ροή ειδήσεων

ΣΟΚ... Άφησαν ελεύθερο τον 66χρόνο παιδεραστή!

10.000 ευρώ! Πλήρωσε 10.000 ευρώ και κυκλοφορεί ελεύθερος ανάμεσα μας... Τι και αν συνελήφθη την παραμονή της Πρωτοχρονιάς με κατεβασμένο παντελόνι ...έτοιμος να βιάσει τη 12χρόνη. Του το συγχώρεσαν για 10.000 ευρώ! Δεν ήταν το δικό τους παιδί εκείνο που πήγε να...
βιάσει, για αυτό και δεν τους ενδιαφέρει! Ο "καλοκάγαθος" παππούλης κυρ-Νίκος μπορεί βέβαια πλέον να συνεχίζει ανενόχλητος τη δράση του. Παραδόξως ο "παππούλης" έχει εγγόνια στην ηλικία του κοριτσιού που επιχείρησε να βιάσει... Συγκλονιστικά είναι όσα περιέγραψε το κοριτσάκι στην κατάθεση του για τον 66χρόνο: "Μου είπε να κάνουμε σεξ και τότε εγώ του είπα ότι δεν ξέρω τι θα πει αυτό και για να μου εξηγήσει, μου έδειξε με τα δάκτυλα των χεριών του. Εγώ του είπα ότι δεν θέλω να κάνουμε σεξ. Μου είπε να κατεβάσω το παντελόνι και το εσώρουχο μου αλλά αρνήθηκα. Μετά μου είπε να με φιλήσει στο στόμα αλλά του είπα όχι. Με φίλησε στο μάγουλο, με χάιδεψε στο στήθος και με αγκάλιασε", οι συναντήσεις του παιδιού με τον 66χρόνο ήταν συχνές, όσο για τη νύχτα της σύλληψης η 12χρόνη ανέφερε: "Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και μου είπε να πάμε να μου αγοράσει πράγματα. Πήγαμε σε ένα σούπερ-μάρκετ και μου αγόρασε τσιγάρα, σπόρια, βότκα. Μετά με έφερε στο πάρκινγκ του νοσοκομείου. Μου είπε να κατεβάσω το παντελόνι μου αλλά εγώ του είπα ότι κρυώνω. Τότε έσκυψε να με φιλήσει στο στόμα αλλά εγώ γύρισα το κεφάλι μου", εκείνη τη νύχτα το κορίτσι γλίτωσε το βιασμό επειδή έγινε η έφοδος των αστυνομικών... Και ο 66χρόνος κυκλοφορεί ελεύθερος στο Ηράκλειο επειδή πλήρωσε 10.000 ευρώ! Ποιο παιδί θα είναι το επόμενο θύμα του;

trupokarudos.blogspot.com

Σχόλια

  1. Ανώνυμος5/1/11 10:03

    TON AFISAN GIA NA SYNEXISEI TO ERGO TOY!! YSTERA LENE OTI FTAIEI O FONIAS!! AISXOS!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Koukouloforos5/1/11 15:33

    Πότε θα αλλαχθούν οι νόμοι προς το καλύτερο ρε παιδιά;
    Πχ, τους αποδεδειγμένα βιαστές και παιδόφιλους ΔΕΝ τους θέλω στην φυλακή (να πληρώνω μέσω φόρων την στέγη τους και την τροφή τους) . Τους θέλω όμως ανίκανους να διαπράξουν ξανά κάποια εγκληματική πράξη και τους θέλω να μετανιώνουν ξανά και ξανά για αυτό που έκαναν..
    Άρα η λύση έρχεται με ευνουχισμό και κοινωνική εργασία. Έτσι δεν τον φοβάσαι ότι θα διαπράξει σεξουαλικό αδίκημα ξανά και μέσω της κοινωνικής εργασίας κερδίζεις χρήματα, κόπο, χρόνο και προσφέρεις στο κοινωνικό σύνολο. (Ντύσε τον πχ αη βασίλη και στείλτον σε κάποιο ίδρυμα να βάζει φαί στους ηλικιωμένους).. Δύσκολο; Δεν νομίζω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος5/1/11 16:42

    10.000 euro kostologite h psuxoula enos paidiou..
    o eunouxismos den einai lush.. kremasma theloun!
    kai oi dikastes pou ton apalaxan..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος5/1/11 17:00

    eprepe diladi na exei apoplanisei to paidi tou dikastikou leitourgou gia na ton timwrisoun?
    san den ntrepomaste.
    ligi tsipa reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος6/1/11 03:31

    POIOS EINAI AYTOS RE PAIDIA ? ONOMA DEN EXEI ? POU MENEI ?
    KATIOI TETIOI PREPEI NA VGENOUN STH FORA TA ONOMATA TOUS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *