ροή ειδήσεων

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΗΣ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΔΗΜΟΥ ΡΟΔΟΥ

Κατά την διάρκεια του πρώτου τριμήνου πραγματοποιήθηκαν οι ακόλουθες ενέργειες και προβλεπόμενες διαδικασίες για τον Καλλικρατικό Δήμου Ρόδου...



1. Συγκρότηση- ορισμός οργάνων

1.1 Αντιδήμαρχοι

Ορίστηκαν 11 χωρικοί και θεματικοί Αντιδήμαρχοι Ρόδου.

1. 2 Οικονομική επιτροπή

Συγκροτήθηκε η Οικονομική Επιτροπή που αποτελείται από 11 μέλη.

Συνεδρίασε 11 φορές και έλαβε 74 αποφάσεις.


1. 3. Επιτροπή Ποιότητας Ζωής

Συγκροτήθηκε η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής που αποτελείται από 11 μέλη.

Συνεδρίασε 5 φορές και έλαβε 37 αποφάσεις.

1. 4 Εκτελεστική Επιτροπή

Συγκροτήθηκε η Εκτελεστική Επιτροπή που αποτελείται από 12 μέλη.

Συνεδρίασε 5 φορές και έλαβε 5 αποφάσεις.


1. 5 Συμβούλιο Δημοτικής Κοινότητας

Συγκροτήθηκαν όλα τα συμβούλια τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων.


1. 6 Συντονιστικό Τοπικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας

(ΑΡ. ΑΠΟΦ. 146/23-3-2011)

Συγκροτήθηκε το Συντονιστικό Τοπικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας που αποτελείται από 19 μέλη. (Ο Δήμαρχος συν 2 Δημοτικοί σύμβουλοι και 16 εκπρόσωποι φορέων).

1.7 Ομάδα Διοίκησης Έργου για το Πρόγραμμα Διαύγεια

Συστάθηκε η Ομάδα Διοίκησης Έργου για το Πρόγραμμα Διαύγεια που αποτελείται από 6 μέλη.

Ήδη αναρτήθηκαν πάνω από 150 αποφάσεις του Δήμου Ρόδου στην σχετική ιστοσελίδα http://et.diavgeia.gov.gr/f/all/dimoi.


1.8 Συμπαραστάτης του Δημότη & της Επιχείρησης

Δεν επετεύχθη η εκλογή με την συναίνεση των 2/3 του Δημοτικού Συμβουλίου παρότι η διαδικασία πραγματοποιήθηκε κανονικά σε δύο (2) συνεδριάσεις του Δ.Σ.


1. 9 Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης

Συγκροτήθηκε η Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης που αποτελείται από 50 μέλη (37 φορείς, 12 κληρωθέντες δημότες και τον Δήμαρχο Ρόδου).

1.10 Διαρκής Συντονιστική Επιτροπή με τον τίτλο «Κομβικό Σημείο Επαφής» (ΚΟΣΕ)

Συστάθηκε η Διαρκής Συντονιστική Επιτροπή με τον τίτλο «Κομβικό Σημείο Επαφής» (ΚΟΣΕ) που αποτελείται από 9 τακτικά μέλη και 3 αναπληρωματικά εξειδικευμένους υπαλλήλους του Δήμου Ρόδου σε Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών.

1.11 Συμβούλιο Ένταξης Μεταναστών

Συγκροτήθηκε το Συμβούλιο Ένταξης Μεταναστών που αποτελείται από 11 μέλη.

1.12 Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής

Συγκροτήθηκε η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής που αποτελείται από 25 μέλη.

Ψηφίστηκαν μια σειρά Κανονισμών για την λειτουργία των πιο πάνω οργάνων.

2. Προϋπολογισμός Οικονομικού Έτους 2011.

Καταρτίστηκε και ψηφίστηκε ο Προϋπολογισμός του Δήμου Ρόδου Οικονομικού Έτους 2011. αρ. απ. 208/2011 ύψους 196.645.484,06 €

3. Προσωπικό Δήμου Ρόδου

● Μόνιμο Προσωπικό 967 άτομα

● Αορίστου Χρόνου 298 άτομα

● Ορισμένου Χρόνου 28 άτομα

● Νομικοί 6

Σύνολο: 1299

● Ορισμένου χρόνου 2μηνων 87 άτομα

● ΑΠΟ ΠΡΩΗΝ Δ.Ε.Κ.Ρ 169 άτομα + 4 άτομα ορισμένου χρόνου μέχρι την λήξη της σύμβασης τους.

● ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΝΟΜΑΡΧΙΑΣ 19 (Πολεοδομία + ΚΕΠ)

Σύνολο: 275 άτομα

● ΑΠΟ Ν.Π.

● Μόνιμο προσωπικό 91 άτομα

● Αορίστου Χρόνου 164 άτομα

● Αορίστου Χρόνου μερικής απασχόλησης 31 άτομα

● Ορισμένου Χρόνου 4 άτομα

● Μίσθωσης έργου 13 άτομα

ΣΥΝΟΛΟ : 303 άτομα

● Από το πρόγραμμα «ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ»

● 33 άτομα ορισμένου χρόνου

● 5 άτομα σύμβαση έργου

Σύνολο: 38 άτομα

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΗΜΟΥ ΡΟΔΟΥ:

ΜΟΝΙΜΟΙ ΚΑΙ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1745

+ 174 ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

= 1919 ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ.

4. ΝΠΔΔ

· Συγχωνεύτηκαν 70 ΝΠ και δημιουργήθηκαν ή διατηρήθηκαν 8 Νομικά Πρόσωπα στον Δήμο Ρόδου.

· Προτάθηκε η Διατήρηση Υφιστάμενου Ν.Π.Δ.Δ. προς το ΥΠΕΣΑΗΔ. (ΜΟΥΣΕΙΟ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ)

· Συστήθηκαν 2 Σχολικές Επιτροπές : α) Η Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Ρόδου και β) Η Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Ρόδου.

· Συγχωνεύονται 19 ΝΠΔΔ με αρμοδιότητες Πολιτισμού και Αθλητισμού σε ένα με την επωνυμία «ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΡΟΔΟΥ- Δ.Ο.Π.Α.Ρ»

· Καταργούνται 15 Ν.Π.Δ.Δ. όπως π.χ. ΚΑΠΗ , ΔΟΠΕ , ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ, ΠΡΟΝΟΙΑ και εντάσσονται οι υπηρεσίες τους στο Δήμο Ρόδου (Δ/νση Περιβάλλοντος και Πρασίνου) και στην (Δ/νση Κοινωνικής Πολιτικής και Υγείας)

· ΤΟ ΔΟΠ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΡΟΔΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΡΥΜΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΩΣ ΕΧΕΙ.

· Ο Δήμος επίσης συμμετέχει στο ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΝΟΤΙΑΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ

· ΣΤΟ ΚΕΚ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ

· ΔΙΟΔΟΣ

5. Κοινωφελείς - ΔΕΥΑ ΑΡ. ΑΠΟΦ. ΑΡΧΙΚΗ 68/18-2-2011 (ΤΡΟΠ. 154/4-3-2011)

1) Συγχώνευση 7 κοινωφελή επιχειρήσεων + ΡΟΔΑ σε μία και ενιαία κοινωφελή δημοτική επιχείρηση «ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΡΟΔΑ»

2) Συγχωνεύονται οι ΔΕΥΑ: ΡΟΔΟΥ, ΙΑΛΥΣΟΥ, ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ, ΠΕΤΑΛΟΥΔΩΝ, ΑΦΑΝΤΟΥ, ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ και σύστασης της «ΔΕΥΑ Δήμου Ρόδου»

6. Ανώνυμες Εταιρίες ΟΤΑ

1) Συγχωνεύτηκαν Δημοτικές Μονομετοχικές εταιρείες σε μία ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΡΟΔΟΥ Α.Ε. (Δ.Ε.Ρ. Α.Ε.)

7. Επιχειρήσεις Καθαριότητας & αποκομιδής απορριμμάτων

Η Δημοτική Επιχείρηση Καθαριότητας Ρόδου λύθηκε στις 28/2/2011 και από την 1η Μαρτίου 2011 όλες η δραστηριότητες της επιχείρησης περιέρχονται στην Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης του Δήμο Ρόδου.

8. Αστικές Εταιρίες Μη κερδοσκοπικού Χαρακτήρα Α267 ΔΚΚ

Η ΑΣΤΙΚΗ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ και ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΗΜΟΥ ΡΟΔΙΩΝ (σύμφωνα με το ν. 3852/2010 θα λειτουργεί αυτόνομα μέχρι το 2013 )

9. Τεχνικό Πρόγραμμα

Καταρτίστηκε και ψηφίστηκε το Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου Ρόδου Οικονομικού Έτους 2011 ύψους 27.260.804,00€

10. Επιχειρησιακό Πρόγραμμα

Ξεκίνησε η κατάρτιση του Επιχειρησιακού Προγράμματος του Δήμου Ρόδου το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί τέλος Σεπτεμβρίου 2011, όπως προβλέπεται από τις εγκυκλίους του ΥΠΕΣΑΗΔ.

Σημείωση: Για το έτος 2011, Ετήσιο Πρόγραμμα Δράσης αποτελεί ο οικονομικός προϋπολογισμός και το Τεχνικό Πρόγραμμα. (περίπτ. γ' άρθρο 11 απόφαση ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.Α. 18183/02.04.2007 (ΦΕΚ 534/13.04.2007 τεύχος Β’, όπως αναριθμήθηκε και τροποποιήθηκε με την5694/03.02.2011 απόφαση ΥΠ.ΕΣ.)

11. Κανονισμοί

· Ο.Ε.Υ.

Συγκροτήθηκε ομάδα εργασίας και ήδη συντάχθηκε σχέδιο Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας το οποίο αναρτήθηκε για διαβούλευση στην ιστοσελίδα του Δήμου Ρόδου.

· Σχέδιο Χάρτας δικαιωμάτων και υποχρεώσεων δημοτών και κατοίκων

Ψηφίστηκε η Χάρτα των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων δημοτών και κατοίκων.

Ακόμα ψηφίστηκαν:

1. Κανονισμός Λειτουργίας Εκτελεστικής Επιτροπής

2. Κανονισμός λειτουργίας Επιτροπής Τουριστικής ανάπτυξης

3. Κανονισμός Λειτουργίας Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών

12. Οικονομικές Υπηρεσίες

Έγινε η Απογραφή των πάσης φύσεως περιουσιακών στοιχείων, απαιτήσεων και υποχρεώσεων των νέων Δήμων, καθώς και των διαθεσίμων χρηματικών μέσων (άρθρο 267 παρ.7 Ν.3852/2010)

Έγινε η υποβολή απολογισμού και ισολογισμού των συνενούμενων Δήμων και Κοινοτήτων από το νέο Δήμο στο Ελεγκτικό Συνέδριο (άρθρο 267 παρ.3 Ν.3852/2010).

13. Νέες Αρμοδιότητες που μεταβιβάστηκαν σύμφωνα με το άρθρο 94 του Ν. 3852/2010.

Ορίστηκαν υπεύθυνοι υπάλληλοι και θεματικοί Αντιδήμαρχοι / Εντεταλμένοι σύμβουλοι για να υλοποιήσουν τις διαδικασίες της ομαλής μετάβασης των νέων αρμοδιοτήτων από την πρώην Νομαρχία Δωδεκανήσου στον Δήμο Ρόδου.

Παράλληλα αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του Δήμου Οδηγός άσκησης αρμοδιοτήτων του Καλλικράτη για την καλλίτερη ενημέρωση των δημοτών.

14. Πρόσληψη Ειδικού Προσωπικού

Προσελήφθηκε Γενικός Γραμματέας στον Δήμο Ρόδου, επιστημονικός συνεργάτης και ειδικός σύμβουλος Δημάρχου.

15. Γραφείο Προγραμματισμού

Κατατέθηκαν 8 προτάσεις

Σημείωση: Όλα τα στοιχεία λήφθηκαν από τις σχετικές αποφάσεις του Δ.Σ. και το τμήμα Μισθοδοσίας

Όλες οι παραπάνω ενέργειες της πρώτης περιόδου της δημοτικής αρχής έχουν θέσει τις βάσεις για την ομαλή μετάβαση στην νέα εποχή, στην εποχή του Καλλικράτη. Στο αμέσως επόμενο διάστημα θα ξεδιπλώνονται οι πολιτικές μας που θα έχουν ως στόχο τον «άνθρωπο» και την καθημερινότητα του.

trypofrakths.blogspot.com

Σχόλια

  1. Ανώνυμος15/4/11 18:32

    Μέγας είσαι Κύριε και θαυμαστά τα έργα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος15/4/11 18:54

    6 nomikoi ? ela re
    11 antidimarxoi? apo 2500 meso oro o kathenas 30000 to mina mas kostizoun kyrie dimarxe k tous ypalliloys sou tous exei aplirwtous !! olo to ergo sta xartia pantws giati sti rodo den eida na allaksei kai tpt

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος15/4/11 19:13

    Στάθη,
    Τι έγινε άφησες τα παιδιά απλήρωτα η ψέματα λένε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος15/4/11 20:21

    Ζητώ η ηλεκτρονική διακύβευση !!!
    Γιατί για ένα ιδιώτη είναι αδύνατη η πρόσβαση από την επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου σε βασικά στοιχεία κοινού ενδιαφέροντος έστω και με πληρωμή??
    Εγώ πληρώνω και γουστάρω να μάθω τι έκαναν οι επιτροπές και τι αποφάσισαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *