ροή ειδήσεων

Είμαι περήφανος γιατί είμαι Έλληνας

Πολλές φορές μου πέρασε από το μυαλό να εγκατελειπα την χώρα για να βρω ένα πιο πολιτισμένο και ανθρώπινο τόπο για να ζήσω, αλλά το μετανιώνω αμέσως... σκεπτόμενος κάποια πράγματα τα οποία σας τα παραθέτω:
(Γουσταρω που ειμαι Ελληνας γιατι...) δεν γνωριζω σε τι χρησιμευει η διαβαση πεζων... δεν πληρωνω για σταθμευση 2 ευρω αλλα την αεροτομη μου θα τη βαλω... είμαι ο καλυτερος οδηγος αλλα η χωρα μου ειναι πρωτη στα τροχαια... παρκάρω οπου βρω βαζοντας αλαρμ για 5 λεπτα μω! ρε αλλα αν τολμησει να με κλεισει κανεις... τσίτα τα ηχεια και στο σπιτι και στο καρ αλλα οταν παιρνουν τηλ οι εταιριες ενημερωσης ειναι ωρα κοινης ησυχιας... στον στρατο ημουν το μεγαλυτερο βυσμα αλλα οταν απολυθηκα ελεγα σ όλους ψεμματα οτι υπηρετησα στις ειδικες δυναμεις... στην εφορια ικα και λοιπες υπηρεσιες πηγαινω λογω παράδοσης τελευταια μερα για να πληρωσω... είμαι ταυτοχρονα προπονητης γιατρος μετεωρολογος και τωρα οικονομικος αναλυτης... εχω πηδηξει καμια 100αρια γκομενες αλλα στην γυναικα μου καθομαι σουζα... πάω διακοπες τον 15Αυγο! υστο και βριζω γιατι εχει συνωστισμο... παω για καφε στις εθνικες επαιτειους αλλα μπερδευω αυτες τις ρημαδες τις ημερομηνιες 25 Οκτωβριου και 28 Μαρτιου...παω γυμναστηριο τον Φεβρουαριο και απ τον Σεπτεμβρη πλακωνομαι στις πιτσες και τα σουβλακια...βριζω τους πολιτικους ολη τη χρονια και στις εκλογες τους ψηφιζω με διακριτικοτητα...γκρινιαζω για την οικονομικη κριση αλλα το βραδυ θα πιω 3 ποτακια στην Παλια Πολη..σνομπαρω τους χωριατες αλλα το ΣΚ δεν με χαλανε τα φρουτα και λαχανικα που μου φορτωνει στο πορτπαγκαζ η μανα μου απ την Λαχανια...παω 12 παρα 10 στην εκκλησια για την Ανασταση 12 και 10 βριζω τον Αναστηθεντα γιατι εχει μποτιλιαρισμα και θα κρυωσει η μαγειριτσα...
ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ ΠΟΤΕ

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Σχόλια

  1. Ανώνυμος31/7/11 17:02

    ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΓΡΑΙΚΥΛΕ,ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΛΕΓΕΣΑΙ ΚΑΙ ΕΛ-ΛΗΝ...ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ,ΚΑΘΑΡΟΣ ΓΡΑΙΓΥΛΟΣ ΕΙΣΑΙ,,,,,,,,,,,<>=ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ,ΛΑΜΠΡΟΣ ,ΝΟΥΣ.....ΚΑΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΙΣ,,,ΕΙΣΑΙ ΕΦΙΑΛΤΗΣ,,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος31/7/11 17:03

    ΕΛ-ΛΗΝ=ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ ΝΟΥΣ,ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΓΡΑΙΚΟΣ.ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΛΛΗΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος31/7/11 17:05

    ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ Κ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος31/7/11 17:35

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ,,,,ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΛΛΗΝ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος31/7/11 17:35

    ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ! ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΝΑ ΥΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΣΑΝ ΠΡΟΤΥΠΟ ΑΠΟΦΥΓΗΣ! ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΟ ΡΗΤΟ "ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩ@@ ΜΟΥ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΔΑΧΤΥΛΑ". ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΑΜΕΣΩΣ ΚΙ ΕΣΥ ΚΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΣΟΥ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΣ ΘΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ. ΣΤΟ ΚΑΛΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος31/7/11 17:36

    Ενας μεγάλος μαλακάς είσαι ,τώρα η αληθεια ειναι οτι υπαρχούν πολλοι σαν και του λογου σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος31/7/11 17:45

    εγω παλι απορω με εσας και η απορια μου ειναι οτι στοιχημα εχετε κανει κατι απο τα παραπανω αρα δεν ειστε ικανοι να κρινετε κανενα...δεν το ποσταρα εγω για να προλαβω τους βιαστικους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος31/7/11 17:57

    ΦΙΛΕ 17:45 ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΠΟΣΤΑΡΕ, ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕΙ ΤΑ ΕΛΑΤΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ. ΔΕΝ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος31/7/11 18:35

    ΑΥΤΟ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,Ο ΦΙΛΟΣ 17+57 ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΜΙΛΑΓΑΜΕ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος31/7/11 19:08

    μαριοσ 1955 απολυτα σωστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος31/7/11 20:40

    κλασσικα αυτοι που βριζουν αυτον που εβαλε το ποστ δειχνουν την χαμηλη νοημοσυνη που εχουν....(σημ.δεν βαζω μορφωση διοτι δεν εχει σχεση,νοημοσυνη βαζω)
    καλα καταλαβατε πως εννοουσε τον εαυτο του και καμαρωνε γι αυτο???
    ελεοοοοοοοοοοος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος31/7/11 20:51

    Ειμαστε οι μονοι που αυτοαποκαλουμαστε Ελληνες.Οι δυτικοι μας λενε Γραικους,και οι ανατολικοι Ιωνες.
    Γιατι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος31/7/11 21:04

    ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΑΝ 20+40

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος1/8/11 10:52

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝΕ ΗΤΕ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ ΗΤΕ ΟΧΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος1/8/11 12:40

    ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!!!ΔΕ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΛΕΝΕ ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *