ροή ειδήσεων

Αμβρόσιος: "Να πάει σπίτι του ο Παπακωνσταντίνου"

Επίθεση στον υπουργό Οικονομικών, Γ. Παπακωνσταντίνου, εξαπέλυσε...
ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, Αμβρόσιος, από το προσωπικό ιστολόγιό του. “Ας πάει στο σπίτι του ο άνθρωπος, ώστε να ησυχάσει κι αυτός, αλλά και εμείς”, λέει χαρακτηριστικά.
Στο γραπτό του μήνυμα, ο Μητροπολίτης, αναφέρει:

“Μια αξιοπρόσεκτη είδηση έφθασε στ' αυτιά μας, ότι ο κ. Παπακωνσταντίνου προσήλθε στη Βουλή φρουρούμενος από ένα λόχο αστυνομικών! Τόσο λαοφιλής είναι ο κ. Υπουργός! Ο άνθρωπος, που ανήκει στην κατηγορία "είπα-ξείπα".
Ο άνθρωπος με το παγωμένο βλέμμα και τον εωσφορικό εγωϊσμό! Ο άνθρωπος που ήλθε στο προσκήνιο της πολιτικής ζωής από το πουθενά! Ο άνθρωπος που προετοίμασε τους Ευρωπαίους Δανειστές μας με τή θεωρία του ''Τιτανικού" ή με το "πιστόλι στον κρόταφο".

Σημειώνω αυτέ τις γραμμές τώρα πού είναι ακόμη Υπουργός Οικονομικών. Δηλ. ο άνθρωπος, ο οποίος με την υπέρογκη φορολογία γονάτισε τα λαϊκά στρώματα. Λέγεται, ότι ο κ. Παπακωνσταντίνου δεν πιστεύει στο Θεό.

Άν είναι έτσι, τότε όλα εξηγούνται. Διότι έτσι συμπεριφέρονται συνήθως οι άνθρωποι, που έβγαλαν το Θεό από τη καρδιά τους καί από τη ζωή τους! Είναι μόνον καταστροφικοί!

Ας μας απαντήσει λοιπόν ο κ. Παπακωνσταντίνου: Πιστεύει στο Θεό; Μήπως πιστεύει στον εαυτό του; Θεωρεί υποτιμητικό για την αξία του να πιστεύει στο Θεό; Ας πάει λοιπόν στο σπίτι του ο άνθρωπος, ώστε και αυτός να ησυχάσει, αλλά και εμείς”!

cosmo.gr 

Σχόλια

  1. Ανώνυμος17/6/11 13:11

    O PAPAMANETAS TI LEEI?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος17/6/11 13:19

    Δέσποτα καλά τα λες αλά αφτο δεν μου λει τιποτα ,με τιν ιποτιθεμενη αλαγη που εγινε στους υπουργούς δεν αλλάζει κάτι , με το μνημόνιο και τους φόρους δεν λεν τίποτα ……αφτο είναι που απασχολεί τον ελληνικό λαό και όχι οι μετακινήσεις το υπουργών τι θα κάνουν με τα μετρά τα αφόρητα που μας επέβαλαν χωρίς μείς να χρωστάμε τίποτα ,αλά να πληρώνουμε τις κλεψιές του κάθε πολίτικου……….. για να μυν συνεχίσω με τους μισθούς και τις μετακινήσεις τους δωρεάν χωρίς λόγο πολλές φορές ……………………

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος17/6/11 14:19

    μιλανε και τα λαμογια οι παπαδες !! αν πληρωναν τους φορους τους απο πατριαρχες μεχρι διακοι δεν θα ειχε προβλημα η ελλαδα . αγιασμο κανουν ,μνημοσινα κανουν , γαμο κανουν κηδειες κανουν,και για ολα αυτα περνουν λεφτα μαυρα δεν τα δηλωνουν πουθενα αρα δεν πληρωνουν φορο ... και θα μας πουν να στειλουμε και τον παπακωνσταντινου σπιτι ,,,, ουστ απο δω παλιοτραγοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος17/6/11 14:22

    13:19...Εσύ θα πρέπει να είσαι καθηγητής! Καταπληκτική ορθογραφία. Καλύτερα να γράφεις με greeklish.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος17/6/11 14:32

    tou ekopsan to epidoma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος17/6/11 16:21

    παπάδες δωστε την περιουσια στους φτωχους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος17/6/11 21:40

    ego ksero enan papa apo notia rodo,ala litourgei se sinikia stin poli.kathe eudomada kanei katathesi stin trapeza apo ta tixera tou, diladi maura. kai meta sou lene voithiste xristianoi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος18/6/11 08:23

    Έγώ ξέρω ότι, τέτοιο μίσος για την Εκκλησία και τόση άγνοια, δεν έχω ξαναδεί.

    Ρε, αφού δεν ξέρετε τι σας γίνεται, μην καταπίνετε αμάσητα αυτά που σας σερβίρουν. Ψαχτήτε λίγο, ρε. Μάθετε τι γίνεται με την Εκκλησία. Τι προσφέρει, τι έχει κάνει για το κράτος και το λαό.

    Γιατί το κράτος δεν αφήνει την Εκκλησία να κάνει αυτό που πρέπει; Γιατί η Διαμαντοπούλου θέλει να βγάλει το μάθημα των θρησκευτικών από τα σχολεία;

    Ρε, ξυπνάτε. Η Εκκλησία ήταν πάντοτε δίπλα στον λαό. Θέλουν την Εκκλησία, πιόνι τους. Την φορολογούν ασύστωλα.

    Και κάτι άλλο. Λέτε για τους παπάδες και το μαύρο χρήμα. Όσοι από εσάς κάνετε 2η δουλειά, και μαγκιά σας, τα λεφτά που εισπράττετε τι χρώμα έχουν; Μήπως........ΜΑΥΡΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος18/6/11 09:57

    papas eisai kai esu kai tous uperaspizeis? giati den akoume tipota gia ola auta pou les? ti tis theloun tis thorakismenes autokinitares oi ierarxes? kai stin tileorasi exoume dei kati politelis viles autheretes me reuma tis dei, me pisines kai alodapes mesa me magio.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος18/6/11 10:02

    re an katevene o Xristos stin gi sigoura tha arxinouse apo tous ieromenous.kai i kolasi tha itan ligi giautous.pios iereas tirei tis 10 entoles? isos na iparxoun kai eksereseis, alla tha einai elaxistoi oi sostoi papades.oi perissoteroi exoun gia theo to xrima.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αντώνης18/6/11 10:21

    18/6 09.57, δεν είμαι παπάς.

    Δεν ακούτε τίποτα από όλα αυτά που σας λέω, γιατί απλά, δεν τους συμφέρει να βγει προς τα έξω. Θέλουν την Εκκλησία να είναι στο στόχαστρο των πολιτών, αφού έχει κλονιστεί η πίστη τους.

    Εννοείται ότι συμφωνώ ότι υπάρχουν ιεράρχες που με τη ζωή τους σκανδαλίζουν, αλλά δεν είναι όλοι και κακώς τους παίρνει όλους η μπάλα.

    Αλλά, αμφιβάλλεις ότι η Εκκλησία βοηθάει; Ξέρεις ότι η Εκκλησία έχει παραχωρήσει στο Δημόσιο το 1922 και το 1954 τεράστια περιουσία. Τι απέγινε αυτή; Μας έχει πει κανείς;

    Αμφιβάλλεις, ή συμφωνείς με την προσπάθεια της κυβέρνησης να καταργήσει τα Θρησκευτικά από τα σχολεία; Συμφωνείς με την κατάργηση του θρησκεύματος στις ταυτότητες;

    Το ξέρεις ότι καθημερινά σε χιλιάδες Εκκλησίες της Ελλάδος δίνεται συσσίτιο; Τα λένε αυτά τα κανάλια;

    Ποιος κυκλοφορεί με θωρακισμένο αυτοκίνητο; Για πείτε;

    Έχετε πάρει χαμπάρι ότι η Ελλάδα έχει γεμίσει φανατικούς μουσουλμάνους, που τον Χριστιανισμό τον βλέπουν σαν το μεγαλύτερο εχθρό; και αντί εμείς να συσστρατευτούμε με την Εκκλησία, την πολεμάμε χειρότερα από εκείνους.

    Και πάλι λέω, ότι υπάρχουν κάποιοι που κάνουν ακόλαστη ζωή. και συμφωνώ με τον 18/6 10.02, ότι από τους παπάδες θα ξεκινήσει ο Χριστός όταν έρθει στη γη. Αλλά, ο Χριστός στην διδασκαλεία του είπε και το "Μην κρίνετε ίνα μην Κριθήτε".

    Ευχαρίστως να σας δώσω όποια πληροφορία θέλετε για το έργο της Εκκλησίας.

    (Και κατά λάθος, δεν έβαλα όνομα στην προηγούμενη ανάρτησή μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος18/6/11 11:17

    Oust re paliopoustes papades sas kanoun perikopes kai bgalate glosa!!!!!!! Na poulisete tous xrisous staurous kai ta xrisa kranoi pou forate kai na dosete ta xrimata sta pedakia pou pethenoun apo tin pina!!!!! Etsi ipe o Xristos re lamogia;;;; na forate apo pano mexri kato xrisa kai o kosmos na petheni apo tin pina???? Exete kani tis eklisies xrisoxoia eteries AE!!!! Esis exete dioksi ton kosmo apo ton xristianismo!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος18/6/11 11:35

    Ρε παλιοκομμούνι, 18/6 11.17, τι λες;

    Ποιος δεν φορολογείται; Δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι ρε; Δεν τους πιάνουν οι περικοπές; πας καλά;

    Δεν πας στην εεκλησία για τους παπάδες, ή γιατί ξενυχτάς στα μπαρ και του μπουζούκια και γυρνάς τύφλα το πρωί;

    Εύκολη δικαιολογία, "δεν πάω στην εκκλησία για τον παπά". ΄

    Καλά τα λέει ο φίλος 18/6 10.21 . Εδώ γεμίσαμε μουσουλμάνους και εσίς ασχολείστε με τους παπάδες.

    http://www.ecclesia.gr/greek/koinonia/koinonia.htm

    Διαβάστε τον παραπάνω σύνδεσμο να ξεστραβωθήτε και μετά τα ξαναλέμε. Άχετοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος18/6/11 11:37

    ai giasou.etsi opos ta les einai..o allos malon simferon exei kai tous uperaspizei..re ixe o xristos tetia korona?pou foraei o despotis? poso kanei mia stoli. na mas peis esu pou tous iperaspizese.o xristos eipe na eimaste tapinoi.kai opou exei duo xeitones,na dunei ton ena.etsi kanoun oi filoi sou oi papades?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος18/6/11 11:47

    Katarxin 11:35 den exeis idea ti esti komounismos... Na min exapolieis katigoro xoris kan na xereis tis ennoies pou metaxeirizesai... Forologountai re asxete gia ta 900 euro pou einai o misthos tous... Auta pou tseponoun sto onoma tou theou ta forologei kaneis???? Vgale tis paropides re... Ta akinita pou apospoun apo ton kosmo os tamata giati den ta dinoun stous astegous, giati den poulane ta vatopedia kai ta loipa gia na sumvaloun stin enisxisi tou laou pou lene oti agapoun... Giati den ta ethixes ola auta ? Tous xrisous stavrous kai ta alla pou kratoyn gia tin parti tous mazi me ta xrisa koutalia tous otan uparxoyn paidia poy trone me ta xeria apofagia apo kato???? Alla den milas gia auta... As xerame ti simferonta exoun oloi eulogoun ta genia ton eleinon papadon....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αντώνης18/6/11 11:51

    Η στολή των ιεραρχών είναι η στολή του αυτοκράτορα της Βυζαντίου.

    Όταν έπεσε η Κωνσταντινούπολη το 1453, ο Σουλτάνος Μωάμεθ ο Προθητής παρέδωσε όλα τα προνόμια στον Πατριάρχη της Κωνσταντινούπολης, που είχε ο Αυτοκράτορας, με μία και μόνο προϋπόθεση. Να έχει μαζεμένους του χριστιανούς. Μέσα στα προνόμια, ήταν και να φορά την στολή του Αυτοκράτορα, στις τελετές και στην Θεία Λειτουργία.

    Γι' αυτό φοράνε αυτές τι μεγαλοπρεπείς στολές. Η μήτρα και η πατερίτσα είναι τα σύμβολα εξουσίας του Βυζαντίου. Δεν γίνεται να καταργηθούν.

    Είναι κάποια θέματα που είναι πανάρχαια, εθμικά και δεν αλλάζουν.

    Καλώς ή κακώς αυτά υπάρχουν.

    Διαβάστε τον σύνδεσμου του φίλου, παραπάνω. Είναι πολύ ενδιαφέρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος18/6/11 12:08

    File Antoni, poli oraia osa mas les... To den ginetai na katargithoun den katalavaino... Edo katargithikan ta anthropina mas dikaiomata, katargithikan ola osa exoun kerdisei me aima kai thisies oi laoi, auta, afou uparxei toso megali krisi kai pros paradigmatismo gia tous kairous litotitas pou zoume giati na min katargithoun...Xereis ti les tora.... Na pethainei o allos apo tin peina kai kapoioi na trone me xrisa koutalia sto onoma tou autokratora tou Vizantiou mipos einai megali koroidia kai eironeia tautoxrona?? Esi pos to vlepeis????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αντώνης18/6/11 12:38

    18/6 12.08, θα σου απαντήσω.

    Η Εκκλησία λειτουργεί με δικούς της Κανόνες, που κανείς δεν μπορεί να παρέμβει.

    Εσύ, όταν θες να πας σε ένα γάμο, μια βάφτιση, μια εκδήλωση, δεν βάζεις ή αγοράζεις ένα καλό ρούχο; Έτσι κι αυτοί, όταν είναι στην εκκλησία φοράνε τα καλά τους.

    Αυτό που λες, για κατάργηση, είναι σαν να λες σε ένα αστυνομικό να μην φέρει οπλισμό (που ούτως ή άλλως στην Ελλάδα απαγορεύεται να τον χρησιμοποιεί), γιατί κοστίζει.

    Το θέμα είναι να καταλάβουμε και να κατανοήσουμε ότι η Εκκλησία είναι βοηθός στον πόνο και τη συστυχία του κάθε ανθρώπου.

    Ενδεικτικά, σου παραθέτω κάποιους συνδέσμους για να δεις τι κάνει η Εκκλησία.

    1. Δωρεάν συσσίτιο: http://www.ecclesia.gr/greek/koinonia/fagito.html

    2. Καινούργια ρούχα: http://www.ecclesia.gr/greek/koinonia/rouxa.html

    3. Ιατρική βοήθεια: http://www.ecclesia.gr/greek/koinonia/iatroi.html

    4. Ξενώνες: http://www.ecclesia.gr/greek/koinonia/xenones.html

    5. Οικοτροφεία: http://www.ecclesia.gr/greek/koinonia/oikotrofeia.html

    6. Φοιτικές Στέγες: http://www.ecclesia.gr/greek/koinonia/foititikes.html

    7. Θεραπευτήρια χρονίων παθήσεων: http://www.ecclesia.gr/greek/koinonia/therapeia.html

    8. Στέγες Γερόντων: http://www.ecclesia.gr/greek/koinonia/gerontes.html

    Επίσης, διάβασε και στον παρακάτω σύνδεσμο για τα άμφια:
    http://www.theodromion.com/arthra/05/May/TA_AMFIA_THS_IEROSYNHS_KAI_OI_ESOTERIKOI_XOROI_TOY_NAOY/index.html

    Ας μην κρατάμε τόσο αρνητική στάση εναντίον της Εκκλησίας, στο σύνολό της. Μπείτε στον κόπο να διαβάσετε τους συνδέσμους.

    Δεν λέω ότι είναι όλοι άξιοι, αλλά επειδή ξέρω πάρα πολλά παρασκηνιακά θέματα, δεν είναι η εποχή που θα έπρεπε να βγουν στην φόρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος18/6/11 12:53

    Ego stin praxi den blepo kamia voithia apo tin ekklhsia... An thelo na pao se ena gamo tha paro pouxa an exo kai tha kostizoun oso krataei i thepi mou... H eklisia me auta ta xrimata pou exei tha de tha mporouse na boithisei se auti tin katastash pou zoume? Pou einai...?? Stin praxi, stin kathimerinotita tous thelo... Oi astinomoi prepei na foroun tis exartiseis tous mias kai gia na mas prostatepsoun tous einai aparaitites, den tis forane gia omorfia kai aigli. Min ksexnas oti 2 neoi tis omadas DIAS skotothikan stou Renti giati i yphresia den eixe na tous dosei alexisfaira...einai loipon pio shmantika ta amfia apo ta alexisfaira? Exallou thelo poli na ektimiso tous paoades, alla otan vlepo to paradeigma autothisias tou Xristou, ta gimna tou podia kai ta lita amfia, tin prosfora tous ston kosmo den mporo na tous do os sinexistes tou... Lipamai...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αντώνης18/6/11 13:02

    Είδες τους συνδέσμους; Μπήκες στον κόπο να δεις τι γράφουν;

    Η Εκκλησία ότι κάνει, το κάνει χωρίς την βοήθεια του κράτους. Και πάλι θα το πω, ότι όταν κάνεις φιλανθρωπία δεν το διατυμπανίζεις. Γιατί αν το κάνεις, τότε χάνεις την έννοια της φιλανθρωπίας.

    Και όσον αφορά, το κομμάτι που ονομάζεται ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, εκεί το κράτος το ίδιο την έχει απαξιώσει, με αποκορύφωμα, τα υλικά που δίνει στους αστυνομικούς να είναι σκάρτα.

    Και κάτι ακόμα. Κάτι που το γράφω συνεχώς. Η Εκκλησία κατέθεσε ένα πολύ μεγάλο ποσό στο Ταμείο κατά της Φτώχειας, που δημιούργησε ο Πρόεδρος της Βουλής. Τι απέγιναν τα λεφτά που συγκεντρώθηκαν;

    Όλα είναι σημαντικά. Το κακό είναι, ότι οι ιερείς έγιναν δημόσιοι υπάλληλοι. Εκεί χάλασαν τα πάντα.

    Τέλος, θέλω να ρωτήσω κάτι, τόσο εσένα, όσο και τους υπολοίπους. Υπάρχει κάποιος/α που να ζήτησε βοήθεια από την Εκκλησία και να μην του/της δώθηκε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος18/6/11 13:19

    Re file ase tis filanthropies kolises!!!! Ta xrisa pou forane sto leme kai parapano!!!!! O xristos afta zitise??????? Apantise mas!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αντώνης18/6/11 13:39

    Εγώ απαντώ με στοιχεία, φίλε 18/6 13.19.

    Ο Χριστός ήταν ο πρώτος που μίλησε για την φιλανθρωπία, φίλοι. Αυτό δεν το λέτε. Κολλήσατε στα άμφια των ιερέων, αλλά κανένας δεν μπαίνει, φαίνεται, στον κόπο να δει τους συνδέσμους που ανέφερα. Ίσως σας συμφέρει να μιλάτε, χωρίς να παίρνετε απαντήσεις.

    Λέτε όλοι σας, "ο έχων δύο χιτώνας να δίνει τον έναν". Εσείς το κάνετε; Εμείς το κάνουμε; Όχι βέβαια, αφού τα περιμένουμε όλα έτοιμα.

    Η Εκκλησία να βοηθάει το λαό, η Εκκλησία να δώσει την περιουσία της, η Εκκλησία να πουλήσει τα χρυσά και να τα δώσει στον λαό. Αλήθεια, πιστεύεις ότι αν το κάνει δεν θα βγεις κα θα πεις κάτι για την Εκκλησία;

    "Δεν πάω στην Εκκλησία, γιατί με εκνευρίζουν τα ρούχα που φορά ο παπάς". Ο Χριστός δεν πιάνει κανένα με το ζόρι να τον φέρει στην Εκκλησία. Αλλά, ποιος ξυπνάει την Κυριακή το πρωί, αφού κοιμήθηκε στις 6.30 από το ξενύχτι;

    "Ο παπάς μας πρόσβαλλε για το φόρεμα που φορούσα στο γάμο". Από τη στιγμή που δεν σέβασαι το Χριστό και πάς με το στήθος έξω, καλά σου έκανε.

    "Δεν πάω να φιλήσω το χέρι του παπά. Που ξέρω τι έκανε χθες;" Μάθε λοιπόν, ότι ό,τι κι αν έκανε ο άνθρωπος - παπάς, την ώρα της Θ. Λειτουργίας, γίνεται άγγελος.

    Έχεις πάρει χαμπάρι τί γίνεται γύρω μας; Έχεις καταλάβει ότι τα πάντα ισοπεδώνονται; Ποιος είναι ο νέος στόχος της ισοπέδωσης; Μα φυσικά, η Εκκλησία.

    Η Εκκλησία βοηθά, φίλε και ξεκόλλα το μυαλό σου από το χρυσό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος18/6/11 13:52

    18/6 11.47 fainetai oti anhkeis sto KKE.

    Gia pes mas, esy loipon ti kanei to KKE gia to lao poy pinaei? Agwnes,e?

    To xrhma poy sygkentrvnei o Perissos ti to kanei? To dinei sto lao?

    Vgalate glwssa anarxokommounistes. Tha ksexasoume to parelthon sas? Posous sfaxate sta vouna? Milate ki eseis, pou kanete agwnes gia to lao? Pou doulevete re? Oloi sto dhmosio, etsi? San kai ton xontrouli. Xereis poio. Afton poy einai aiwnios foititis kai monimos ypallilos - volemenos ston OTE.

    Afto pou presvevete exei pethanei, alla then to pirate xampari. Edw i Rosia egine kapitalistiki.

    Alitheia, o Marx kai oi alloi anarxokommounistes, anaferoun oti o prwtos kommounistis itan o Xristos?

    Na mi milas. Edika esy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος18/6/11 16:26

    Kala re 13:52 poso paniblakas fasistas mpori na eisai!!! Re pan ilithie epidi kapios lei tin gnomi tou pai na pi oti einai koumouni???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος18/6/11 16:27

    ego leo file Antoni .den eimai to koumouni ,gunaika eimai.auta pou leme kata tous ieromenous, einai i gnomi tou kosmou,oloi auta lene kata tous papades,kai auta pou les gia tis dieuthinseis na doume, einai i upoxreosi tis eklisias na voithaei ton kosmo.einai autonoito oti prepei na voitha.giauto einai i eklisia,gia na voithaei ton kosmo.den mas kanei xari.einai p.x.(na pas se mia upiresia gia kapio xarti,e den einai upoxreomenos o upallilos na se eksipiretisei?afou auti einai i douleia tou,den sou kanei xari,giauto plironete,auti einai i douleia tou,asxeta pou poles fores prepei na tous ladoseis tous axristous,alios ekei se tiranane epitides.fere to ena xarti kai fere kai to alo xarti.)elpizo na egina katanoiti. giauto leo monoi tous me ta kamomata tous oi ierois dioxnoun to kosmo apo tin eklisia,pane pia oi giagiades mas oi agrammates,pou ekanan sinexeia tamata,kai kalotrogan autoi.oi neoi sixenonte kai pou tous vlepoun.kai mono o ftoxos kosmakis voithaei oso mporei ton duplano tou,giati katalavenei tin anagi pou exei.oi politikoi kai oi papades ,mono na tous dineis theloun,alla mou fenete se ligo kairo,tha psaxnoun meros na kriftoun ,den tha tolmoun na kikloforane ston dromo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος19/6/11 01:20

    να βγάλουν τις σερβιέτες όλοι άμεσα!! παπαδες κ κουμουνιστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αντώνης19/6/11 08:56

    Καλημέρα, 18/6 16.27.

    Φυσικά και είναι υποχρέωση της Εκκλησίας να βοηθάει τους ανθρώπους. Αυτός είναι ο ρόλος της. Απόλυτα συμφωνώ μαζί σου.

    Ο κόσμος απομακρυνθηκε από την εκκλησία για άλλους λόγους. Δεν συμφωνώ οτί απομακρύνθηκαν από τους παπάδες. Στην εκκλησία δεν πας για τον παπά. Πας για να προσευχηθείς στον Οίκο του Θεού. Πολύ απλό είναι.

    Οι νέοι δεν πάνε στην εκκλησία, από αντίδραση. Αντίδραση στην μάνα και τον πατέρα τους, αντίδραση στο σύστημα κλπ.

    Όμως, ρίξε ματιά στους συνδέσμους που έγραψα χθες και θα δεις ότι η εκκλησία κάνει έργο. Μην το αμφισβητείς.

    Από εκεί και πέρα, σίγουρα θα υπάρχουν και σκάρτοι παπάδες και ιεράρχες, αλλά αλήθεια ποια είσαι εσύ, ποιος είμαι εγώ που θα τους κρίνουμε; Ποιος μας δίνει τέτοια εξουσία;

    Για όλους μας, θα έρθει η ώρα της κρίσης.

    Όπως γνωρίζεις, η θρησκεία μας είναι η πιο Δημοκρατική. Αν θες πιστεύεις. Αν θες πας στην εκκλησία. Με το ζόρι δε γίνεται τίποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος19/6/11 09:00

    18/6 16.26, den mou apantas.

    Mono vrizeis, san klasikos kommounistis. Re, ti kanei o Perissos gia to lao? Pou pane ta lefta pou mazevete?

    An noiazeste gia to lao, giati den tou dinete apo ta lefta sas?

    Mono eiste olo malakia kai idea? Mono gia traboukismous kai poreies.

    Posous sfaxate me to konservokouti sta vouna? POses viasate? POsa paidakia pigate stin Voulgaria?

    Alites, milate kai apo panw.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *