στην o.f.e.r στο fb\
    ξεφτιλες....μονο η παρτη σας σας νοιαζει - ψυχακιδες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. και οσο για το ποσο ετρεχε πανιβλακα και πως ηταν το αμαξι υπηρχαν μαρτυριες αλλα τετοιο ειναι το επιπεδο σου που σαφως δεν μπορεις να ξεχωρισεις το 80 απο 40 χιλιομετρα....τι να σου πω τωρα τραβα ΠΕΘΑΝΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. karkino se ayton pou skotose to skulaki kai se oli tou tin oikogenoia...euxomai na pathei to idio...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. KALA STH RODO YPARXOUN POLOI GOW ATOMA ....KAI OSO GIA SENA POU LES OTI O KOSMOS KEGETAI KAI EMEIS ASXOLOUMASTE ME TA SKYLIA,EINAI EPEIDH PANO APO OLA EIMASTE ANTHROPOI ME EYAISTHISIES KAI VOHTHAME KAI ANTHROPOUS ...ESY PAO STOIXHMA OTI POTE SOU DEN EXEIS KANEI KALO POUTHENA KAI SE KANENAN GIATI MONO TETOIOI ANTHROPOI MILANE ETSI KAI ME TETOIA KAKIA!!EILIKRINA EISAI GIA LYPHSH FILE!!ENO EMEIS EIMASTE TYXEROI POU KSEROUME TI THA PEI NA VOITHAME ANYPERASPISTA PLASMATA KAI NA EISPRATOUME MONO AGAPI....TOSO SPANIO STHS MERES MAS !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΟΙ ΟΙ ΡΟΔΙΤΕΣ ΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΤΕ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. POSO NTREPOMAI POU EIMAI RODITISSA !!XWRIATES RODITES MIA ZWI THA EISTE STO PERITHWRIO BOSKOI NAI RE TO SKYLI EXEI MEGALITERI AKSIA APOSAS !TI PERIMENEIS APO ANTHRWPOYS POY D KSEROYN TI PAEI NA PEI EYRWPI ??GIAYTO ERXONTAI OI KSENOI KAI SAS PIDANE TIS GOMENES GIATI EISTE TALIMPAN RE BODIA MALAKES MIA ZWI KERATADES THA EISTE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Thalia:
    monadiki mou elpida o afanismos tou anthrwpinou eidous!syxamena apsyxa anthrwpakia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. LOVE ANIMALS - HATE PEOPLE20/11/10 19:16

    προς 20/11/10 6:19 μ.μ.

    συμφωνώ!! δεν πρέπει να βάζουμε στο ίδιο επίπεδο ανθρώπους και σκυλιά...ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΛΑΚΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΕΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΟΥΝ ΕΛΕΟΣ!!!!ΣΤΗΝ ΡΟΔΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ?ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΑΥΤΟ Δ ΜΠΟΡΟΥΝ ?ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΚΑΣΤΕΙ ΤΟ ΡΕΜΑΛΙ Ο ΧΩΡΙΑΤΗΣ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ .ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΣΚΗΝΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΝΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΩΛΟΣΤΡΕΣ ΕΤΣΙ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΡΟΔΙΤΕΣ ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΧΕΣΤΗΔΕΣ ΦΟΒΑΣΤΕ ΜΗΝ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΟΥΜΠΑΝΙΑΣΕΙ ΣΤΟ ΞΥΛΟ Ε????ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΡΟΔΙΤΑΚΙΑ ΜΑΓΚΙΑ ΚΛΑΝΙΑ ΜΕ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΧΩΡΙΑΤΟΠΑΙΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ποιος είπε οτι αυτοί που μιλάνε είναι ροδίτες μάλλον βλάχοι είναι χαχαχαχα..... οι ροδιτες είναι πολιτισμένοι και δεν βρίζουν κατά αυτό το τρόπο και επειδή μένεις δέκα χρονιά στη Ρόδο δεν είσαι Ροδίτης... όσο για τον οδηγό και το σκύλο θα βρείτε αυτό που θέλετε αν πατέ στην αντιπροσωπεία(ροδου λινδου στο τσαίρι) να δείτε ποιος παρήγγειλε τα συγκεκριμένα ανταλλακτικά η το έχει εκεί για επισκευή ...για όλα τα αλλά νομίζω οτι είναι υπεύθυνη η δικαιοσύνη νόμοι υπάρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. NOMOI ? SAN TO PSIXOPATHI DOLOFONO POU ATHOOSAN STI KRITI ? POU EVLALE TA MATIA TOU SKILOU TOU OSO ITAN AKOMA ZONTANO...MPROSTA STO 15XRONO GIO TOU? ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. κολοβλαχε βλακα...οταν μαθεις τι ειναι η ζωη και η γεννηση ενος πλασματος ελα μιλα...αλλα λογικα θα εισαι κανας μαγκας που λεει παπαριες για να δειχθει..ΜΑΓΚΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αν το θέτεις έτσι πάρε το νόμο στα χέρια σου και γίνε και εσύ σαν και αυτόν που χτύπησε το σκύλο "απολίτιστος" γιατί άλλη λύση δεν υπάρχει. Είναι αδιέξοδο. Αν βρεθεί και παραπεμφθεί στην δικαιοσύνη έχεις εκπληρώσει το στόχο σου. Από εκεί και πέρα είναι θέμα τις δικαιοσύνης να τον τιμωρήσει ή όχι.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. PE8ANE TO SKYLI...KAI EIPATE GIATI NA MHN PE8ENE O AN8ROPOS! BRIZETE AYTON POU TO EKANE KATALA8OS SE TETOIO SHMEIO..POU TOU LETE NA PA8EI KARKINO NA PA8EI TA IDIA KAI ALLA TETOIA..KI OLA AYTA GIATI DEN PE8ANE AYTOS KAI PE8ANE TO SKYLI! RE ANTE GAM..TE OLOI PSEYTOFILOZOOI!!! AKOU EKEI NA PE8ANEI O AN8ROPOS!! SIXAMATA!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ρε καραγκιόζηδες άντε ασχοληθείτε με τίποτα πιο σημαντικό. Ναι, ήταν πολύ καθίκι ο τύπος που δεν σταμάτησε αλλά μέχρι εκεί. Όλοι οι Ροδίτες τρέχετε σαν τους δαιμονισμένους και δεν νιώθετε και από οδήγηση. Οπότε ασχοληθείτε με κάτι ουσιαστικότερο από αυτό. Εδώ η Ελλάδα βουλιάζει και εσείς ασχολείστε με παπαριές. Αλλά ξέχασα εσείς είστε η "άλλη" Ελλάδα. Όσο έρχονται τα κρουαζιερόπλοια στο λιμάνι στα @@ σας όλοι και όλα τα άλλα.
    Peace bitches.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τελικα οσοι εχουν smart,το μονο εξυπνο που εχουν ειναι το αμαξι τους..Κανονικα θα επερεπε να λενε ενα smart για καθε βλακα οδηγο,γιατι τους εχουμε δει πολλες φορες που το παιζουν και σουμαχερ..Και το ωραιο ειναι οτι υπαρχουν ''ανθρωποι'' που τον υποστηριζουν αποδεικνυοντας για αλλη μια φορα τον πολιτισμο που εχουν οι ιδιοι και θα μεταδωσουν αυριο και στα παιδια τους και παιζει να ειναι και απο τους τυπους που παρατανε τα σκυλια τους οταν τα βαρεθουν.Αυτη η χωρα τελικα δεν εχει καμια πιθανοτητα να παει μπροστα..Δεν λεω να πεθανει ο ανθρωπος αλλα μπορουσε να σταματουσε και ισως το ταλαιπωρο αυτο ον να ηταν σημερα ζωντανο.Και ποιος σας βεβαιωνει εσας οτι αν χτυπαγε καποιον ανθρωπο θα σταματουσε??Μην ξεχνατε σε εκεινο το σημειο εχει χασει την ζωη του πριν λιγα χρονια και ενα παιδι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Οσοι υπερασπιζεστε αυτο το καθαρμα,ειστε ολοι ΚΑΦΡΟΙ!Ροδιτες κωλοβλαχοι,πού να ξερετε εσεις απο φιλοζωικα αισθηματα!Εσεις σκοτωνετε και την μανα σας για τα φραγκα!Η ζωη σας εχει πολυ λιγοτερη αξια απο αυτου του αμοιρου σκυλιου!Τουλαχιστον αυτο ειχε αισθηματα!Οταν πεθανετε και εσεις,ετσι θα λενε και οι αλλοι για εσας:"εδω ο κοσμος χανεται,με τον θανατο του ταδε ασχολουμαστε;"Αυτο μονο σας αξιζει,παπαρες!
    Δεν μπορουσε δλδ να σταματησει να βοηθησει το σκυλακι ο μαλακας;Αν χτυπουσε ανθρωπο,ειμαι σιγουρος οτι θα εκανε ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ!ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ρε 20/11/10 8:22 μ.μ την επομενη φορα που θα πεταχτει σκυλι μπροστα σου σου ευχομαι να πεθανεις ΕΣΥ...και να ζησει το γλυκουλικο το πανεμορφο το αγαπησιαρικο σκυλακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. KI EGW EYXOMAI SE OLOUS OTAN PETAGETE SKYLI MPROSTA SAS NA PE8ENETE ESEIS!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ.ΑΠΛΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ.ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΕ.ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΜΑΛΙΣΤΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗ ΦΙΛΟΖΩΟΥΣ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΟΥΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΜΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΤΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΤΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. χαχαχαχα...παρόλο που είναι άσχετα με το θέμα, τα σχόλια περί νοοτροπία Ροδιτών είναι 100% αληθινά!!!!! κρίμα που το 80% των ροδιτών ρεζιλεύουν το 20% των καλών ροδιτών, γιατί οι μόνοι λογικοί που γνωρίζεις στο νησί δεν είναι ροδίτες αλλά από αλλού....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΖΩ....ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΛΕΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΟΥ ΣΚΥΛΙΟΥ? ΒΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕ ΤΟ ΣΜΑΡΤ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΗΤΑΝ ΑΤΥΧΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ? ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ? ΕΝΤΑΞΕΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ...ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΛΕΤΕ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΕΛΕΟΣ ΠΑΙΔΙΑ...ΜΠΕΡΔΕΨΑΤΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Koukouloforos20/11/10 21:01

    Ένας πραγματικός φιλόζωος αγαπάει όλα τα ζώα.. Ακόμα και τα δίποδα! Αυτά που λέτε να πάθει τα ίδια και χειρότερα δεν είναι καθόλου σωστό.
    Μην εύχεστε σε κανέναν τέτοια πράγματα είναι κακό κάρμα ;)

    Οκ του αξίζει μια φάπα και μια ροχάλα στην μούρη επειδή έτρεχε σε σημείο που παίζουν τα παιδιά μπάλα και επειδή άφησε το σκυλάκι αβοήθητο αλλά ως εκεί μην ρίχνετε το επίπεδο σας τόσο χαμηλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Άντε ρε ζώα που μας το παίζετε φιλόζωοι ...

    Κλειδώνετε τα ζωάκια στους 4 τοίχους και μετά μας το παίζετε και φιλόζωοι !!!

    Τα ζώα πρέπει να είναι ελευθέρα.... ΖΩΑ!!!!

    Αι στον διάολο από δω!!

    Απ' τις ΜΑΛΑΚΙΕΣ σας έχουμε καταντήσει τα σκυλιά στις πόλεις να είναι πιο πολλά απ' ότι στην ύπαιθρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Oταν ειναι στους δρομους λετε οτι δεν ειναι εκει η θεση τους(και οριστε τα αποτελεσματα,να πεθαινουν απο φολα,ασητεια,αμαξι),οταν ειναι στα σπιτια παλι φωναζετε οτι η θεση τους ειναι στη φυση..Τελικα και εσεις δεν ξερετε τι θελετε.Την ΣΤΕΙΡΩΣΗ δεν την γνωριζετε??αλλα τωρα αλλου παει η συζητηση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. 20/11/10 9:09 μ.μ.
    Τα σκυλιά εσείς τα φέρατε στις πόλεις!!

    Υ.Γ.
    Άντε πάρτε κανένα ορφανό να ταΐζετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Γιατι κουμαντο θα μου κανεις τι θα ταιζω??Εγω τουλαχιστον ταιζω καποιο πλασμα,εσυ τι κανεις??


    Και πολλα διποδα φεραμε στις πολεις γι'αυτο και προκοψαμε.παιρνουν ενα αυτοκινητο και νομιζουν οτι ειναι το γαιδουρι που ειχαν στο χωριο τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ESEIS KAI KALA FILOZWOI POU EIPATE NA PE8ANEI TO PAIDI ANTI O SKYLOS...SAS EYXOMAI RE KA8IKIA OTAN 8A EXETE TO IDIO PERASTATIKO NA PE8ANETE ESEIS! DEN NTREPESTE RE NA LETE NA PE8ANEI O AN8ROPOS? ALITES E ALITES!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. 20/11/10 9:19 μ.μ.
    Άντε ρε βλάχο τράβα στο βουνοχώρι σου όπου κατέβηκες (με κατοικίδια τα γίδια) μας έγινες αριστοκράτης!!!

    Χορτάσατε ψωμί ταΐζετε και τα σκυλιά!!!

    ΨΩΡΙΑΡΗΔΕΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΧΑΧΑ..γιατι ξερεις απο που ειμαι???Αλλοι δειχνουν την καταγωγη τους με τον τροπο που εκφραζονται..και παντα ανωνυμα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΠΟΤΕ ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΟΙ ΧΩΡΙΑΤΕΣ!!!!
    ΤΟ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΦΤΗΝΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ "ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙΓΕΤΕ , ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΕΙΝΑΝΕ Κ.Τ.Λ." ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΓΛΙΤΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΥΨΕΙΣ.
    ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΕ ΜΕ ΖΩΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΑΣ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΑΣ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΣΕ ΜΕ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ......ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΣΚΥΛΟΣ ΑΣΧΟΛΗΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΟΥ. ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΡΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΗ ΑΣΧΟΛΗΣΤΕ? ΜΕ ΤΙ ΣΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΑΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ?
    ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΟΙ ΤΑ ΖΩΑ ΤΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΥ.
    ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΦΤΙΛΗΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ (ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ -ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΓΥΡΟ ΜΑΣ-ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΜΑΣ)ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΜΑΣ ΑΝΗΚΟΥΝ...
    ΨΑΧΤΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ Η ΖΩΗ!!!!
    ΔΕΣΠΟΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @Despoina
    Προφανώς οι παππούδες μας που δεν εκτρέφανε σκυλιά δεν θα είχαν ψύχη...

    Ρε δεν πάτε στον διάολο λέω εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @10:29 άμα κρίνουμε απο τον τρόπο που μιλάς μάλλον σκατόψυχοι ήταν...όσο για τον δρόμο μάλλον θα τον γνωρίζεις εσύ καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. http://www.youtube.com/watch?v=T0m4096SxPk

    auto to video mas aksizei!
    eimaste oloi ektos thematos!to misos mas mporoume na to ekfrasoume se alles selides parakalw!i arxiki dimosieysi exei allo skopo.as einai auto to teleytaio ASXETO sxolio.sas parakalw mono an yparxei kapoia pliroforia gia to symvan na ginei sxolio!!!
    ftanei pia tosi kakia!

    Thalia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. 20/11/10 9:33 μ.μ.

    Ω, συγγνώμη Αυτού Μεγαλειότης δεν ήξερα ότι ήσασταν εσείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Άμα ήταν άνθρωπος στη θέση του σκυλιού θα τον βρίζατε,τώρα όμως τον υπερασπίζεστε.Εντάξει,ο οδηγός δεν το είδε,αλλά όταν το χτύπησε θα μπορούσε κάλλιστα να το βοηθήσει,δεν θα του έπεφτε ο κώλος.Εγώ θα ήθελα να ξέρω αν είσασταν εσείς στη θέση του σκυλιού αν σας άρεσε να λένε "Χέστον μωρέ τον μαλάκα,τον ήξερα για να τον λυπηθώ κιόλας;"

    Σα δε ντρέπεστε λέω γω.Βλάκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Το μονο λαθος που αναγνωριζω στον οδηγο ειναι οτι απλα δεν σταματησε για τον σκυλο. (σημ. εχω βρεθει σε αυτοκινητο που πεταχτηκε σκυλος και τον χτυπησε αλλα παρολο που σταματησαμε κανενας δεν γυρισε πισω να το βοηθησει επειδη πολυ απλα δεν το αντεχαμε ψυχολογικα, μαλακια το ξερω και το μετανιωσα αλλα πρεπει να το σκεφτεις κι αυτο.)
    Οσο για το οτι ετρεχε κανεις δεν μπορει να ειναι σιγουρος για το ποσο ετρεχε και σιγουρα υπαρχει καποια υπερβολη... Δεν ειναι λιγες οι φορες που πεταγονται στον δρομο αδεσποτα σκυλια και γατες. Την ευθυνη γι αυτα την εχουν μονο οι μαλακες ιδιοκτητες τους που τα παρατησαν και ο δημος.
    Αλλα για να πουμε του στραβου το δικιο δεν ειναι λιγοι οι "χωριατες" (με την κακη εννοια) στην ροδο με την καγκουροκαυλα τους για το αυτοκινητο, εχω πετυχει ατομα που πανε επιτηδες πανω σε ζωα, ειδικα γατες, εχω πετυχει ταξιτζη που με το που ειδε περιστερι στον δρομο πατησε το γκαζι τερμα. Γι αυτο φταιει η παιδεια μας και μονο, τοσο βλαχοι και τσαμπικοι ειμαστε κι ας μην μας αρεσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΚΟΠΕΛΙΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
    20/11/10 10:14 μ.μ.
    ΕΥΡΩΠΗ <-----ΕΤΣΙ!ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΤΣΙ---->ΕΥΡΩΠΟΙ
    ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑ ΒΛΑΧΟΧΩΡΙΑΤΟΠΟΥΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ολοι εσεις που υποστηριζεται οτι καλυτερα να πεθενε ο οδηγος..μακαρι να βρε8ειτε στην ιδια θεση και να πεθανετε εσεις και να ζησει ο σκυλος ηρωεες!!! Ξαφνικα οι σκυλοι πηραν την θεση του ανθρωπου! Να παρουν την δικη σας θεση να κοιμαστε στα κλουβια τους και οι σκυλοι στα κρεβατια σας!να τρωτε στο πατωμα και οι σκυλοι στα τραπεζια σας!! να βαλετε λουρι εσεις και να σας κραταει ο σκυλος!!
    Τα αγαπαμε τα σκυλια αλλα ηρεμηστε...ΟΧΙ και να πεθανει ο ανθρωπος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. http://www.youtube.com/watch?v=1uaPs8sxqB0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Στη θέση του άμοιρου ζώου θα μπορούσε να είναι ένα παιδάκι γιατι όπως προαναφέρθηκε ήταν δίπλα σε γήπεδο. Για οποιονδήποτε λόγο θα έπρεπε ο οδηγός να σταματήσει.
    Λυπάμαι πολυ για τα σχόλια που διάβασα και τον τρόπο με τον οποίο εκφράζοναται μερικοί άνθρωποι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Προς 21/11/10 2:53 μ.μ. Οπως και ο οδηγος θα μπορουσε να ειχε πεθανει...Αν το "αφεντικο" του σκυλου δεν αφηνε το ζωο στους πεντε δρομους!Οπως θα μπορουσε ο σκυλος να ειχε τραυματισει και ισως θανασιμα καποιο παιδακι!! να τα λεμε ολα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Προς 21/11/10 5:32 μ.μ.

    Μιλάμε για αυτοκίνητα που κινούνται με μεγάλη ταχύτητα στον δρόμο και μπορούν να παρασύρουν τον οποιονδήποτε... Νομίζω πως το σχόλιο σου είναι λίγο εκτός θέματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. αν και αν...και εμένα αν η γιαγιά μου είχε ρόδες θα ήταν πατίνι..Σχολιάζουμε την κατάσταση όπως έγινε και γι'αυτό και μόνο τον λόγο μπορόυμε να πούμε οτι ο οδηγός ήταν απαράδεκτος που δεν σταμάτησε γιατί μπορεί και το σκυλί να ζούσε..απο εκεί και πέρα τέλος..
    Υ.Γ για όσους δεν το γνωρίζουν απο το 1978 ισχυεί η Διακήρυξη των Δικαιωμάτων των Ζώων.Όλα τα ζώα γεννιούνται με ίσα δικαιώματα στη ζωή και ο άνθρωπος οφείλει να σέβεται τη ζωή κάθε ζώου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. KATI TELIOI MALAKAES THA PREPE NA PERNAN TA SIDERA EINAI EPIKINDYNOI !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Η ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ 1978 ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ..ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΣΚΥΛΙ ΠΕΤΑΓΕΤΕ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ!
    ΕΓΩ ΕΙΔΑ ΟΧΗΜΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΕ 10 ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΓΕΤΕ ΣΚΥΛΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙς ΡΟΔΕΣ!!
    ΗΡΕΜΗΣΤΕ...ΞΑΦΝΙΚΑ ΒΑΛΑΤΕ ΤΟΝ ΣΚΥΛΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ!! ΦΤΑΣΑΤΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΨΕΥΤΟΦΙΛΟΖΩΟΙ ΝΑ ΛΕΤΕ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ...ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΤΕ ΑΝ ΣΑΣ ΤΥΧΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ...ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΚΛΑΨΕΙ..ΜΑΛΛΟΝ ΟΙ ΣΚΥΛΟΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ξεκολλάτε με αυτό πια.Επειδή το είπαν 2 άτομα δεν σημαίνει οτι όλοι εστερνίζονται την ίδια άποψη.όσο για το αν είναι όλοι ψευτοφιλόζωοι άστο καλύτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. FILOZWOI...NA AGAPATE TA SKYLIA KALYTERA APO TA PAIDIA SAS...NA KOIMASTE MAZI TOYS NA TRWTE MAZI TOYS! KAI AN SAS TYXEI EKEI POU ODHGATE NA PERASEI KAPOIO SKYLI APO MPROSTA SAS.. ESEIS KSERETE TI 8A KANETE E? 8A STRIPSETE KAI 8A TA STOUKARETE SE KANENA DENTRO GIA NA PE8ANETE...MIN PE8ANEI O SKYLOS E? TI FILOZWOI 8A EISTE META!
    KOPROSKYLA FILOZWOI MONO GIA TOYS ALLOUS EISTE FILOZWOI AN SAS TYXEI KAI SE ESAS TA IDIA 8A KANATE!YPOKRITESSSSSS!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος είπε...
    1) Το σκυλακι δεν εχει ιδιοκτητη?
    2) Γιατι ηταν ελευθερο?
    3) Αν πεταχτηκε στο δρομο τι επρεπε να κανει ο οδηγος? να τα δωσει σε κανενα δεντρο να πεθανει για να σωθει ο σκυλος?
    4)Που ξερετε οτι ετρεχε με 80? μηπως εχετε ρανταρ?
    5)καφρος ειναι αυτος που αφησε το αμοιρο σκυλακι να γυριζει στους δρομους!
    6)Οι δρομοι φτιαχτηκαν για να οχηματα μηχανακια ποδηλατα! οχι για ζωα!!
    7) ποιος θα πληρωσει την ζημια του ανθρωπου? αφου δεν φταιει αυτος που πεταχτηκε το σκυλακι και κινδυνεψε η ζωη του!!
    20/11/10 5:11 μ.μ.


    Εσύ που έγραψες αυτά πας ΚΑΛΑ ? Η μήπως είσαι εσύ ο οδηγός ?

    Εάν στην θέση του σκύλου ήταν η μητέρα σου η ο πατέρας η παππούς και γιαγιά σου η το παιδί σου ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ ? Δεν ντρέπεσαι και μιλάς από πάνω ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΑΝ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ,ΛΕΕΙ''ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΑΙ ΟΔΗΓΟΣ SMART''..OΣΟΙ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΦΙΛΟΖΩΟΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΑΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΧΩΛΗ ΣΑΣ ΕΔΩ.ΑΣ ΜΗΝ ΕΤΡΕΧΕ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ..ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΥ ΑΣΤΕΛΝΕΙ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΑ ΖΩΑ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ.ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΤΕ ΟΥΤΕ ΤΑ ΕΝΤΕΡΑ ΣΑ,ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΙΖΕΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΕΝΩ ΕΣΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ.ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΛΟΙΠΟΝ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΤΟ BLOG ΕΧΕΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΦΟΝΟ ΚΟΥΤΑΒΙΩΝ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΚΟΜΕΙΟ ΤΟΝ ΦΟΝΟ ΤΟΝ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΦΙΛΟΖΩΟΙ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΚΟΜΕΙΟΥ!! http://paraponarodos.blogspot.com/2010/11/blog-post_5324.html ΣΑΣ ΕΦΤΑΙΞΕ ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΠΟΥ ΣΤΗ ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΥΝΕΤΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ! ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΝ ΠΕΤΑΧΤΕΙ ΣΚΥΛΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ ΝΑ ΤΑ ΣΤΟΥΚΑΡΕΤΕ ΠΑΝΩ ΣΕ ΔΕΝΤΡΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΩΘΕΙ Ο ΣΚΥΛΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ! ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΑΣ ΚΛΑΙΝΕ ΟΙ ΣΚΥΛΟΙ! ΝΟΥΜΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. PROS 22/11/10 12:11 π.μ FILE MOU MALAKAS EISAI TO PALHKARI TA LEEI POLI SWSTA TI DEN KATALABES BLAKA? TI FTAIEI POY PETAXTHKE O SKYLOS STIS RODES TOY? O IDIOKTHTHS FTAIEI POY AFHSE TO SKYLO NA SOYLATSAREI STOYS DROMOYS! KAI GIA NA KATALABEIS POSO MALAKAS EISAI...EINAI DYNATON RE HLI8IE ME TO SMARTAKI NA 8ELEI NA TRAKAREI SKYLO? NA EIXE KANENA TZIP KANENA FORTHGO NA PW ENTAKSEI ALLA RE KEFALA ME TO SMARTAKI NA BALEI SE KINDYNO THN ZWH TOY?
    MPEITE KI EDW NA DEITE TI KANETE ESEIS OI FILOZWOI...OI IDIOI SKOTONETE TA SKYLIA! PSEYTES TOMARIA! http://paraponarodos.blogspot.com/2010/11/blog-post_5324.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ρε φονιαδς...Φιλοζωοι!! Τα ριξατε ολα στο παιδι με το Σμαρτ...κι εσεις σκοτωνετε οτι κινειτε!!
    δειτε ρε τι κανατε δολοφονοι φιλοζωοι!
    http://paraponarodos.blogspot.com/2010/11/blog-post_5324.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. γιατι τοσο μισος για τα ζωα....? :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Δεν υπαρχει κανενα μισος για τα ζωα αγαπη υπαρχει και μονο αγαπη!! Αλλα δεν μπορουμε να βαζουμε τα ζωα πανω απο τον ανθρωπο! καταλαβαινω οτι το σμαρτ επρεπε να σταματησει...Ειναι ποτε δυνατον να ηθελε ενα τοσο μικρο αμαξακι να βαλει κατω απο τις ροδες ενα σκυλο? να το εκανε κατι πιο μεγαλο να το καταλαβω!
    Αντι να τα βαλετε με τον ιδιοκτητη που αφησε στους δρομους το σκυλακι τα βαλατε με το παληκαρι που εχει το σμαρτ και μαλιστα απο τα γραφομενα σας του λετε να πεθανει να βγαλει καρκινο και αλλα τετοια! Κριμα κριμα ντρεπομαι που ζω μαζι σας στην ιδια πολη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Είναι απίστευτη η αναισθησία που δείχνετε όσοι αναφέρετε ''γιατί ασχολούμαστε με τα ζώα'' και ''τι φταίει ο ανθρωπος''. είναι ευκολο να αποδίδουμε ευθυνες αλλού, σε αυτον που το αφησε ελευθερο.
    Μα μπορεί να μην εχει καν ιδιοκτητη, να ναι ενα αδεσποτο. Αν ειχε σταματησει ο ανθρωπος που το χτυπησε είτε κατα λαθος, είτε επιτηδες, είτε ετρεχε, είτε οχι, είτε ειναι καφρος, είτε οχι, ισως να χε σωθεί αν το πηγαινε αμεσα σε γιατρό.

    Αλλά κατα τη γνωμη μερικων δεν πρεπει καν να ασχολουμαστε με τα σκυλια, γιατι υπαρχουν σοβαρότερα προβληματα. Να ξεχασουμε λοιπον οτι ειμαστε ανθρωποι, να ξεχασουμε ευαισθησιες, να ξεχασουμε οτι πρεπει να βοηθαμε ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ, ΔΙΠΟΔΑ Ή ΤΕΤΡΑΠΟΔΑ που ζουν στον ίδιο πλανητη με μας, και να ασχολουμαστε μονο με την παρτη μας , ε? Ωραίες αποψεις , μπραβο...

    Οσο για την ευθανασία των κουταβιων απο το Κυνοκομειο της Ροδου, δυστυχως ισως ειναι η μονη λυση, αφου κανεις απο τους ροδίτες δεν παει να υιοθετησει ενα απο τα απειρα σκυλακια που εχει εκει. ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ. καλυτερα λοιπον να μη ζησουν τα κουταβια αυτα για τα 15 χρονια της ζωης του σε κλουβια στο κυνοκομειο αλλα να κλεισουν τα ματακια τους πριν καν τ ανοιξουν. σκληρο ναι, αλλα καλυτερο δυστυχως, ετσι οπως τα χετε κανει ολοι σας. δεν ενδιαφερεστε για τα ζωα, δεν υιοθετείτε, δεν γυριζετε το βλεμμα σ ενα αδεσποτο που εχει αναγκη.

    Εχουμε χασει καθε ανθρωπια, ειτε απεναντι στα ζωα, ειτε απεναντι στους συνανθρωπους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. 22/11/10 1:49 μ.μ.....Ωραια λυση...να σκοτωνουμε τα κουταβακια!Δεν εινα κανενος υποχρεωση να τα υιοθετησει! ειναι υποχρεωση ομως της πολιτειας να τα προστατεψει..και να τα ταιζει! Ωραια λογικη να τα σκοτωνουμε! μπραβο φιλε μου...καλα ειπες στο τελος οτι εχουμε χασει καθε ανθρωπια...απεναντι στα ζωα...βλεπουμε εσενα σαν παραδειγμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Τωρα σας επιασε ο πονος για τα κουταβακια του κυνοκομειου?Τι υποκρισια..καιεγω δεν συμφωνω με την ευθανασια σε υγιες ζωα αλλα δεν βλεπω κανενα να εξοργιζεται με το γεγονος οτι ο δημος δεν ασχολειται με τα αδεσποτα,που δεν δινει λεφτα,που τα ζωα στο κυνοκομειο θα επρεπε να ΣΤΕΙΡΩΝΟΝΤΑΙ,οτι πολλα απο εκει ειναι αρρωστα και σκελετωμενα απο την πεινα.Οτι τα λεφτα που προοριζονται για το κυνοκομειο καταληγουν -απ'οτι φαινεται σε λαθος τσεπες(θα μου πειτε τι πρωτοτυπο για τα ελληνικα δεδομενα),οτι αντι να υιοθετουν ζωα απο τις φιλοζωικες πανε και σκανε ενα καρο λεφτα για να παρουν ρατσα(λες και οι ιδιοι ειναι απο καμια ρατσα της προκοπης),οτι ..οτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Για να τελείωνει η ιστορία περί ανωτερώτητας των ροδιτών.ειμαι ροδίτης και ειλικρινά ντρεπομαι για τους συντοπίτες μου.
    απο πού να ξεκινησω?
    από τα σκουπίδια που πετάμε στουσ δρόμους?
    από την καφρίλα που μας χαρακτηρίζει σε όλες τις υπηρεσίες?
    παρατηρήστε αν σέβονται την προτεραιότητα
    δέστε τα παιδια του γυμνασίου και του λυκείου όταν σχολανε.
    όλα ειναι θέμα παιδείας και πολιτισμού
    και δυστυχώς όσο και αν μας ενοχλεί και δεν θέλουμε να το παραδεκτούμε σε ενα πολύ μεγάλο ποσοστο οι ροδιτες είναι απολίτιστοι
    πόσοι σταματάνε στις διαβάσεις για να περάσει ενς πεζός?
    ποσοι πετάνε τα αποτσίγαρα τους απο το παράθυρο του αυτοκινήτου τους?
    και επί του θέματος
    το σκυλάκι είναι η παρανυχίδα
    το πρόβλημα είναι ότι μας λείπει η παιδεία και ο σεβασμός στον συνάνθρωπο μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. 22/11/10 8:17 μ.μ. ...Μην πινεις πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. 22/11/10 6:43 μ.μ....κοψε την φουντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. και συ την μαλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. τελικα ο καθε καραγκιοζης γραφει οτι του κατεβει
    αυτο για τους 3 προηγουμενους
    τι εγινε κολλητοι του διαχειριστη του blog ειναι η ο διαχειριστης ειναι ευχαριστημενος με το επιπεδο των σχολιων τους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. 22/11/10 11:57 μ.μ Κοψε την Βραδυνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. 23/11/10 9:59 μ.μ.εγω την βραδυνη την κοβω.εσυ ομως δεν σωνεσαι με τιποτα.ηλιθιος γεννηθηκες και χειροτερευεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Γι αυτον που εγραψε, οτι η πολιτεια δεν δινει λεφτα για το κυνοκομειο.
    Ειχα διαβασει, ποσο ειναι το κονδυλι.
    Αν θυμαται κανεις, η εχει στοιχεια, ας το γραψει.
    Οταν το διαβασα, απορησα , πως δεν γινεται κατι καλυτερο με τοσα λεφτα.
    Μετα ειχαν βγει και καποιοι φιλοζωοι, και ειπαν οτι μπορουν να λειτουργησουν το κυνοκομειο με πολυ λιγοτερα.
    Και εχω μεινει με την απορια, τι συμβαινει πραγματικα με τα λεφτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Δεν καταλαβες τι σημβαινει με τα λεφτα? τα τρωνε οι μαγκες και για αυτο ζητανε συνεχεια βοηθεια!
    Φιλοζωοι με μεγαλες μασελες! Βλεπεις η αγαπη για τα ζωα κοστιζει! δεν θα αγαπανε και τσαμπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Καλημέρα σας.

    Ένα νέο Ελληνικό και Ορθόδοξο ιστολόγιο δημιουργήθηκε για όλους αυτούς που αγαπούν την αλήθεια της πίστης μας αλλά κυρίως για όσους είναι ακόμη μακριά της. Ο ιστοχώρος “Αθεΐα, η άρνηση της αλήθειας” είναι μια προσωπική προσπάθεια προβολής αυτής της αλήθειας όσον αφορά την πλάνη της αθεΐας με σεβασμό και αγάπη προς κάθε άνθρωπο. Επισκεφτείτε το χώρο μας και καταθέστε τις απόψεις σας. Όποιος θεωρεί ότι εκφράζεται από το περιεχόμενο του, παρακαλώ ας το προωθήσει με όποιο τρόπο επιθυμεί.

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *