ροή ειδήσεων

Καταγγελία για απαράδεκτη συμπεριφορά από την Αegean Airlines!

"Στο παρακατω κειμενο σας εξιστορω τα γεγονοτα που συνεβησαν πριν λιγες ημερες και τα οποια αποτελουν ΝΤΡΟΠΗ-ΑΙΣΧΟΣ για τη συγκεκριμενη αεροπορικη εταιρεια.

Την Πεμπτη 02-12-2010...
οι γονείς μου, εγω και η γιαγιά μου(4 ατομα συνολικα) και ωρα 13:30 φθάσαμε στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Η προκαθορισμενη ωρα αναχωρησης της πτησης μας ηταν 14:50 με την Αegean airlines για Ροδο. Αμεσως καναμε το check in, δωσαμε τι βαλιτσες μας, κ προχωρησαμε στο χωρο με τα καταστηματα περιμενοντας να περασει η ωρα.Επειτα απο λιγο,η γιαγια μου,ηλικιωμενη, με προβλημα υγειας επαθε υπογλυκαιμικό σοκ. Ευτυχως ομως, κανοντας αυτα που γνωριζουμε σε τετοιες περιπτώσεις,την συνεφεραμε. Έπειτα κατα τις 14:15 με 14:20 ακουμε στις ανακοινώσεις να φωναζουν το επωνυμο μου λεγοντας πως πρεπει να προσέλθω στην αιθουσα με τις αποσκευες. Ανήσυχη η μητερα που ψαχνει την αίθουσα με τις αποσκευές ενω εγω με τον μπαμπά μου μενουμε με τη γιαγια. Η μητερα μου λοιπόν φθανει στην κοπελα με τις πληροφορίες κ της λεει τη ακουσε. Για να μην μακρηγορώ επειτα απο τηλεφωνήματα που εκανε η κοπέλα αλλα και η μητέρα που επικοινωνώντας με την Aegean τους ειπαν πως δεν υπηρξε τετοια ανακοίνωση κ πως αν υπήρξε ήταν λεει καποιο test-συνονυμια και καμια σχεση δεν ειχε με μας!! Στη συνεχεια και ωρα 14:40 περναμε και τον τελευταιο ελεγχο και 14:45 ειμαστε ετοιμοι να μπουμε στο αεροπλανο! Αν μας το επετρεπαν δλδ... οι υπαλληλοι αρνηθηκαν να μας επιβιβασουν λεγοντας μας πως εχουμε αργησει. Τι και αν εκεινη τη στιγμη μπροστα μας περνουσε ο πιλοτος με τις αεροσυνοδους, τι και αν η φυσουνα δεν ειχε ακομη φυγει,δεν μας επετρεψαν να επιβιβαστουμε!! Το αποτελεσματα ηταν να πληρωσουμε αλλα 420 ευρω και να περιμενουμε αλλες 4μιση ωρες στο αεροδρομιο για την επομενη πτηση!!!
Και ρωταω γιατι ολα αυτα?? μηπως γιατι τα αρχικα μας εισιτηρια ηταν οικονομικα,οποτε και δεν τους ενοιαζε το αποτελεσμα?? Αυτοι δεν εχουν αδικο αφου μας καθυστερησαν με τις λαθος ανακοινωσεις τους??? Γιατι δεν ακουσαμε τα επιθετα ολων μας,οπως γινεται συνηθως,απο τη στιγμη που η ωρα ειχε περασει??? μηπως φταιμε που η γιαγια επαθε την κριση??? ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!!! Τι συμπεριφορα ειναι αυτη?? Που ειναι τα δικαιωματα μας?!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ


tro-ma-ktiko.blogspot.com

Σχόλια

  1. Ανώνυμος22/12/10 00:49

    επισκευες δεν ειχατε δωσει???αν ναι τοτε η εταιρια θα επρεπε να σας επιβιβασει στην επομενη πτηση δωρεαν...απ'οσο ξερω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος22/12/10 03:52

    αυτές είναι τραγικές καταστάσεις :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος22/12/10 06:43

    ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ! ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος22/12/10 08:00

    Α ΡΕ ΦΙΛΕ ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος22/12/10 09:59

    Τι τελικά σας καθυστέρησε η κρίση της γιαγιας ή η εσφαλμενη ανακοίνωση της εταιρίας .Τουτο εχει σημασία .\Κατα τα άλλα μια επιστολή διαμαρτυρίας στην ίδια την εταιρία θα ήταν αρκετή .\

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος22/12/10 13:06

    Εφόσον η αναχώρηση ήταν για 14:50 όπως λέτε έπρεπε να βρίσκεστε στην πύλη μισή ώρα πριν, όπου κ η ένδειξη στις οθόνες αναφέρει Gate Open και άρα αρχίζει η επιβίβαση.
    Την έχω πατήσει κι εγώ στην Αθήνα, μια κ δεν αναγγέλλουν πτήσεις αλλά το βλέπεις μόνο από τα monitor.
    Όταν δίνουμε βαλίτσες δεν κάνουμε check-in αλλά παίρνουμε την κάρτα επιβίβασης, check-in γίνεται στην πύλη όπου κ κόβουν το απόκομμα.
    Όσο για τους πιλότους κ αεροσυνοδούς που είδατε, εάν όντως η αναχώρηση ήταν για 14:50 τότε σίγουρα δεν ήταν πλήρωμα της πτήσης σας, μια και πάντα, τουλάχιστον οι αεροσυνοδοί, βρίσκονται μέσα πριν μπούνε οι επιβάτες για να τους βοηθήσουν κτλ.
    Ακόμη εάν είχαν βάλει τις βαλίτσες σας μέσα κ δεν επιβιβαστήκατε στο αεροπλάνο θα έπρεπε να τις βρουν κ να τις κατεβάσουν, οπότε θα υπήρχε έτσι κι αλλιώς καθυστέρηση και δεν καταλαβαίνω γιατί δεν σας άφησαν να μπείτε εν τέλη.
    Οι βαλίτσες ήταν ήδη Ρόδο όταν φτάσατε ή έφτασαν μαζί με εσάς μετά από 4,5 ώρες?
    Όσο για την αναγγελία, εφόσον πήγατε στο κισσέ και σας είπαν ότι δεν έψαχναν εσάς, είτε παίσατε όντος σε ατυχή συνωνυμία είτε ήταν για να πάτε στην πύλη κ με τον κόσμο δεν ακούστηκε καλά.

    Για να μην παρεξηγηθώ δεν αμφισβητώ την ταλαιπωρία που είχατε, απλά αναφέρω τα παραπάνω μια και έχω ταξιδεύσει αρκετές φορές και γνωρίζω κάποια πράγματα.

    Καλού κακού δεν χάνετε να τα καταγγείλετε όλα αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος22/12/10 14:43

    Σοβαρά ότι γίνεται το check in όταν σου κόβουν το απόκομμα? Από την στιγμή που παραδίνεις βαλίτσες και παίρνεις την κάρτα επιβιβάσεις έχεις κάνει check in. Εγώ ταξιδεύω συχνά και μου έχει τύχει πολλές φόρες να περιμένουμε άτομα που ενώ έχουν κάνει check in χάνονται μέσα στο αεροδρόμιο και τους ψάχνουν απο τα μεγάφωνα για να φύγουμε. Άλλωστε τα εξηγεί και εδώ http://el.aegeanair.com/Content.aspx?Page=21
    Τώρα προφανώς το λάθος το έκανε η κοπέλα που ρωτήσατε και ότι η ανακοίνωση δεν ήταν λάθος. Και επειδή περνώ συχνά αυτήν την πτήση 14:20 το αργότερο είμαστε μέσα στο αεροπλάνο. Αλώστε το γράφει και πάνω στην κάρτα επιβιβάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος22/12/10 15:37

    Check in = Έλεγχος εισόδου ή επιβίβασης.
    Όταν παραδίδουμε βαλίτσες είναι έκδοση εισιτηρίου, η οποία εάν δεν έχεις αποσκευές είναι δυνατόν να γίνει κ από το σπίτι εάν εκτυπώσεις τη σχετική κάρτα με το bar code που έχει και στο στέλνουν κ με mail.

    Όπως λέει κ στο λινκ που παρέθεσες φίλε @14:43:
    "Το προσωπικό μας στα ελεγκτήρια εισιτηρίων των αεροδρομίων (check-in counters) είναι πάντα πρόθυμο να σας εξυπηρετήσει, να τσεκάρει τις αποσκευές σας και να σας προμηθεύσει με την κάρτα επιβίβασης."
    Παρακάτω δε λέει ότι check in γίνεται 30 λεπτά πριν την ώρα αναχώρησης.
    Συγκεκριμένα: "Check in - Το αργότερο 30 λεπτά πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης της πτήσης σας πρέπει να έχετε ολοκληρώσει τη διαδικασία ελέγχου εισιτηρίων και αποσκευών. Μετά από αυτόν το χρόνο, οι επιβάτες δεν θα γίνονται δεκτοί."

    Μην παραπληροφορούμε και να ξέρουμε τι διαβάζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος22/12/10 21:47

    Γιατη να μην γινονται δεκτοι ρε κοπελα μου φαινεται οτι δουλευεις στην αεροπορικη εταιρια αιγαιου,ρωτας τον επιβατη αν εχει χρηματα για αλλο εισητηριο?Δεν ειναι υποχρεομενοι η εταιρια να βγαζει ανακοινωσεις για ενα τεταρτο το ονομα που λειπει απο την λιστα?Δεν ειναι υποχρεομενοι οι εταιρια να τους αποζημιωσει αναλογα με τα μιλια του προορισμου τους?ετσι δεν ειναι?τα δικαιωματα του επιβατη τα ξερεις?αν δεν τα ξερεις γινε πισταδορος η ανελαβε κανενα gargo.και στο κατω κατω γιατη δεν τους εβαλαν μεσα ειχε κλησει η πορτα?εφυγαν οι σκαλες?τροχοδρομηθηκε το αεροσκαφος μηπως?και τη θα γινοταν ρε κοπελια αν ετρωγε late η εταιρια,δεν θα περνατε δωρο χριστουγενων?η θα σας εκαναν περικοπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος17/7/11 14:58

    geia sas...tha ithela na anafero ta eksis apla gia tin enimerosi.oi pilotoi me tis aerosinodous mporei na itan pliroma dhc oi opoioi taksideuan os epivates.diladi einai epivates.episis to aeroplano mporei na figei akoma kai deka lepta noritera apo tin programmatismeni ora anaxoriseis efoson oloi oi epivates exoun parousiastei kai exoun epivivastei.mporei na sinevei to idio kai me esas.an egine i anagelia simainei pos dn parousiastikate.se aftin tin periptosi tha prepei oi aposkeues sas na katevoun apo to aeroplanogia logous asfaleias.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος8/1/13 20:26

    ixa isitirio apo Romi gia athina stis 20/12/12 .. eklisan ton "check in" parolo pu thexodousan akoma atoma ke epernan valitses, mas afisan 5 atoma sti romi xoris na mas kanoun check in ... i apogeumatini ptisi kathos ke oles tis epomenes imeres den ipirxan thesis logo xristougenon.i ptisi ixe kathisterisi misi ora ke enoite oti den mas fonaksan.. ekana parapona sto tilefoniko kedro ke mu ipan giati de thelete na plirosete 400 euro ??? !!!xaxax i ipalilos diladi posa perni???? eftioxos ipirxe ke i ancona-karavaki meta apo 3 meres ftasame spiti mas!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος8/8/13 23:48

    τωρα που ειανι και μονοι τους δεν εχουν αλλοι ετερια θα κανουν οτι θελουν ντροπη τουςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος6/3/14 18:17

    Καλησπερα!Τη λυπαστε τον κοσμο που τον μαδατε δεν ντρεπεστε καθολου ουτε εξυπηρετηση υπαρχει ουτε τηλεφωνικο κεντρο ουτε σελιδα....το προσωπικο αεροδρομιου ειναι ανεδαιστατο η μπορει να ειναι και αυτοι αγανακτισμενοι απο τα παραπονα του κοσμου ...και ειναι πολλαααα...πια οικονομικα εδωσα 180Ε για δυο ατομα απο αθηνα-ροδο και οταν τους ειπα να πεταξω 4ωρες νωριτερα αφου εχει θεσεις μου ζητησαν αλλα 130Ε.Τετοια κλεψια δεν γινεται πουθενα τετοια αλητεια μονο καπιοι ανθρωποι που ειναι μονοπωλιο και χωρις ελεος τα κανουν. Αλλα φυσικα δεν φταινε αυτοι...Φταινε οι αρμοδιοι που ειναι απο πανω και το κρατος που τους δωσανε και την ολυμπιακη να ειναι ακομα πιο αδιστακτοι.Α και το αλλο με τις βαλιτσες αλλη απατεωνια εκλεισα 3 εισητηρια ροδο-αθηνα χωρις βαλιτσα στην πορεια επρεπε να παρουμε μαζι μας μια βαλιτσα δεν μπορουσα με τιποτα να την προσθεσω στην επισημη ιστοσελιδα.Οταν πηγα στο αεροδρομιο μου ζητησαν 25Ε μα καλα τους λεω ειμαστε 3 ατομα χωρις αλλες αποσκευες (σακουαγιαζ)πως ειναι δυνατον να δικαιουμαστε 30 κιλα μεσα στο αεροπλανο και να μην δικαιουμαστε 15κιλα μια βαλιτσα?Απαντηση αυτη ειναι η πολιτικη της εταιρειας.(να σας τα παιρνουμε με τον ενα η τον αλλο τροπο).Ντροπη παντος υπευθυνου. ΤΕΛΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος14/5/16 23:28

    Για αυτό καλό είναι αν θέλεις να λέγεσαι υπεύθυνος πολίτης να ξέρεις τουλάχιστον τα δικαιώματα σου και τις υποχρεώσεις σου φυσικά, και να μην τρώς ότι σου πασάρουν αλλά επίσης και να μην λές ή γράφεις βλακείες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πρεπει να ελεγξουν τους υπαλλήλους τους υπαρχουν πραγματικα άχρηστοι τους οποίους πρεπει να εξαφανισουν
    Εγω θα κινηθώ νομικα ηταν απαραδεκτη υπάλληλος της Aegean απο Θεσαλονικη προς Κυπρο με αποτελεσμα να ταλαιπωρηθουμε άσκοπα για μια δεν ξερω πως να την χαρακτηρησω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος4/10/17 02:15

    Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Αμστερνταμ: η ανταπόκριση σε ώρα αιχμής στο αεροδρόμιο, να υπάρχει ατελείωτη ουρά στον έλεγχο επιβατών και καθυστέρηση τρελή, να αναγγέλουν επιβάτες για Αμστερνταμ από το μεγάφωνο αλλά όχι το δικό μου όνομα (γιατί άραγε - μήπως λόγω εισιτηρίου προσφοοράς;), να προσπερνάω την ουρά, να φτάνω στην έξοδο, να ζητάω 1' να πάω στην τουαλέτα, να επιστρέφω και το λεωφορείο να είναι με ανοιχτές πόρτες στα 2 βήματα και να μου λένε η πτήση έκλεισε! Να μην δέχονται να με εξυπηρετήσουν με άλλη πτήση ή αλλαγή κλπ κλπ κλπ. Αγενέστατο προσωπικό, άχρηστο, ανεπαρκές, για τα μπάζα, να υποστηρίζουν οτι ψεύδομαι όταν λέω ότι δεν φώναξαν μαζί με τους άλλους και εμένα αλλά επέμεινα μέχρι που ζήτησα από το αρχείο του αεροδρομίου της υπηρεσίας αναγγελιών για να τους διαψεύσω. Και ακόμα και τότε να μην παραδέχονται το λάθος τους. Εύχομαι φούντο, ελλείμματα και κλείσιμο στην εταιρεία αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. απαραδεκτοι οι υπαλληλοι της ροδου απαραδεκτοι και η agean σαν εταιρια....εμενα μου ρημαξανε 800€ καροτσι μπροστα στα ματια μου και δεν βγαζω ακρη..ο ενας μπαλακι με πεταει στον αλλον και στο αεροδρομιο και στα τηλεφωνα...μου λενε δεν εχει σημασια πως προκληθηκαν οι φθορες...γρατζουνιες γραψαν απο αεροδρομιο λεει που το ειδαν και ειναι φυσιολογικες φθορες...δεν το ειδαν ποτε...δεν ειναι γρατζουνιες αλλα χαρακωθηκε 3χιλιοστα το αλουμινιο και τι δεν εχει σημασια πως προκληθηκαν???το ειδα το να μην πω να το πεταει απο εναμιση μετρο υψος και να φερνει τρεις τουμπες...!!!!να τον δειρω την επομενη και να πω δεν εχει σημασια πως πηγε νοσοκομειο...αν δεν χρειαζεται να τον αναλαβει πλαστικο χειρουργους φυαιολογικες φθορες ειναι...απαραδεκτοι τελειως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *