ροή ειδήσεων

Aπαγορεύτηκε ο απόπλους 16 πλοίων στα Δωδεκάνησα

Συνολικά 16 πλοία ακινητοποιήθηκαν σήμερα στα νησιά της Δωδεκανήσου, λόγω του θέματος που έχει προκύψει με τα πλαστά πιστοποιητικά αξιοπλοΐας από τον ρωσικό νηογνώμονα...
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την ταλαιπωρία χιλιάδων επισκεπτών αλλά και κατοίκων που επρόκειτο να ταξιδέψουν με τα καράβια αυτά, και παράλληλα την ακινητοποίηση εμπορευμάτων τα οποία θα μεταφέρονταν κυρίως σε μικρά νησιά.

Πιο συγκεκριμένα, το σήμα από το αρμόδιο υπουργείο για τη διενέργεια ελέγχου σ' όλα τα πλοία που επρόκειτο να ταξιδέψουν από το νησί, προκειμένου να διαπιστωθεί αν διέθεταν πιστοποιητικό αξιοπλοΐας αναγνωρισμένο από το ρωσικό νηογνώμονα, έφθασε περίπου στις 3 τα ξημερώματα στο Κεντρικό Λιμεναρχείο της Ρόδου.

Έτσι νωρίς το πρωί ξεκίνησαν οι έλεγχοι οι οποίοι είχαν ως επακόλουθο την ακινητοποίηση πέντε πλοίων, τα οποία επρόκειτο να πραγματοποιήσουν δρομολόγια στα κοντινά νησιά. Ειδικότερα δεν απέπλευσαν από τη Ρόδο τα πλοία: «ΣΥΜΗ», «ΝΙΚΟΛΑΣ Χ», «ΝΗΣΟΣ ΧΑΛΚΗ», «ΠΡΩΤΕΥΣ», «KING SARON», ενώ αρχικά ακινητοποιήθηκε και το πλοίο «SEA STAR» το οποίος όμως διέθετε δύο ειδών πιστοποιητικά και τελικά του επιτράπηκε ο απόπλους.

Ωστόσο, η μη έγκαιρη ενημέρωση για το ζήτημα που έχει προκύψει σε ολόκληρη τη χώρα, είχε ως αποτέλεσμα να ταλαιπωρηθούν και τελικά να μην ταξιδέψουν με τα συγκεκριμένα πλοία χιλιάδες επιβάτες. Σύμφωνα με υπολογισμό των αρμοδίων υπηρεσιών, εκτιμάται ότι τουλάχιστον 1.000 άτομα δεν κατάφεραν χθες να ταξιδέψουν λόγω της απαγόρευσης απόπλου των έξι πλοίων.

Παρόμοια κατάσταση επικράτησε χθες και στο λιμάνι της Κω, όπου 7 πλοία δεν ταξίδεψαν προς τα γειτονικά λιμάνια, με πρώτο το λιμάνι της Νισύρου, ενώ ένα πλοίο ακινητοποιήθηκε στην Πάτμο και άλλα δύο στην Κάρπαθο.

Ειδικά για την Κω, το ζήτημα που δημιουργήθηκε και κλήθηκε να επιλύσει η λιμενική αρχή ήταν ακόμη πιο πολύπλοκο, αφού η σχετική ειδοποίηση για ακινητοποίηση των πλοίων ήρθε… αργοπορημένα. Έτσι το χθες πρωί πραγματοποιήθηκαν κανονικά τα δρομολόγια από Κω αλλά και Καρδάμαινα προς Νίσυρο, μεταφέροντας περίπου 1.000 άτομα και ακυρώθηκαν τα υπόλοιπα προς τα απέναντι τουρκικά παράλια (θα μετέφεραν περίπου άλλα 500 άτομα).

Ωστόσο το πρόβλημα ήταν πλέον με τους 1.000 επιβάτες που είχαν μεταφερθεί στη Νίσυρο, αφού δεν μπορούσαν να επιστρέψουν με τα ίδια πλοία που είχαν ταξιδέψει το πρωί. Έπειτα από ενέργειες του Λιμεναρχείου Κω δρομολογήθηκαν άλλα τουριστικά πλοία τα οποία θα αναλάμβαναν την επιστροφή των εκδρομέων.

Πέρα όμως από το πρόβλημα στον τουρισμό, η Νίσυρος έχει να αντιμετωπίσει και άλλα σοβαρότερα που αφορούν καθαρά τη διαβίωση των κατοίκων του νησιού. Η τροφοδοσία των καταστημάτων του νησιού γίνεται από την Κω και η ακινητοποίηση των συγκεκριμένων πλοίων σημαίνει την έλλειψη τροφίμων.

Σε δηλώσεις του ο δήμαρχος του νησιού Νικόλαος Καρακωνσταντίνου έκανε λόγο για «τεράστια προβλήματα στον τουρισμό» και τόνισε ότι «είναι ανεπίτρεπτα για την Ελλάδα». Ο κ. Καρακωνσταντίνου τόνισε επίσης ότι το πρόβλημα που δημιουργείται για το νησί της Νισύρου είναι ακόμη μεγαλύτερο, καθώς αν η κατάσταση με την ακινητοποίηση των πλοίων συνεχιστεί για τις επόμενες 2-3 ημέρες, τότε θα υπάρξει και έλλειψη τροφίμων. «Θα πεινάσει ο κόσμος, θα ζήσουμε εποχές του 1940» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Περίπου 2.000 επισκέπτες απώλεσε χθες η Σύμη, σύμφωνα με το δήμαρχο του νησιού Ελευθέριο Παπακαλοδούκα. «Αν η ακινητοποίηση των καραβιών συνεχιστεί για μία εβδομάδα, εύλογο χρονικό διάστημα για την επίλυση των όποιων διαδικασιών, τότε αυτό σε νούμερα σημαίνει απώλεια 13.000 επισκεπτών για τη Σύμη» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Παπακαλοδούκας επισημαίνοντας τη σοβαρότητα της κατάστασης.

Zougla.gr

Σχόλια

  1. Ανώνυμος7/9/11 18:28

    αντε επιτελους με τα σαπιοκαραβα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος7/9/11 21:44

    @ 7/9/11 18:28

    Εσύ πάντως με την σημερινή οικονομική κατάσταση, το κόστος νέας ναυπήγησης, το σημερινό κόστος λειτουργίας + καυσίμων, τα καθηλωμένα ναυλα, και τους μήνες που δουλεύουν αυτά τον χρόνο, περίμενε να τρέξουν οι πλοιοκτήτες να φέρουν ολοκαίνουργια πλοία εδώ.
    Θα περιμένεις δεκαετίες ισως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος8/9/11 11:36

    Τα τουρκικα που συνεχίζουν ανενόχλητα τα ταξίδια τους,στην γραμμή ροδο-μαρμαρις,σε τι νηογνώμονα είναι ενταγμένα ρε παιδιά???
    Τι παίζεται εδώ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος8/9/11 15:28

    @ 8/9/11 11:36

    Στην μέση του πλοίου στην πλευρά εχει ενα κύκλο και κάτι γραμμές καθώς και το βύθισμα .

    Δεξιά και αριστερά εχει απο ενα λατινικό γράμμα.
    Αυτά τα γράμματα λένε ποιός ειναι ο νηογνόμωνας που παρακολουθεί το πλοίο.

    Αν δείς LR, ειναι ο Λόυδ Ρέτζιστερ της Αγγλίας .

    Αν δείς ΑΒ, ειναι ο Αμέρικαν Μπυρώ των ΗΠΑ.

    Αν δείς ΝV, ειναι ο Νόρσκε Βεριτάς της Νορβηγίας.

    Αν δείς TR, ειναι ο Τούρκις Ρέτζιστερ της Τουρκίας.

    Αν δείς RV, ειναι o Royski Βεριτας της Ρωσσίας.

    Κάποιος απο αυτούς πάντως θα ειναι που ελέγχει και πιστοποιεί το κάθε πλοίο.

    Πάντως ο ΕΝ δηλαδή ο Ελληνικός νηογνόμων απουσιάζει και δεν πιστοποιεί πλέον, γιατί κρίθηκε διεθνώς απο κάποια πολλά ευτράπελα που έγιναν σε αυτόν αναξιόπιστος.
    Φυσικά μαζί με τον Ταυλανδέζικο, τον Πολωνικό, της Βόρειας Κορέας και της Καμποζδης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *