Η υπερβολική ταχύτητα και η παραβίαση προτεραιότητας αναφέρονται ως δύο από τις βασικότερες αιτίες τροχαίων δυστυχημάτων με θύματα οδηγούς...
δικύκλων (μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων). Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τροχαίας που έχει στη διάθεσή της η «Καθημερινή», από την αρχή του έτους μέχρι το τέλος Ιουλίου, 203 οδηγοί μοτοσικλετών τραυματίστηκαν θανάσιμα σε δυστυχήματα που συνέβησαν σε ολόκληρη την επικράτεια. Στο 22,6% των περιπτώσεων, τα δυστυχήματα αποδίδονται στις δύο αυτές αιτίες, δίχως ωστόσο να αποσαφηνίζεται εάν υπαίτιοι ήταν οι ίδιοι οι δικυκλιστές ή οδηγοί Ι. Χ. που τυχόν ενεπλάκησαν στα τροχαία δυστυχήματα. Στο 44% του συνόλου των περιπτώσεων, πάντως, ο οδηγός του δικύκλου φέρεται να τραυματίζεται θανάσιμα από σύγκρουσή του με άλλο όχημα, συχνότερα αυτοκίνητο. Το ποσοστό των θανάσιμα τραυματισθέντων δικυκλιστών αντιστοιχεί στο 35% του συνόλου των οδηγών που στο ίδιο διάστημα του 2011 έχασαν τη ζωή τους στην άσφαλτο (ανέρχονται σε 587).
Υψηλό ποσοστό των θανάσιμα τραυματισθέντων οδηγών είναι νέοι, ηλικίας μέχρι 25 ετών. Συγκεκριμένα, το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουλίου τα θύματα ηλικίας έως 25 ετών ανήλθαν σε 57, αριθμός που αντιστοιχεί στο 28% του συνόλου.
Από τα θύματα, 16 ήταν παιδιά κάτω των 17 ετών. Τα περισσότερα τροχαία δυστυχήματα με θύματα οδηγούς μοτοσικλετών σημειώθηκαν σε κατοικημένες περιοχές και συγκεκριμένα στο Λεκανοπέδιο της Αττικής. Ειδικότερα, από το σύνολο των περιπτώσεων, 86 (ποσοστό 42,3%) καταγράφηκαν σε κατοικημένες περιοχές, ενώ στην Αττική καταγράφηκε το 32% των συμβάντων.
Από το σύνολο των 203 θανάσιμα τραυματισθέντων μοτοσικλετιστών, 13 έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία σε κεντρικές οδικές αρτηρίες της Αθήνας, όπως οι λεωφόροι Βουλιαγμένης, Ποσειδώνος και Μεσογείων, η Ιερά Οδός ή η οδός Καλλιρρόης.
Τα υπόλοιπα συμβάντα έγιναν σε μικρότερες οδικές αρτηρίες, όπως η λεωφόρος Λαυρίου, η οδός Λιοσίων, η λεωφόρος Αθηνών. Το επτάμηνο Ιανουαρίου – Ιουλίου, τρία θανατηφόρα ατυχήματα καταγράφηκαν και στο δίκτυο της Αττικής Οδού (συμπεριλαμβανομένης της Περιφερειακής Υμηττού), ενώ σε μία από τις πιο επικίνδυνες, για τους μοτοσικλετιστές, οδικές αρτηρίες του νομού Αττικής αναδεικνύεται η λεωφόρος Κηφισού, σε ολόκληρο το τμήμα από το Ν. Φάληρο έως τα βόρεια προάστια.
Συνολικά, σε τροχαία ατυχήματα στο εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας έχασαν τη ζωή τους το επτάμηνο 35 άτομα, ήτοι το 17,2% του συνόλου των θανάσιμα τραυματισθέντων μοτοσικλετιστών. Αντίστοιχα, ιδιαίτερα μεγάλος αριθμός δυστυχημάτων κατεγράφη το ίδιο διάστημα και στην περιφέρεια. Στα νησιά ενεπλάκησαν σε τροχαία και έχασαν τη ζωή τους 37 μοτοσικλετιστές.
Μεγαλύτερος είναι ο φόρος αίματος σε Κρήτη, Κέρκυρα, Κω και Ρόδο, όπου κατά τους καλοκαιρινούς μήνες συγκεντρώνεται ιδιαίτερα μεγάλος αριθμός τουριστών, οι οποίοι διαχρονικά νοικιάζουν δίκυκλα δίχως καν να διαθέτουν την απαραίτητη άδεια οδήγησης. Από τα στατιστικά στοιχεία της Τροχαίας προκύπτει συγκεκριμένα ότι στα Χανιά έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία 11 μοτοσικλετιστές. Στην Εύβοια αντίστοιχα ο αριθμός τους ανήλθε σε 10. Στην ηπειρωτική Ελλάδα, στους πλέον επικίνδυνους συγκαταλέγονται οι νομοί Ηλείας, Μεσσηνίας και Ξάνθης.
Συγκριτικά με άλλες χώρες της Ε.Ε. η Ελλάδα καταγράφεται ως η χώρα με τα περισσότερα δίκυκλα ανά οδηγό στην Ευρώπη, αλλά ταυτόχρονα χώρα με τη μεγαλύτερη αναλογία θανάσιμα τραυματισθέντων δικυκλιστών ανά κάτοικο. Αυτό προκύπτει από τα επίσημα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα σε κάθε 1.000 κατοίκους αντιστοιχούν 100 μοτοσικλέτες, η μεγαλύτερη αναλογία εντός της Eυρωπαϊκής Ενωσης. Ταυτόχρονα, όμως, οι στατιστικές καταγράφουν 39 νεκρούς οδηγούς διτρόχου ανά ένα εκατομμύριο κατοίκους.
Ο αριθμός είναι σημαντικά μεγαλύτερος σε σχέση με την Ιταλία, όπου καταγράφονται 23 νεκροί δικυκλιστές ανά 1 εκατομμύριο κατοίκους, την Πορτογαλία (17), τη Γαλλία (17,3) και την Ισπανία (14,7). Η Ελλάδα κατέχει, μάλιστα, το θλιβερό προνόμιο της χώρας με τους περισσότερους νεκρούς μοτοσικλετιστές ηλικίας 18 – 24 ετών. Ο αριθμός τους το 2009 ανήλθε σε 275 και ακολουθούν η Πολωνία και η Ρουμανία.
Σε όλη την Ευρωπαϊκή Ενωση, τα δυστυχήματα με θύματα μοτοσικλετιστές αντιστοιχούν στο 17,7% του συνόλου των θανατηφόρων τροχαίων. Στην Ελλάδα, αντίθετα, το αντίστοιχο ποσοστό αγγίζει το 40%, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι η Ελλάδα είναι η πιο «επικίνδυνη» για μοτοσικλετιστές χώρα στην Ευρώπη.Κατά τα λοιπά, τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής επιβεβαιώνουν ότι τα περισσότερα θανατηφόρα τροχαία καταγράφονται τους καλοκαιρινούς μήνες (Ιούλιο και Αύγουστο) και μέσα σε κατοικημένες περιοχές, ενώ ως μία από τις βασικές αιτίες των θανατηφόρων τροχαίων αναφέρεται και η «απόσπαση της προσοχής του οδηγού».
δικύκλων (μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων). Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τροχαίας που έχει στη διάθεσή της η «Καθημερινή», από την αρχή του έτους μέχρι το τέλος Ιουλίου, 203 οδηγοί μοτοσικλετών τραυματίστηκαν θανάσιμα σε δυστυχήματα που συνέβησαν σε ολόκληρη την επικράτεια. Στο 22,6% των περιπτώσεων, τα δυστυχήματα αποδίδονται στις δύο αυτές αιτίες, δίχως ωστόσο να αποσαφηνίζεται εάν υπαίτιοι ήταν οι ίδιοι οι δικυκλιστές ή οδηγοί Ι. Χ. που τυχόν ενεπλάκησαν στα τροχαία δυστυχήματα. Στο 44% του συνόλου των περιπτώσεων, πάντως, ο οδηγός του δικύκλου φέρεται να τραυματίζεται θανάσιμα από σύγκρουσή του με άλλο όχημα, συχνότερα αυτοκίνητο. Το ποσοστό των θανάσιμα τραυματισθέντων δικυκλιστών αντιστοιχεί στο 35% του συνόλου των οδηγών που στο ίδιο διάστημα του 2011 έχασαν τη ζωή τους στην άσφαλτο (ανέρχονται σε 587).
Υψηλό ποσοστό των θανάσιμα τραυματισθέντων οδηγών είναι νέοι, ηλικίας μέχρι 25 ετών. Συγκεκριμένα, το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουλίου τα θύματα ηλικίας έως 25 ετών ανήλθαν σε 57, αριθμός που αντιστοιχεί στο 28% του συνόλου.
