ροή ειδήσεων

Δυσαρεστημένος πελάτης με την πολιτική αλλαγών

Μέσα από τη σελίδα σας θα ήθελα να εκφράσω την έντονη δυσαρέσκεια μου ως προς την "πολιτική" καταστήματος συντοπίτη μας. Αναφέρομαι στο κατάστημα "guess" της Ρόδου...

όλοι γνωρίζουμε ότι οι εποχές που διανύουμε είναι δύσκολες για όλους μας και κυρίως για την αγορά και θεωρητικά εκτιμάμε περισσότερο τους πελάτες που στηρίζουν τα μαγαζιά.
Πριν λίγες μέρες δέχτηκα ένα ακριβό δώρο από το συγκεκριμένο μαγαζί, στο οποίο ήμουν για πολλά χρόνια πελάτισσα, που όμως θέλησα να το αλλάξω και να πάρω κάτι άλλο ίσης ή ακόμα μεγαλύτερης αξίας. Το αποτέλεσμα; Έπαψα να είμαι πελάτισσα τους! Βρέθηκα σ΄ ένα μαγαζί άδειο από νέο εμπόρευμα και με ελάχιστα εκπτωτικά κομμάτια. Αφού δεν βρήκα κάτι του γούστου μου ρώτησα την υπάλληλο αν μπορώ να της αφήσω το δώρο και να περάσω μετά από κάποιο χρονικό διάστημα που θα έχουν έρθει οι καινούριες παραλαβές. Η απάντηση της ήταν αρνητική. Έπειτα την ρώτησα αν μπορώ να πραγματοποιήσω την αλλαγή σε κάποιο από τα άλλα 2 καταστήματά τους. Η απάντηση ήταν και πάλι αρνητική. Μετά από αυτό την ξαναρώτησα αν μπορώ να παρατείνω την αλλαγή του προϊόντος (αντί για 5μέρες που ορίζει η πολιτική τους για 1 με 2 εβδομάδες ώστε κάτι καινούριο να χουν παραλάβει). Η απάντηση ήταν πάλι αρνητική. Μετά λοιπόν από τόσες αρνήσεις να με εξυπηρετήσει με οποιοδήποτε τρόπο με έφτασε στο σημείο να αναρωτιέμαι γιατί να ξανάρθω εγώ εδώ;. Ξεκαθαρίζω ότι η πωλήτρια έκανε μόνο τη δουλειά της και ότι το πρόβλημα μου είναι με τον ιδιοκτήτη και την πολιτική του που προτιμά να αφήνει τους πελάτες δυσαρεστημένους.
Εκτιμούν τον πελάτη τους και τις προτιμήσεις του όταν τον "αναγκάζουν" να αγοράσει κάτι ακόμα και αν δεν του αρέσει τίποτα μόνο και μόνο επειδή δεν βρίσκουν τρόπο να τον εξυπηρετήσουν; Εκτιμούν οτι η αγορά έχει γεμίσει λουκέτα και μόνο όσοι αξίζουν θα επιβιώσουν; Καλά αυτοί που ζούνε; Γι αυτούς τους λόγους και γιατί ένιωσα ότι με προσβάλλουν με την "πολιτική " τους όχι μόνο δε θα τους ξαναπροτιμήσω αλλά προτρέπω όσους διαβάζεται την αναφορά αυτή να στηρίζετε όσους σας στηρίζουν....

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Σχόλια

  1. Ανώνυμος15/9/11 22:08

    εδω ο κοσμος καιγεται ,,,,,,,οπως λεει η παροιμια,,,,το ηθος μου δεν μου επιτρεπει να την ολοκληρωσω.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος15/9/11 22:13

    Καλά ρε κοπελιά.Δεν είμαι ούτε ιδιοκτήτης κάποιου καταστήματος ή του GUESS αλλά εντελώς φιλικά.
    Πρώτον το να μην μπορείς να αλλάξεις από άλλο κατάστημα είναι λογικό,αφού τα άλλα είναι υποκαταστήματα,άρα διαφορετικές παραγγελίες,οι οποίες λογικά είναι ΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ,δηλαδή μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να πάει η δίωξη οικονομικού εγκλήματος και να πει,αυτό το ρούχο δεν είναι γραμμένο στα τιμολόγια.
    Το να είναι γνωστό ότι μέχρι μετά από 5 μέρες μπορείς να αλλάξεις κάποιο ρούχο (δεν το ήξερα,από σένα το μαθα),για πιο λόγο να μπορείς εσύ να το αλλάξεις μετά από 10 μέρες?Τι είσαι?
    Πάλι καλά που κάνει και αλλαγές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος15/9/11 23:31

    Ενα πράγμα κατάλαβες απο αυτό που έπαθες,ότι λάμπει δεν είναι χρυσός!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος16/9/11 00:00

    Ειλικρινά στ'αρχίδια μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος16/9/11 00:52

