ροή ειδήσεων

Ροδίτης στο TimeOut Λονδίνου

"ΛΕΓΕΤΑΙ ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΕΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ
ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΣΤΗΝ ΡΟΔΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ
ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ SHOW ΤΟΥ ΓΙΑ 3 ΜΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ...


ΤΟ ΠΡΩΙ ΑΚΟΜΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΕ ΚΟΜΩΤΗΡΙΟ"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Έλληνες του Λονδίνου, the next generation
Θανάσης Πετρόγιαννης, Alternative drag performer / DJ
Εχω τέσσερα χρόνια που παρουσιάζω παραστάσεις στο Λονδίνο, αλλά και σε άλλες πόλεις της Αγγλίας και του εξωτερικού, και όλα ξεκίνησαν από ένα διαγωνισμό ταλέντων εναλλακτικής ψυχαγωγίας, όπου πήρα την πρώτη θέση. Στο Λονδίνο ήρθα πριν από εννιά χρόνια να σπουδάσω Καλές Τέχνες, δεν μπόρεσα όμως να τελειώσω τις σπουδές μου λόγω οικονομικών.Έτσι συνέχισα την τέχνη της κομμωτικής –είχα ήδη δίπλωμα–ως style director σε μεγάλη εταιρεία περιποίησης μαλλιών. Παράλληλα δεν έπαψε το ενδιαφέρον μου για τις τέχνες, κάτι που το Λονδίνο σ’ το προσφέρει στην καθημερινότητά του. Αυτό με έσπρωξε στο να λάβω μέρος στο διαγωνισμό ταλέντων εναλλακτικής ψυχαγωγίας και, αν και αυτοδίδακτος, κατάφερα να πάρω την πρώτη θέση και να αναγνωριστώ ως performer, κάτι που μόνο στο Λονδίνο μπορεί να γίνει.

Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν έχω δουλέψει ποτέ κι ας το θέλω πολύ. Μόνο μία φορά εμφανίστηκα στην Αθήνα ως το alter ego μου, την A Man To Pet, όταν με κάλεσαν να παρακολουθήσω ένα σόου μόδας στο Ζάππειο κατά τη διάρκεια του Fashion Week. Τα ελληνικά μίντια, όμως, το είδαν διαφορετικά. Με το που έφτασα στο Ζάππειο, τα κανάλια έπεσαν πάνω μου και απορούσαν «προς τι η αμφίεση;» και έκαναν σχόλια του τύπου «Τα καρναβάλια αργούν να έρθουν!» Η Ελλάδα παραμένει στενόμυαλη κι έχει τεράστια άγνοια ως προς τις τέχνες και, πρέπει να προσθέσω, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Μη νομίζετε, όμως, πως δεν αγαπώ την Ελλάδα! Στο Λονδίνο υποστηρίζω πολύ την καταγωγή μου και τα περισσότερα σόου μου έχουν αναφορές στην κλασική και σύγχρονη Ελλάδα. Αντλώ επίσης έμπνευση από το Χόλιγουντ, το Μπόλιγουντ, τη Γιουροβίζιον, το σεξ και τη μόδα.

Είμαι πολύ περήφανος που είμαι Έλληνας, η ελληνική μου ταυτότητα πουλάει στο Λονδίνο και βοηθάει στα σόου μου!
myspace.com/amandapetstar

tanea.gr

Σχόλια

  1. Ανώνυμος20/1/11 08:41

    ..το Λονδίνο σας μάρανε γυρνάτε ρε πίσω στη πατρίδα σας να βοθήσετε τη κατάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *