Σχεδόν 300.000 λιγότερα οχήματα Ι.Χ. και Δ.Χ. θα κινηθούν φέτος καθώς χιλιάδες φορολογούμενοι παρέδωσαν...
τις πινακίδες κυκλοφορίας ή απέσυραν τα οχήματά τους, για να μην πληρώσουν τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας.
Αν τα τέλη κυκλοφορίας είχαν μειωθεί σε 100 ευρώ μέσο όρο, τα έσοδα του κράτους από τα 300.000 αυτοκίνητα θα ήταν30.000.000 ευρώ.
Αν τα αυτοκίνητα αυτά έβαζαν το καθένα από 30 ευρώ βενζίνη την εβδομάδα και το κράτος έπαιρνε τα μισά (15 ευρώ) θα ήταν 300.000 Χ 15=4.500.000 ευρώ την εβδομαδα χ 52 εβδομαδες ο χρονος=234.000.000 ευρώ. Σύνολο 264.000.000 ευρώ.
Τα μισά αυτοκίνητα (150.000) θα περνούσαν ΚΤΕΟ το 2012 και θα πλήρωναν παράβολο συνολικά 6.000.000 ευρώ.
Σύνολο 270.000.000 ευρώ.
Αν υπολογίσουμε την απώλεια του ΦΠΑ από ανταλλακτικά, την απώλεια του ΦΠΑ από παροχή υπηρεσιών (εργατικά για επισκευές, service κ.τ.λ.), και την απώλεια του ΦΠΑ από ασφαλιστήρια συμβόλαια, φτάνουμε στο σύνολο των 500.000.000 ευρώ. Με την απόσυρση των παλαιών αυτοκινήτων και την πτώση κίνησης στα συνεργεία θα απολυθούν υπάλληλοι, οι οποίοι θα μπουν στον ΟΑΕΔ . Δηλαδή φτάνουμε κόστος περίπου 600.000.000 ευρώ !
Δηλαδή αν τα τέλη κυκλοφορίας ήταν 100 ευρώ, το κράτος θα είχε άμεσα/έμμεσα έσοδα 600.000.000 ευρώ.
Ξέρετε πόσο προϋπολόγισαν να εξοικονομήσουν το 2011 από τις μειώσεις και τα χαράτσια στους μισθούς / συντάξεις ;
740.000.000 ευρώ.
netplus.gr
τις πινακίδες κυκλοφορίας ή απέσυραν τα οχήματά τους, για να μην πληρώσουν τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας.
Αν τα τέλη κυκλοφορίας είχαν μειωθεί σε 100 ευρώ μέσο όρο, τα έσοδα του κράτους από τα 300.000 αυτοκίνητα θα ήταν30.000.000 ευρώ.
Αν τα αυτοκίνητα αυτά έβαζαν το καθένα από 30 ευρώ βενζίνη την εβδομάδα και το κράτος έπαιρνε τα μισά (15 ευρώ) θα ήταν 300.000 Χ 15=4.500.000 ευρώ την εβδομαδα χ 52 εβδομαδες ο χρονος=234.000.000 ευρώ. Σύνολο 264.000.000 ευρώ.
Τα μισά αυτοκίνητα (150.000) θα περνούσαν ΚΤΕΟ το 2012 και θα πλήρωναν παράβολο συνολικά 6.000.000 ευρώ.
Σύνολο 270.000.000 ευρώ.
Αν υπολογίσουμε την απώλεια του ΦΠΑ από ανταλλακτικά, την απώλεια του ΦΠΑ από παροχή υπηρεσιών (εργατικά για επισκευές, service κ.τ.λ.), και την απώλεια του ΦΠΑ από ασφαλιστήρια συμβόλαια, φτάνουμε στο σύνολο των 500.000.000 ευρώ. Με την απόσυρση των παλαιών αυτοκινήτων και την πτώση κίνησης στα συνεργεία θα απολυθούν υπάλληλοι, οι οποίοι θα μπουν στον ΟΑΕΔ . Δηλαδή φτάνουμε κόστος περίπου 600.000.000 ευρώ !
Δηλαδή αν τα τέλη κυκλοφορίας ήταν 100 ευρώ, το κράτος θα είχε άμεσα/έμμεσα έσοδα 600.000.000 ευρώ.
Ξέρετε πόσο προϋπολόγισαν να εξοικονομήσουν το 2011 από τις μειώσεις και τα χαράτσια στους μισθούς / συντάξεις ;
740.000.000 ευρώ.
netplus.gr
Και να φανταστείς ότι οι περισσότεροι από τα αυτά τα γαιδούρια της βουλής είναι οικονομολόγοι...
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Για αυτόν που εκανε τους μπακαλίστικους λογαριασμούς στην ανάρτηση.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Αν η γιαγιά μου ειχε ρόδες θα την έλεγαν πατίνι".
κανε τους δικουσου να σε δουμε
ΔιαγραφήΗ απάντησή μου ειναι στο οτι οντως πρέπει να ειναι χαμηλά τα τέλη για να μπορεί ο κόσμος να τα πληρώνει και να μην φτάνει στην ασχημη κατάσταση να καταθέτει πινακίδες.
ΔιαγραφήΗ διαφωνία μου ειναι στους μπακαλιστικους υπολογισμούς αυτού που εβαλε την ανάρτηση στα ..... περίφημα οφέλη που βρήκε οτι θα προκύψουν.
Εδω που φτασαμε φτασαμε διοτι δεν κανουν τετοιους μπακαλιστικους υπολογισμους.
ΔιαγραφήΟ ανθρωπος που ανεβασε την αναρτηση το εβαλε σαν παραδειγμα πως μπορει να λειτουργησει ενας τομεας της αγορας καλυτερα.Οκ δεν θα φτασει στα νουμερα που λεει.
Αλλα πολυ περισσοτερο μπακαλιστικη ειναι η λογικη του κρατους των οικονομολογων του κολου.
Εχω 10.000.000 πολιτες επι 100 ευρω αμα τους παρω τον μηνα θα βγαλω 1.000.000.000.ευρω.
Ακριβως ετσι σκεφτονται γι αυτο δεν υπαρχει ενεργη αγορα αυτη την στιγμη.
Λεει θελω λεφτα.Ελα ρε μεγαλε βαλε φορο στην βενζινη.Τοσο επι τοσο θα βγαλεις τοσα.ΣΚΑΤΑ θα βγαλεις γιατι δεν εχει ο αλλος παραπανω λεφτα αρα θα βαλει λιγοτερη βενζινη.
Στην αναρτηση λοιπον λεει οτι αν καποιος ειχε 100 ευρω για να δωσει για το αυτοκινητο του θα το κρατουσε.Αν θελει 500 ομως δεν θα το κρατησει.
Ελα να σου πω αλλη μια μπακαλιστικη σκεψη.
Λιγοτερη φορολογια στους πολιτες θελει και φορολογιση των μεγαλων εταιριων ενα πολυ μικρο ποσοστο επι του τζίρου.Γιατι η φορολογιση επι των κερδων που εχουμε εδω ειναι οτι καλυτερο για οσους τα εχουν.Κανει 10 αγορες,10 μαγειρεματα,δηλωνει 0 κερδη και στην τελικη πληρωνει πιο λιγα απο εναν υπαλληλο.
90% να φτασεις την φορολογια αν υπολογιζετε βαση κερδων τιποτα δεν θα παιρνεις.
Ενω αν εβαζες να πληρωνει το 0.5% του τζιρου της φορο θα εβγαζες πιο πολλα απο αυτα που της παιρνεις τωρα.
Πιστευεις οτι αν σε ενα γιατρο του επαιρναν το 1-2% απο την αποδειξη και υπολογιζοταν η φορολογια βαση τζιρου απο το πρωτο ευρω θα τραβουσε ζορι να την κοψει?
Ενω με 30-40% σου λεει να μου παρει τα μισα λεφτα? δεν την κοβω καθολου καλυτερα.Οποτε δηλωνει ενα τεραστιο 0
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΑ 600 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ! ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ. ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΛΛΑ 600 ΕΚ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΑΙΜΑΞΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ? ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΛΕΙ ΜΙΑ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΣΦΟΡΑ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤ'ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχετε ακούσει η φτήνια τρώει τον παρά αυτά εννοεί η ανάρτηση.Τα αλλά ειναι φθηνή κριτική.Οσο γιά βουτυρόπαιδα που μας κυβερνουν ειναι ενα αλλο θεμα, τα βρίσκουν και τα κανουν γιατι οι ψηφοφόροι ειναι ποιο βουτυρόπαιδα.
ΑπάντησηΔιαγραφή