36.900,00 € συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ (30.000,00 συν 6.900,00 ΦΠΑ). Νομίζουμε οτι αυτό είναι μια πραγματική περιττή δαπάνη, όταν πολλάκις , τόσο ο τοπικός τύπος,τα blogs και η ίδια η τοπική κοινωνία ξέρει ποιά ,απλά αλλά ουσιαστικά μέτρα πρέπει να ληφθούν και μάλιστα χωρίς έξοδα μελετών!
Ας προτείνουμε και εμείς μερικά στοιχειώδη μέτρα, έτσι όπως θεωρούμε οτι μπορεί να βελτιώσουν την καθημερίνοτητά μας:
α) Άμεση απομάκρυνση των λεωφορείων ΡΟΔΑ και ΚΤΕΛ απο την οδό ΑΒΕΡΩΦ στο κέντρο της πόλης. Είναι αδιανόητο να υπάρχει αφετηρία στο ΚΕΝΤΡΟ της πόλης. Πολλές φορές τα λεωφορεία είναι περισσότερα από τις διαθέσιμες θέσεις, με αποτέλεσμα να μπλοκάρουν στην στροφή ΠΑΠΑΓΟΥ-ΑΒΕΡΩΦ και να μποτιλιάρει ο δρόμος. Ιδανική τοποθεσία πιστεύουμε ότι είναι η πλατεία ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗ μπροστά από το ΕΛΛΗ. Συγκριτικά πλεονεκτήματα αυτής της πρότασης είναι 1) άφθονος χώρος στάθμευσης και ελιγμών των λεωφορείων ,όπως μπορούν άνετα να δημιουργηθούν και σωστοί χώροι αναμονής με σκίαστρα και καθίσματα. 2) τα λεωφορεία με κατεύθυνση το αεροδρόμιο δεν θα χρειάζεται να περνούν από το κέντρο ! πχ λεωφορείο περνάει από την πλατεία ΖΙΓΔΗ (ακαδημία ώρα 8.00) ακόμα και όταν τα σχολεία είναι ανοικτά!
β) Το σύστημα κυκλοφοριακής ροής στο κέντρο βασίζεται σε κυκλικές ροές. Σκεφθείτε ότι ένας οδηγός με προορισμό το κέντρο κάνει συνεχώς κύκλο, κατεβαίνει ΠΑΠΑΓΟΥ, ΑΒΕΡΩΦ ,ΓΑΛΛΙΑΣ, ΛΑΜΠΡΑΚΗ, ΕΘΝ.ΜΑΚΑΡΙΟΥ.
είναι δυνατόν να μην έχουν προβλεφθεί κάθετες διαφυγές;
γ) Οι πεζόδρομοι πρέπει να αναθεωρηθούν ως χρήση πχ της ΚΑΡΠΑΘΟΥ. θα πρέπει να γίνει δρόμος. Αφενός θα εξασφαλιστούν επιπλέον χώροι στάθμευσης και αφετέρου θα δοθεί μια κάθετη διαφυγή στο κυκλικό σύστημα ροής.
δ) Πρέπει οπωσδήποτε και άμεσα μάλιστα να μεταφερθεί η ταμειακή υπηρεσία της ΔΕΗ από την πλατεία Σύμης στην οδό Αυστραλίας. Με αυτόν τον τρόπο, θα ελαφρυνθεί άμεσα η ήδη επιβαρυμένη κίνηση στην ακτή Σαχτούρη.
ε) Η βιτρίνα της πόλης, η 7ης Μαρτίου με τα υπέροχα Ιταλικά κτίρια, είναι μονίμως φρακαρισμένα από διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα!!!
Πρόταση 1: Άμεση απομάκρυνση των δικαστηρίων τα οποία απασχολούν επί καθημερινής βάσης περί τα 300 και πλέον οχήματα.
Πρόταση 2: Δημιουργία νησίδας στη μέση της οδού με κατάλληλη υποδομή δεξιά και αριστερά θέσεως σταθμεύσεως οχημάτων σε πλάγια μορφή. Έτσι, αποφεύγονται τα διπλοπαρκαρίσματα και οι θέσεις στάθμευσης αυξάνονται κατά πολύ.
στ) Κατάργηση των φωτεινών σηματοδοτών στην είσοδο της πόλης (ΕΟΤ) και κατασκευή μικρής κυκλικής νησίδας (όπως υπάρχει και στο άγαλμα του Διαγόρα) προς αποφυγή συνωστισμού και κίνησης από τα εξερχόμενα/εισερχόμενα του κέντρου αυτοκίνητα. Έτσι θα υπάρξει συνεχής ροή οχημάτων χωρίς να δημιουργούνται μποτιλιαρίσματα, ιδιαίτερα κατά τις ώρες αιχμής (1100-1430).
ζ) Κατασκευή ποδηλατοδρόμων για την άμεση απεξάρτηση του Ροδίτη από το αυτοκίνητο... όπως παλιά!!! Έχουμε δει τι έχει γίνει στην Κω.. Γιατί όχι και εδώ??? Και οι ίδιοι οι τουρίστες το ζητάνε!
η) Επέκταση της προβλήτας στο λιμανάκι του Νεόριου για χρήση πάρκινγκ. Φανταστείτε να κατεβαίνουμε την Παπάγου, να διασχίζουμε κάθετα την 7ης Μαρτίου στο φανάρι και να εισερχόμαστε σε ένα υπερσύγχρονο χώρο στάθμευσης με σκίαστρο και φυσικά επί πληρωμής... Δεν μπορεί, κάποια στιγμή, και γρήγορα μάλιστα, ο Δήμος θα κάνει απόσβεση των χρημάτων που κατέβαλλε για την κατασκευή του.
θ) Δέντρα, δέντρα, δέντρα και μάλιστα ΠΛΑΤΑΝΙΑ.. ΠΑΝΤΟΥ!!! Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην έχει σχολιάσει πόσο δροσερά είναι όταν περπατάει επί του πεζοδρομίου στην Ελευθερίου Βενιζέλου (Πλατανάκια). Δεν θα αφήσει όνομα ο Δήμαρχος (μέχρι και οδό στο όνομά του θα βγει) αν κάνει κάτι τέτοιο ριζοσπαστικό???
έπεται και συνέχεια....
ellinikh-odysseia.blogspot.com
Καλά τα λες, μπορείς όμως να τα τεκμηριώσεις με χαρτί και μολύβι; Η τάση στα συγκοινωνιακά είναι η αποφυγή της συγκέντρωσης οχημάτων στο κέντρο (με αποκέντρωση κάποιων υπηρεσιών όπως είπες, ενίσχυση λε\ωφορείων κλπ) και όχι να γίνεται ένα απέραντο parking.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι πολλά πάντως τα λεφτά, αρκεί να γίνει σωστή δουλειά.
σωστος
ΑπάντησηΔιαγραφήμα είναι προφανές το τι εννοεί. Τις εναλλακτικές οδούς διαφυγής αντι των κυκλων που κάνουμε στο κέντρο.στις ευρωπαικές πόλεις ναι,συμφωνώ μαζί σου για την αποφυγή συγκέντρωσης οχημάτων.Εδώ ομως η πόλη μας λόγω της ιδιομορφίας της έχει πρόβλημα στάθμευσης,ίσως και λόγω των πολλών οχημάτων πχ rent a car κτλ αλλά και του τουρισμού. Απο ότι διάβασα-προτείνει ο συντάκτης αποκέντρωση δικαστηρίων -αρα λιγότερα παρκαρισμένα -και ποδηλατόδρομους.ισως η διαφωνία σου ήταν για τον πεζόδρομο;
ΑπάντησηΔιαγραφήπολυ σωστές επισημάνσεις.μπράβο.
ΑπάντησηΔιαγραφήβαριέμαι να το διαβάσω όλο αυτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήε μην το διαβάσεις.είναι σωστά όμως αυτά που προτείνει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑΚΑΡΙ ΑΓΑΠΙΤΕ ΜΟΥ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΟΛΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΘΕΣΕΣ ΣΑΝ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ "ΦΡΑΚΑΡΙΣΜΑ" ΕΓΩ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΤΑ ΞΕΣΤΡΑΒΟΘΟΥΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΣΠΑΣΤΟΥΝΕ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΜΠΟΣΟΥΣ ΜΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΟΝΩΝ.ΕΤΣΙ ΚΑΠΩΣ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήmoney makes the world go round
ΑπάντησηΔιαγραφήNa peraseis apo to grafio mou na pareis 36.900,00 gia to poso skhra doulepses kai apasxolises to mialo sou! Fantazomai htan tragiko!!! Fantazomai o dhmos thelei na dwsei thn douleia allou, tosoi axristoi ekei mesa TZAMPA den tha to ekanan!!! Kai afou periseyoun ta lefta giati na mhn ta dwsei sthn agora (se kanenan koumparo tou)... Hmaste tragikoi oloi afou den tous vazoume mia fwtia...
αυτές ηταν προτάση απο το ιστολόγιο ρόδου Ελληνική Οδύσσεια .δεν έχουν καμμία σχέση με την μελέτη.προτάσεις δωρεάν είναι! και θα βγούν και άλλες .πιστεύουμε οτι είναι στη σωστή κατεύθυνση.
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστούμε τα ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΤΟΥΣ.
Kai ksana lew! hmaste tragikoi afou den tous exoume valei akoma fwtia!!! akou 36.900,00!!! Exoume tosous aplhrwtous... na mhn gamhsw!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή