ροή ειδήσεων

Επιστολή-σοκ καρκινοπαθή συνταξιούχου: “Είστε καρκίνωμα»!

Μπορεί ο Έλληνας να αντέχει τα πάντα. Όμως ακόμη και αυτό έχει τα όριά του. Ο Έλληνας δεν έχει να δώσει πλέον τίποτα άλλο από το ίδιο του αίμα. Κατά δεκάδες φτάνουν οι επιστολές...
συνανθρώπων μας που δεν έχουν στην ήλιο μοίρα. Μία από αυτές, όμως, είναι πραγματικά συγκλονιστική…
“Ανοιχτή επιστολή προς κ. Βουλευτές.
Είμαι συνταξιούχος του Δημοσίου, πρώην καρκινοπαθής. Τα φάρμακα αναγκαζόμουν να τα πληρώσω από την τσέπη μου. Ούτε αυτό δε μπορούσε να μου “προσφέρει” το κράτος, το οποίο επί τόσα χρόνια έκανε κρατήσεις για τη σύνταξη και την περίθαλψή μου. Όμως, πάλεψα μόνος μου. Και τα κατάφερα. Αισθάνθηκα δυνατός… Ελεύθερος. Με υπομονή, και με τη βοήθεια των συγγενών μου, ξεφορτώθηκα τον καρκίνο… Εσάς που μας κυβερνάτε, πως θα σας ξεφορτωθώ; Μπορείτε να μου απαντήσετε;”.
prionokordela.

Σχόλια

  1. Ανώνυμος14/10/11 10:00

    Ειναι τοσο ξεφτιλες που δεν καταλαβαινουν ουτε απο επιστολες ουτε απο γιαουρτια ουτε απο αυγα.
    Τσαμπα τα λεμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος14/10/11 14:00

    Τελικά, το κέρινο ομοίωμα με τίτλο «Πρόεδρος Δημοκρατίας» υπάρχει περίπτωση να κουνηθεί καθόλου??? Αν όχι υπάρχει δεν χρειάζεται να τον πληρώνουμε, υπάρχει και το μουσείο Βρέλλη που είναι και στην πατρίδα του…

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *