Το μεσογειακό «πιάτο» περιλαμβάνει πολλά φρούτα και λαχανικά, ψάρια και αγνό ελαιόλαδο γεγονός που θωρακίζει τον οργανισμό ενισχύοντας το ανοσοποιητικό σύστημα...
Η επιστημονική ομάδα της ιατρικής σουηδικής Ακαδημίας Σαλγκρένσκα του πανεπιστημίου του Γκέτεμποργκ, μελέτησαν τις επιπτώσεις της μεσογειακής διατροφής σε ηλικιωμένους Σουηδούς 70 ετών περίπου και συνέκριναν τα αποτελέσματα με άλλους ομοεθνείς τους που έτρωγαν πιο πολλά κρέατα και λοιπά ζωικά προϊόντα.
Όσοι τρέφονταν σύμφωνα με το μεσογειακό διαιτολόγιο, είχαν 20% μεγαλύτερες πιθανότητες να ζήσουν περισσότερα χρόνια.
«Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι όσοι ηλικιωμένοι ακολουθούν τη μεσογειακή διατροφή, ζουν κατά μέσο όρο 2,3 χρόνια περισσότερα σε σχέση με όσους δεν την ακολουθούν», ανέφερε ο επικεφαλής της έρευνας.
newsbomb.

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς να τις υιοθετούμε.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές και η ταυτότητα τους είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.