Tα ΤΟΠ 10 brand names στον κόσμο και η “αξία τους”.
1. Coca-Cola, $68.73 billion
2. IBM, up 2% to $60.21 billion
4. GE, $47.78 billion
5. Nokia, $34.87 billion
6. McDonald’s, $32.28 billion
7. Google, $31.98 billion
8. Toyota, $31.33 billion
9. Intel, $30.64 billion
10. Disney, $28.45 billion
Και έρχομαι στο Φλέγον ερώτημα. Έχει αποτιμήσει κανένας κερατάς τα brands της ΕΛΛΑΔΑΣ μας;
ΓΙΑΤΙ δεν το κάνουμε; ΑΜΕΣΑ ! Να πληρώσουμε 5-10 εκ Ευρώ.. και να πάρουμε τη μελέτη. ΤΩΡΑ.
Και αν δεν έχουν τα ταμεία να τσοντάρουμε όλοι οι ΕΛΛΗΝΕΣ
Αφήστε τους χαρτογιακάδες του ΠΛΙΑΤΣΙΚΟΥ να αποτιμούν τα υλικά… έχει ο Θεός…
Και όχι μόνο το όνομα Ελλάδα. Αλλά και:
Παρθενώνας
Μύκονος, Κρήτη, Κέρκυρα, Ρόδος, κλπ
Σωκράτης, Αριστοτέλης, Πυθαγόρας κλπ
Ποια είναι η άϋλη ΑΞΙΑ της ΕΛΛΑΔΑΣ ; Υπολογίζεται; ΝΑΙ…. και ΑΞΙΖΕΙ πολλές φορές το σύνολο της αξίας των 10 εμπορικών μαρκών πιο πάνω.
(την υλική θα τη μάθουμε σε κάποιους μήνες )
Εμείς τι κάνουμε γι αυτό ; Δε θέλουμε αυτή την ΑΞΙΑ ; Εφόσον η Ελλάδα δεν είναι commodity ΓΙΑΤΙ της φερόμαστε σαν να είναι;
Όταν το ΤΑΜΕΙΟ TREUHAND ΕΛΛΑΔΑ S.A. μιλάει για υλικές και άυλες “αξίες” οι οποίες θα περάσουν στο ενεργητικό του, ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΝΟΕΙ ;
ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΔΙΚΆ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΆ ΜΟΥ ΔΙΚΆ ΜΟΥ !
Εμείς πότε “θα κάνουμε ταμείο” ;
Ένα “προϊόν” Ελλάδα, ΧΩΡΙΣ όσα τραβάμε με τους εκβιασμούς στην γονατισμένη καμήλα, θα ήταν η Νο 1 ΑΥΛΗ ΑΞΙΑ στον ΚΟΣΜΟ για ΠΑΝΤΑ.
Perpetual Value.
Τι να μας πουν οι TOP 10;
Ποιό θα είναι το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα για να διατηρήσουν την αξία τους με την Ελλάδα στο παιχνίδι;
ΠΟΥ θα πάνε οι σημερινές αξίες τους;
Η ΕΛΛΑΔΑ αξίζει. Οι Έλληνες το γνωρίζουν; Στην χρηματοπιστωτική πράξη/πρακτική και όχι στη θεωρία ( “έχω Ιστορία και μοναδικά ηλιοβασιλέματα “)
ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ
ΠΠ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.