Σχεδόν 250.000 οχήματα λιγότερα θα κινηθούν φέτος στους ελληνικούς δρόμους.
Όχι επειδή οι ιδιοκτήτες τους κάνουν χρήση της απόσυρσης αλλά λόγω της οικονομικής ανέχειας...
και της αύξησης των τελών κυκλοφορίας, που ώθησε κατά χιλιάδες τους φορολογουμένους να παραδώσουν πινακίδες και να θέσουν σε ακινησία τα οχήματά τους.
Εντύπωση προκαλεί πάντως η επισήμανση στελεχών του υπουργείου Οικονομικών πως μεγάλος είναι και ο αριθμός εκείνων που δηλώνουν πως έχασαν την άδεια κυκλοφορίας, γεννώντας υπόνοιες πως μπορεί κάποιοι –ιδίως στην επαρχία- να θέλουν να κυκλοφορούν με πλαστές πινακίδες, χωρίς να πληρώσουν το ειδικό σήμα.
Το σίγουρο πάντως είναι πως η κατάθεση πινακίδων φέτος ήταν μαζικότερη κατά περίπου 30%-40% σε σχέση με τα τέλη του 2010, όταν ειχαν αποσυρθεί περί τα 160.000-170.000 οχήματα. Ήταν τέτοια δε η πρεμούρα και ο όγκος του κόσμου που ήθελε να καταθέσει χθες πινακίδες -αν και μέχρι τελευταία μέρα τις κρατούσαν για να κυκλοφορούν πριν τις ξεβιδώσουν και να τις παραδώσουν- που το υπουργείο Οικονομικών αναγκάστηκε να τους δώσει μια δεύτερη ευκαιρία (και διορία) ως την ερχόμενη Δευτέρα να το κάνουν, όσοι δεν μπόρεσαν να εξυπηρετηθούν στις εφορίες.
Το κράτος πάντως χάνει πολλά και από τα τέλη και από έμμεσους φόρους σε καύσιμα, ασφαλιστήρια, συνεργεία επισκευής κλπ, καθώς πολλοί ιδιοκτήτες ΙΧ κατέθεσαν πινακίδες όχι μόνο για το δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας, αλλά ακόμα για το μοναδικό τους αυτοκίνητο -ακόμα και των 1.100 κυβικών!
Αν και πρόωρο για συγκρίσεις και εκτιμήσεις, βάσει του προϋπολογισμού το κράτος υπολόγιζε να εισπράξει 1,3 δισ. ευρώ από Τέλη Κυκλοφορίας του 2012. , η "ζημιά" μπορεί να φτάνει τα 400-500 εκατ. ευρώ!
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
Όχι επειδή οι ιδιοκτήτες τους κάνουν χρήση της απόσυρσης αλλά λόγω της οικονομικής ανέχειας...
και της αύξησης των τελών κυκλοφορίας, που ώθησε κατά χιλιάδες τους φορολογουμένους να παραδώσουν πινακίδες και να θέσουν σε ακινησία τα οχήματά τους.
Εντύπωση προκαλεί πάντως η επισήμανση στελεχών του υπουργείου Οικονομικών πως μεγάλος είναι και ο αριθμός εκείνων που δηλώνουν πως έχασαν την άδεια κυκλοφορίας, γεννώντας υπόνοιες πως μπορεί κάποιοι –ιδίως στην επαρχία- να θέλουν να κυκλοφορούν με πλαστές πινακίδες, χωρίς να πληρώσουν το ειδικό σήμα.
Το σίγουρο πάντως είναι πως η κατάθεση πινακίδων φέτος ήταν μαζικότερη κατά περίπου 30%-40% σε σχέση με τα τέλη του 2010, όταν ειχαν αποσυρθεί περί τα 160.000-170.000 οχήματα. Ήταν τέτοια δε η πρεμούρα και ο όγκος του κόσμου που ήθελε να καταθέσει χθες πινακίδες -αν και μέχρι τελευταία μέρα τις κρατούσαν για να κυκλοφορούν πριν τις ξεβιδώσουν και να τις παραδώσουν- που το υπουργείο Οικονομικών αναγκάστηκε να τους δώσει μια δεύτερη ευκαιρία (και διορία) ως την ερχόμενη Δευτέρα να το κάνουν, όσοι δεν μπόρεσαν να εξυπηρετηθούν στις εφορίες.
Το κράτος πάντως χάνει πολλά και από τα τέλη και από έμμεσους φόρους σε καύσιμα, ασφαλιστήρια, συνεργεία επισκευής κλπ, καθώς πολλοί ιδιοκτήτες ΙΧ κατέθεσαν πινακίδες όχι μόνο για το δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας, αλλά ακόμα για το μοναδικό τους αυτοκίνητο -ακόμα και των 1.100 κυβικών!
Αν και πρόωρο για συγκρίσεις και εκτιμήσεις, βάσει του προϋπολογισμού το κράτος υπολόγιζε να εισπράξει 1,3 δισ. ευρώ από Τέλη Κυκλοφορίας του 2012. , η "ζημιά" μπορεί να φτάνει τα 400-500 εκατ. ευρώ!
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΑΣΟΚΟΙ έχετε ΡΗΜΑΞΕΙ Τη ΧΩΡΑ !!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΦΑΤΕ ΚΑΛΑ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ ΚΕΡΑΤΑΔΕΣ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΡΟΔΟΤΕΣ!!
επιστημονες.....ενα μωρο ειναι πιο εξυπνο απο τους οικονομολογους του κολου..
ΑπάντησηΔιαγραφή3 ωρες εφορια χθες
ΑπάντησηΔιαγραφήΚλασσικα ολοι την τελευταια στιγμη και μετα κανουμε και παραπονα οτι εχει ουρες. Οι υπολοιποι που πληρωσαμε τα τελη στην ωρα μας κατι δεν ξερουμε μαλλον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοί οι μαλάκες "οικονομολόγοι" του κώλου που μας κυβερνούν, έχουν ΣΚΑΤΑ για μυαλό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε μαλάκες, με φθηνά τέλη κυκλοφορίας, ΖΩΑ, τώρα θα είχατε ακόμα πολλές χιλιάδες αυτοκίνητα "εν ζωή", ΗΛΙΘΙΟΙ και θα είχαν δουλειά και τα συνεργεία, και τα καταστήματα με ανταλακτικά και ασφαλιστήρια συμβόλαια κλπ κλπ.
ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ (μοσχάρια) αυξήστε και άλλο τα τέλη και όλα τα κέρατά σας τα τράγια και θα φάτε και το υπόλοιπο ΣΚΑΤΟ.