Μόλις 31 εκατ. ευρώ θα εισπράξει το υπουργείο Οικονομικών από τα Airbus της πρώην Ολυμπιακής....
καθώς η αξία τους έφτασε στο ναδίρ επειδή έμειναν στο... πάρκινγκ για τέσσερα σχεδόν χρόνια.
Έτσι τα αεροσκάφη που αγοράστηκαν 200 εκατομμύρια θα πωληθούν στην εταιρεία 31 εκατομμύρια ενώ η αρχική αποτίμηση ήταν στα 180 εκατομμύρια!
Η συμφωνία μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και της εταιρείας Apollo Aviation Group, η οποία προσέφερε 40,4 εκατ. δολάρια, ήτοι 31 εκατ. ευρώ, αναμένεται να κλείσει και τυπικά σήμερα.
Να σημειωθεί πάντως ότι ένα χρόνο πριν μια αμερικανική εταιρεία είχε προσφέρει ακριβώς διπλάσιο ποσό, ωστόσο έκανε πίσω για άγνωστο λόγο την τελευταία στιγμή.
newsit
καθώς η αξία τους έφτασε στο ναδίρ επειδή έμειναν στο... πάρκινγκ για τέσσερα σχεδόν χρόνια.
Έτσι τα αεροσκάφη που αγοράστηκαν 200 εκατομμύρια θα πωληθούν στην εταιρεία 31 εκατομμύρια ενώ η αρχική αποτίμηση ήταν στα 180 εκατομμύρια!
Η συμφωνία μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και της εταιρείας Apollo Aviation Group, η οποία προσέφερε 40,4 εκατ. δολάρια, ήτοι 31 εκατ. ευρώ, αναμένεται να κλείσει και τυπικά σήμερα.
Να σημειωθεί πάντως ότι ένα χρόνο πριν μια αμερικανική εταιρεία είχε προσφέρει ακριβώς διπλάσιο ποσό, ωστόσο έκανε πίσω για άγνωστο λόγο την τελευταία στιγμή.
newsit
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΑΝΕ ΤΟΣΟ, ΚΑΠΟΙΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΜΠΑΖΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΙΖΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥΣ.-ΑΛΛΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ, ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΑΝ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να μαθαίνει ο κόσμος και να μην παραμυθιάζεται απο κάποια δημοσιεύματα και κάποιους αλλους εδώ της ....Τάξης και ηθικής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλο πώληση αεροσκαφών ως bearcrafts, και αλλο πωληση των αεροσκαφων μετά των εγγυήσεων συνέχειας(δηλαδή ετοιμα για πτήση.
Να αλλάζεις τα χρώματα και τα πιστοποιητικά εθνικότητας και να ειναι ετοιμα να εκτελέσουν δρομολόγια).
Καθώς και των διαφόρων δικαιωμάτων ως κίνητρο αγοράς τους, δηλαδή παροχή μαζί,και slots σε διάφορα αεροδρόμια της αεροπορικής εταιρείας που εχει στο όνομά της.
Σήμερα δεν υφίσταται η Ολυμπιακή.
Επίσης εχασε η περιήλθαν στο κράτος και κάποια δικαιώματα που ειχε απο διμερείς κρατικές συμβάσεις απο την εποχή του μονοπωλίου της.
Και τα οποια λόγω ΕΕ στην σήμερον ημέρα δεν μπορεί να τα παραχωρίσει σε τρίτους.
Εντάξει τα 100 εκατ. δεν δόθηκαν απο καννένα ενδιαφερόμενο για την αγορά αυτών των αεροσκαφών στον προηγούμενο διαγωνισμό, αλλά και σήμερα ως έστι δεν πιάνουν και παραπάνω απο οτι τα πούλησαν αυτά τα αεροσκάφη, καθ΄οτι ειναι καθηλωμένα πόλύ καιρό στο έδαφος,χωρίς την συνήθη και τακτική συντήρηση, και αν δεν γίνουν ανταλλακτικά το πολύ σε κάποια τριτοκοσμική αεροπορική εταιρεία για charter πτήσεις εσωτερικού σε κάποια χώρα της Λατ. Αμερικής θα καταλήξουν να χρησιμοποιούνται.
Για να επανέλθουν ως αεροσκάφη τακτικών γραμμων σε ανεγνωρισμένη εταιρεία, απιτείται τεράστιο κόστος.
Πράγμα απίθανο στην σημερινή αεροπορική βιομηχανία και οικονομική κατάσταση.
gia petama itane.. pali kala pou ta poulisame toso.. Mono an ta eperne i polemiki aeroporia kai pali den 8a epaizan fragka gia sintirisi...
ΑπάντησηΔιαγραφήτι να τα κανει ρε μεγαλε αναλυτη η πολεμικη αεροπορια τα Airbus ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΙπταμενα τανκερ, η αναγκη υφισταται απο την δεκαετία του 70.....
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχαχαχαχαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι τι ειναι τα Airbus lego για να τα μετατρεψεις σε τανκερ?
πολυ jumbo το ελεφαντακι βλεπεις
Kai giati kolovaragame 2 xronia Tora ? Giati den poulithikan amesa ? Prin 2 xronia Itan aksioploa Tora giati den einai? Kati B737-400 giati den pouliountai ? Ean den kolovaragame tha ta mosxopoulousame
ΑπάντησηΔιαγραφή""" 4/1/12 00:01
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί αυτή η εταιρεία που πλειοδότησε πρίν δύο χρόνια με πρόταση 97 εκατ. δολλάρια, τελικά δεν κατάφερε να χρηματοδοτηθεί απο τράπεζες , για να μπορέσει να τα πληρώσει.
Και ο διαγωνισμός κυρήχθηκε αγονος.
Περίμεναν μέχρι τώρα μπάς και πάρει επάνω η αγορά των μεταχειρισμένων αεροσκαφών, αλλά πάει αυτή απο το κακό στο χειρότερο, και φτάσαμε να τα ξεπουλήσουμε τωρα λίγο πάνω απο τιμή για ανταλλακτικά σχεδόν.
http://www.google.gr/search?q=airbus+tanker&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:el:official&client=firefox-a
ΑπάντησηΔιαγραφή@23:13
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετατροπές σε αεροσκάφη ώστε να χρησιμοποιηθούν ως ιπτάμενα tanker είναι μια πολύ συνήθης πρακτική, οπότε κακώς ειρωνεύεσαι τον 22:22.
Η Τουρκία ήδη κατέχει και χρησιμοποιεί και έχει αυξήσει τον χρόνο παραμονής των αεροσκαφών της στον αέρα. Εδώ το συζητάνε χρόνια και δεν το κάνανε ακόμα... 1-2 από τα airbus A340 ήταν καλή ευκαιρία, αλλά και αυτό έχει το κόστος τους.
Εξάλλου η airbus σταμάτησε την παραγωγή αυτού του τύπου των αεροσκαφών.
μεγαααααλο σκανδαλο!!!!!!!βενιζελος βοριδης κουτρουμανης εβαλαν τις υπογραφες τους
ΑπάντησηΔιαγραφήapla otan ta agorasan phran mizes tora ta pulane ksanapernun mizes ayto einai to pasok re malakes
ΑπάντησηΔιαγραφή4/1/12 19:48
ΑπάντησηΔιαγραφήΟκ! Οτι πείς re malakα