Από τα θύματα, 16 ήταν παιδιά κάτω των 17 ετών. Τα περισσότερα τροχαία δυστυχήματα με θύματα οδηγούς μοτοσικλετών σημειώθηκαν σε κατοικημένες περιοχές και συγκεκριμένα στο Λεκανοπέδιο της Αττικής. Ειδικότερα, από το σύνολο των περιπτώσεων, 86 (ποσοστό 42,3%) καταγράφηκαν σε κατοικημένες περιοχές, ενώ στην Αττική καταγράφηκε το 32% των συμβάντων.
Από το σύνολο των 203 θανάσιμα τραυματισθέντων μοτοσικλετιστών, 13 έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία σε κεντρικές οδικές αρτηρίες της Αθήνας, όπως οι λεωφόροι Βουλιαγμένης, Ποσειδώνος και Μεσογείων, η Ιερά Οδός ή η οδός Καλλιρρόης.
Τα υπόλοιπα συμβάντα έγιναν σε μικρότερες οδικές αρτηρίες, όπως η λεωφόρος Λαυρίου, η οδός Λιοσίων, η λεωφόρος Αθηνών. Το επτάμηνο Ιανουαρίου – Ιουλίου, τρία θανατηφόρα ατυχήματα καταγράφηκαν και στο δίκτυο της Αττικής Οδού (συμπεριλαμβανομένης της Περιφερειακής Υμηττού), ενώ σε μία από τις πιο επικίνδυνες, για τους μοτοσικλετιστές, οδικές αρτηρίες του νομού Αττικής αναδεικνύεται η λεωφόρος Κηφισού, σε ολόκληρο το τμήμα από το Ν. Φάληρο έως τα βόρεια προάστια.
Συνολικά, σε τροχαία ατυχήματα στο εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας έχασαν τη ζωή τους το επτάμηνο 35 άτομα, ήτοι το 17,2% του συνόλου των θανάσιμα τραυματισθέντων μοτοσικλετιστών. Αντίστοιχα, ιδιαίτερα μεγάλος αριθμός δυστυχημάτων κατεγράφη το ίδιο διάστημα και στην περιφέρεια. Στα νησιά ενεπλάκησαν σε τροχαία και έχασαν τη ζωή τους 37 μοτοσικλετιστές.
Μεγαλύτερος είναι ο φόρος αίματος σε Κρήτη, Κέρκυρα, Κω και Ρόδο, όπου κατά τους καλοκαιρινούς μήνες συγκεντρώνεται ιδιαίτερα μεγάλος αριθμός τουριστών, οι οποίοι διαχρονικά νοικιάζουν δίκυκλα δίχως καν να διαθέτουν την απαραίτητη άδεια οδήγησης. Από τα στατιστικά στοιχεία της Τροχαίας προκύπτει συγκεκριμένα ότι στα Χανιά έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία 11 μοτοσικλετιστές. Στην Εύβοια αντίστοιχα ο αριθμός τους ανήλθε σε 10. Στην ηπειρωτική Ελλάδα, στους πλέον επικίνδυνους συγκαταλέγονται οι νομοί Ηλείας, Μεσσηνίας και Ξάνθης.
Συγκριτικά με άλλες χώρες της Ε.Ε. η Ελλάδα καταγράφεται ως η χώρα με τα περισσότερα δίκυκλα ανά οδηγό στην Ευρώπη, αλλά ταυτόχρονα χώρα με τη μεγαλύτερη αναλογία θανάσιμα τραυματισθέντων δικυκλιστών ανά κάτοικο. Αυτό προκύπτει από τα επίσημα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα σε κάθε 1.000 κατοίκους αντιστοιχούν 100 μοτοσικλέτες, η μεγαλύτερη αναλογία εντός της Eυρωπαϊκής Ενωσης. Ταυτόχρονα, όμως, οι στατιστικές καταγράφουν 39 νεκρούς οδηγούς διτρόχου ανά ένα εκατομμύριο κατοίκους.
Ο αριθμός είναι σημαντικά μεγαλύτερος σε σχέση με την Ιταλία, όπου καταγράφονται 23 νεκροί δικυκλιστές ανά 1 εκατομμύριο κατοίκους, την Πορτογαλία (17), τη Γαλλία (17,3) και την Ισπανία (14,7). Η Ελλάδα κατέχει, μάλιστα, το θλιβερό προνόμιο της χώρας με τους περισσότερους νεκρούς μοτοσικλετιστές ηλικίας 18 – 24 ετών. Ο αριθμός τους το 2009 ανήλθε σε 275 και ακολουθούν η Πολωνία και η Ρουμανία.
Σε όλη την Ευρωπαϊκή Ενωση, τα δυστυχήματα με θύματα μοτοσικλετιστές αντιστοιχούν στο 17,7% του συνόλου των θανατηφόρων τροχαίων. Στην Ελλάδα, αντίθετα, το αντίστοιχο ποσοστό αγγίζει το 40%, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι η Ελλάδα είναι η πιο «επικίνδυνη» για μοτοσικλετιστές χώρα στην Ευρώπη.Κατά τα λοιπά, τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής επιβεβαιώνουν ότι τα περισσότερα θανατηφόρα τροχαία καταγράφονται τους καλοκαιρινούς μήνες (Ιούλιο και Αύγουστο) και μέσα σε κατοικημένες περιοχές, ενώ ως μία από τις βασικές αιτίες των θανατηφόρων τροχαίων αναφέρεται και η «απόσπαση της προσοχής του οδηγού».
ΛΑΘΟΣ Η ΠΡΩΤΗ ΑΙΤΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΝΑΝΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ Κ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΚΑΘΙΣΜΑ ΝΑ ΚΑΘΕΤΕ Η ΠΕΘΕΡΑ ΣΟΥ Κ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΙΓΟΝΤΟ ΣΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ ΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΖΥΓΟ..ΕΤΣΙ ΤΡΑΚΑΡΑ ΕΓΩ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα λύνεις τις αντιπαραθέσεις σου εκτός δρόμου πριν την πληρώσει και κανένας αλλός
ΔιαγραφήΕΔΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΟΔΙΤΙΚΟ ΣΑΙΤ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΙΤΙΑ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΜΕ ΜΗΧΑΝΕΣ,ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΜΟΤΟΠΟΔΗΛΑΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΕΖΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑ ΜΕΓΑΛΗ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΡΟΔΙΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ..ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Η ΡΟΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΠΑΠΑΡΙΑ ΟΤΙ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΜΕΖΕΥΟΝΑΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ...ΜΑΛΑΚΕΣ...ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΖΩΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήH MPATSOI TI KANOUN RE TA KOPROSKYLA??????
ΑπάντησηΔιαγραφήE?????????????
XARAMOFIADES
εγω σημερα ημουν μαρτυρας 3 βασικων παραβασεων.
ΑπάντησηΔιαγραφή1) οδηγος ταξι περασε με κοκκινο στο φαναρι στο Θερμαι και εστριψε δεξια, εχοντας και πελατες μεσα
2) "Κυρία" με διθεσιο σπορ στις 7 βαγιες οδηγουσε μιλωντας στο κινητο και καπνιζε, δηλαδη κρατουσε το τιμονι με ¨μισο" χερι
3)οδηγος με νοικιασμενο γκολφ τουρμπο παραβιασε το στοπ που ερχεται απο τον Οτε προς Sephora ενω εγω που ερχομουν απο κατω ειχα ηδη βγαλει φλας και αναγκαστηκα να φρεναρω για να μην πεσω πανω (ειχα προτεραιοτητα).
οσο δεν υπαρχει τροχαια εξω μην περιμενετε, μονο χειροτερα θα γινουν τα πραγματα.
μανος
Ειδικα εσεις οι τσαμπικοι και μονοι να οδηγειτε παλι θα τρακαρετε σε κανενα δεντρο! ειστε τοσο ασχετοι οδηγοι που ετσι και σας βαλουν στην Αθηνα να οδηγησετε θα παθετε καρδια!βοδια ζωα τσαμπικοι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα!
ΔιαγραφήΧθές το μεσημέρι στο Ροδίνι και ενώ ανέβαινα την ανηφόρα από το ΑΝΑΣΑ, εκπαιδευτικό αυτοκίνητο με υποψήφιο οδηγό στο τιμόνι, παραβίασε προτεραιότητα και βγήκε μπροστά μου με το σκεπτικό ίσως ότι εγώ είμαι υποχρεωμένος να κόψω ταχύτητα. Και δεν νομίζω η "ψαρομένη" υποψήφια οδηγός να το έκανε από μόνη της...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ βέβαια έκοψα ταχύτητα για να μην τρακάρω, αλλά ήθελα να ήξερα τι σκατά οδηγούς βγάζουν εδώ στη Ρόδο.