    εχω ακουσει παρα πολυ παραπονα για αυτο το μαγαζι.προσωπικα το επισκεφτηκα μονο μια φορα πριν κανα χρονο για να παρω ενα δωρο για την βαφτιστηρα μου και ενω ημουν μεσα ηδη 3-4 λεπτα μαλλον δεν με ειχαν δει και ενας κυριος-πιθανολογω οτι ηταν ιδιοκτητης η διευθυντης ή κατι τετοιο- ειχε στριμωξει την κοπελα που δουλευε εκει και τησ φωναζε οτι εχει πεσει ο τζιρος και τα αλλα αντιστοιχα μαγαζια ειναι συνεχεια γεματα και η κοπελα προσπαθουσε να δικαιολογηθει αναφερωντας οτι αρκετες πελατισσες εχουν δυσαρεστηθει με το μαγαζι. και μετα απο αυτο εγινε χαμος.φωναζε και χτυπιοταν αυτος αδιαφορωντας για τουσ υποψηφιους πελατες.τι να πω?σιγουρα δεν ειναι ωραιο να πεφτει ο τζιρος του μαγαζιου σου αλλα ολο αυτο μονο χειροτερη εκανε την κατασταση. ειλικρινα λυπαμαι αλλα τετοιες εποχες θα επρπε να σεβονται τουσ πελατες αλλα και τουσ υπαλληλουσ τουσ λιγο περισσοτερο οι ιδιοκτητες γιατι τουσ εχουν αναγκη περισσοτερο απο ποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος16/9/11 01:25

    Αλλαγές γίνονται σε άλλο υποκατάστημα της ίδιας φίρμας μόνο αν τα υποκαταστήματα ανήκουν και τα δύο στην μαμά εταιρία και δεν ανήκουν σε διαφορετικό ιδιοκτήτη.Για παράδειγμα αν πάρεις κάτι από τα ΖΑRA της Αθήνας μπορείς να το αλλάξεις σε άλλο υποκατάστημα ZARA άλλης περιοχής ή ακόμα και άλλης πόλης.Κάθε κατάστημα GUESS όμως αγοράζει το brand name και ανοίγει το δικό του κατάστημα συνεπώς είναι σαν να είναι εντελώς άλλο κατάστημα. Τώρα για την Ρόδο από όσο ξέρω 1) και τα 3 καταστήματα τα έχει ο ίδιος ιδιοκτήτης(οπότε δεν θα υπήρχε κάποιο πρόβλημα αφού τα δύο εξ αυτών έχουν και το ίδιο ακριβώς εμπόρευμα) 2) το κατάστημα που είναι δίπλα από την πίττα του παππού το έχει κάνει stock και το τρέχει με προσφορές και παλιά κομμάτια οπότε σε αυτό δεν μπορούσε να κάνει αλλαγή από άλλο κατάστημα η κυρία. Τώρα 15/9/11 22:13 κάθε κατάστημα είναι υποχρεωμένο από τον νόμο να κάνει αλλαγές όπως και επιστροφή χρημάτων .Αυτό που δεν ξέρω είναι αν είναι προκαθορισμένο από την νομοθεσία μέσα σε πόσες μέρες μπορούν να γίνουν αυτές οι ενέργειες. Οι μεγάλες αλυσίδες λόγου χάρη έχουν ένα μήνα για αλλαγή και 15 μέρες προθεσμία για επιστροφή χρημάτων.Συνεπώς δεν μας κάνουν και χάρη που μας τα αλλάζουν .Συνηθίζεται εκτός των άλλων να μην αλλάζονται πράγματα που βρίσκονται σε έκπτωση με πράγματα νέας σεζόν ,αν και αυτό δεν ισχύει πάντα.Αυτά τα λίγα τα ξέρω έχοντας δουλέψει σε 3 μεγάλα υποκαταστήματα (zara,bershka kai h&m) όταν ήμουν φοιτήτρια στην Αθήνα ώστε να μπορούμε να κάνουμε αλλαγές και να μην θίγεται ούτε η εταιρία αλλά ούτε και οι πελάτες.Η αλήθεια είναι ότι όλο και λιγότεροι ντόπιοι ψωνίζουμε από εκεί γιατί η Ρόδος είναι μικρή και τα νέα κυκλοφορούν γρήγορα και δεν είναι καθόλου καλά για το μαγαζί αυτό εδώ και περίπου ένα χρόνο .Δεν θα ήθελα να γίνω πιο συγκεκριμένη για ευνόητους λόγους.Αν είπα κάτι λάθος για την πολιτική αλλαγών παρακαλώ διορθώστε με.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος16/9/11 02:36

    Ανώνυμος είπε...

    Ειλικρινά στ'αρχίδια μας...
    16/9/11 00:00
    καλα εσυ εισαι πολυ μαλακας να γραφεις σε καποια κοπελα που δεν γνωριζεις.Αν καποιος εγραφε για την μανα σου τι θα εκανες?Ασφαλως τιποτα διοτι εισαι κολοπαιδο και αλητης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος16/9/11 13:22

    την ξερω την κοπελιά, είναι πρώην μου και ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΤ'@ΡΧΙΔΙ@ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος16/9/11 13:22

    Τι λε ρε φλώρα; Στ'αρχίδια μας είπα δεν είπα στη μάνα της... Εδώ ο κόσμος πεινάει και χρωστάει και τα λαμόγια μας πίνουν το αίμα κάθε μέρα και η άλλη ασχολείται με το γιατί δεν της αλλάξαν το τζαπέ πατσουλί που δεν ήταν "του γούστου της". Τώρα που θα γίνει πόλεμος να δω που θα το βάλει το δώρο. Στο βουνό ή στα μπουτρούμια; Άν δεν την προλάβει ο θάνατος βέβαια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος16/9/11 13:24

    φλώρα εννοώ την 02:36 που με είπε κωλόπαιδο και αλήτη χωρίς να την χαρακτηρίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος16/9/11 14:55

    16/9/11 01:25 KΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ. ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΔΥΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ . ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΒΕΒΗ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΒΗ ΤΟΝ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΥΓΟΥΣΤΟ ΟΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΔΩΡΟ ΓΙΟΡΤΗΣ ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΑΛΛΑΖΑΝ
    ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΖΑΑΡ ΤΟΥΣ(ΚΑΤΙ ΠΑΛΙΟΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΣΑΝΤΕΣ ΣΑΝ ΝΑ ΤΙΣ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΕΙ ΜΕ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΙΚΗ .ΤΑ ΜΙΣΑ ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ).ΕΝΩ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΧΕ ΑΓΟΡΑΣΤΕΙ 3 ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΚΠΤΩΣΗ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΚΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΛΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ. ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΚΑΒΓΑΔΕΣ.ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΓΙΝΕ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΟΤΑΝ ΗΡΘΕ Η ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΗΓΑΜΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΗΝ ΜΙΑ ΤΣΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ. ΤΑ 4-5 ΣΧΕΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΗΔΗ ΕΚΕΙΝΗ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΘΗΝΑ ΤΑ ΕΙΧΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΕ ΚΑΠΕΛΟ ΑΠΟ 10-15 ΕΥΡΩ.ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ. ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΦΑΣΑΡΙΑ ΡΩΤΗΣΑ ΑΠΟΡΗΜΕΝΗ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΠΟΣΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ . ΜΙΛΑΜΕ ΦΥΣΙΚΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΣΑΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΞΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΟΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΙΣ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΕ ΟΤΙ ΤΙΜΗ ΘΕΛΕΙ. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΑΡΚΕΣ ΞΕΝΩΝ ΟΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΩΝ. ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΠΑΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΦΥΓΑΜΕ.Η ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΒΡΕΘΗΚΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΜΑΓΑΖΙ ΡΩΤΗΣΑ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ. Η ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΑΙ ΟΤΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΡΗΤΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΟΙΚΟΙ ή ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔςΣΟΥΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ (ΜΕ ΠΑΟΚΛΙΣΗ ΤΟ ΠΟΛΥ 1-2 ΕΘΡΩ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ. ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ. ΤΙ ΝΑ ΠΩ?ΙΣΩΣ ΕΙΜΑΙ ΗΛΙΘΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΧΩΡΗΣΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΘΩΣ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΩ ΘΑ ΕΙΧΕ ΣΩΘΕΙ ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος16/9/11 21:26

    Ηλίθια θεόχαζη χαζογκόμενα!!! Να το κρατήσεις για ενθύμιο γιατί είναι δώρο!
    Αλλά φαίνεται πόσο πεινάλω είσαι...εμ δεν ήταν του γούστου σου (χαχα), εμ το έκανες ολόκληρο θέμα!! Να το κρατήσεις να το βλέπεις και να πας να ψωνίσεις ότι θες από αλλού!!Κοπελιά είσαι για κλάμματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος20/6/12 21:01

    Κούκλα μου, αν το δώρο σου ήταν απο τα εκπτωτικά που κόστιζε 25€ πως έχεις την απαίτηση να στο αλλάξουν με κάποιο απο τη νέα συλλογή και τρεις φορές ακριβότερο; Και επιτέλους, αν δεν έχεις χρήματα δεν ψωμί ζεις εκει. Δεν υπάρχει λογος δυσφήμισης του καταστήματος για δικο σου προσωπικό λόγο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος9/2/13 04:40

    Ανακάλυψε το online shopping και κλείσε τα ελληνικά μπακαλομαγαζάκια με τις απατεωνιές τους. Τους αξίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *