Για μοναστηριακό τουρισμό έχουμε ακούσει, για ιαματικό επίσης, αλλά για φοιτητικό τουρισμό πρώτη φορά και αυτό χάρη στα νέα μέτρα που ανακοινώθηκαν όπου σε σχολές...
με χαμηλή ζήτηση (γιατί άραγε;), δηλαδή τουριστοσχολές, θα εισάγονται λέει φοιτητές χωρίς εξετάσεις.
Αντί να κλείσουν τις τουριστοσχολές και να ξανασχεδιάσουν από την αρχή ότι έχει σχέση με την παιδεία, τις αφήνουν ανοιχτές για να βολεύεται ένας συρφετός ημετέρων, να συντηρούνται οι γκαρσονιέρες, οι καφετέριες και τα παραμάγαζα τις επαρχίας και ουδόλως τους νοιάζει το επίπεδο των σχολών αυτών, ούτε και η επαγγελματική αποκατάσταση των θυμάτων φοιτητών και των οικογενειών τους. Τι και αν είναι τελευταίες στην παγκόσμια κατάταξη και δίνουν άχρηστα πτυχία σε μια χρεοκοπημένη χώρα. Ποιος δίνει λογαριασμό.
Οι ιθύνοντας θέλουν να πιστεύουν ότι οι Έλληνες είναι τόσο φιλομαθείς που σπουδάζουν δίνοντας ένα σκασμό λεφτά έτσι για την πλάκα τους. Σκασίλα τους για την οικονομική κρίση, σου λέει αφού το τραβάει ο οργανισμός τους ας πάνε στα πέρατα της χώρας, τι και αν δεν υπάρχει η παραμικρή σύνδεση σπουδών και εργασίας, εμάς τι μας νοιάζει. Ας βρουν δουλειά στο άλλο ημισφαίριο της γης.
Αρκεί που το πανίσχυρο ΑΣΕΠ τους αναγνωρίζει μόρια στις όποιες μελλοντικές προσλήψεις και αυτό φτάνει για να έχουν μια ελάχιστη εσωτερική αναγνώριση και ζήτηση. Εφαρμόζουν επακριβώς το: απ’ το ολότελα καλή και η Παναγιώταινα!
Το ίδιο χάλι συμβαίνει παντού, όπως στα Επαγγελματικά Λύκεια, σαφώς υποβαθμισμένα και κατώτερα των Γενικών, όπου οι περισσότεροι απόφοιτοι βγαίνουν αριστούχοι και εισάγονται σε καλά ΤΕΙ τα οποία οι απόφοιτοι των Γενικών Λυκείων βλέπουν με το κιάλι, αλλά και ελέω ΑΣΕΠ με τέτοια απολυτήρια διορίζονται παντού αφού όλα τα Λύκεια είναι ισότιμα! Τόσο καλά. Ποιος νοιάζεται για το επίπεδο σπουδών και των γνώσεων.
Το ίδιο γίνεται και στα ΤΕΙ που όποιος περνά απ’ έξω τον μπάζουν μέσα να κάνει μάθημα και βγάζουν απόφοιτους αστέρια, όπου οι επιχειρηματίες δεν ξέρουν ποιόν να πρωτοπροσλάβουν!
Και έτσι μένουν στην απέξω τα κοροΐδα που διάλεξαν τα δύσκολα Γενικά Λύκεια και τις δύσκολες σχολές όπου μετά βίας έπιασαν το 15άρι ή το 6ράκι αντίστοιχα.
με χαμηλή ζήτηση (γιατί άραγε;), δηλαδή τουριστοσχολές, θα εισάγονται λέει φοιτητές χωρίς εξετάσεις.
Αντί να κλείσουν τις τουριστοσχολές και να ξανασχεδιάσουν από την αρχή ότι έχει σχέση με την παιδεία, τις αφήνουν ανοιχτές για να βολεύεται ένας συρφετός ημετέρων, να συντηρούνται οι γκαρσονιέρες, οι καφετέριες και τα παραμάγαζα τις επαρχίας και ουδόλως τους νοιάζει το επίπεδο των σχολών αυτών, ούτε και η επαγγελματική αποκατάσταση των θυμάτων φοιτητών και των οικογενειών τους. Τι και αν είναι τελευταίες στην παγκόσμια κατάταξη και δίνουν άχρηστα πτυχία σε μια χρεοκοπημένη χώρα. Ποιος δίνει λογαριασμό.
Οι ιθύνοντας θέλουν να πιστεύουν ότι οι Έλληνες είναι τόσο φιλομαθείς που σπουδάζουν δίνοντας ένα σκασμό λεφτά έτσι για την πλάκα τους. Σκασίλα τους για την οικονομική κρίση, σου λέει αφού το τραβάει ο οργανισμός τους ας πάνε στα πέρατα της χώρας, τι και αν δεν υπάρχει η παραμικρή σύνδεση σπουδών και εργασίας, εμάς τι μας νοιάζει. Ας βρουν δουλειά στο άλλο ημισφαίριο της γης.
Αρκεί που το πανίσχυρο ΑΣΕΠ τους αναγνωρίζει μόρια στις όποιες μελλοντικές προσλήψεις και αυτό φτάνει για να έχουν μια ελάχιστη εσωτερική αναγνώριση και ζήτηση. Εφαρμόζουν επακριβώς το: απ’ το ολότελα καλή και η Παναγιώταινα!
Το ίδιο χάλι συμβαίνει παντού, όπως στα Επαγγελματικά Λύκεια, σαφώς υποβαθμισμένα και κατώτερα των Γενικών, όπου οι περισσότεροι απόφοιτοι βγαίνουν αριστούχοι και εισάγονται σε καλά ΤΕΙ τα οποία οι απόφοιτοι των Γενικών Λυκείων βλέπουν με το κιάλι, αλλά και ελέω ΑΣΕΠ με τέτοια απολυτήρια διορίζονται παντού αφού όλα τα Λύκεια είναι ισότιμα! Τόσο καλά. Ποιος νοιάζεται για το επίπεδο σπουδών και των γνώσεων.
Το ίδιο γίνεται και στα ΤΕΙ που όποιος περνά απ’ έξω τον μπάζουν μέσα να κάνει μάθημα και βγάζουν απόφοιτους αστέρια, όπου οι επιχειρηματίες δεν ξέρουν ποιόν να πρωτοπροσλάβουν!
Και έτσι μένουν στην απέξω τα κοροΐδα που διάλεξαν τα δύσκολα Γενικά Λύκεια και τις δύσκολες σχολές όπου μετά βίας έπιασαν το 15άρι ή το 6ράκι αντίστοιχα.
Και για να είμαστε σοβαροί, το νέο σύστημα των Πανελλαδικών που εξαγγέλθηκε είναι άλλη μια ελληνική πατέντα, που δεν προσφέρει τίποτα το ιδιαίτερο, δεν καταργεί τα περίφημα ελληνικά φροντιστήρια αλλά τα επαυξάνει και τα συντηρεί.
Που σκέψη για συνολική αναβάθμιση της παιδείας και αξιολόγησης σε όλα τα επίπεδα.
Απορίας άξιο είναι γιατί επί τόσα χρόνια δεν αντιγράφουμε ολόκληρο το εκπαιδευτικό σύστημα μιας σοβαρής χώρας, χωρίς την παραμικρή αλλαγή και χωρίς καμιά προσαρμογή στα Ελληνικά δεδομένα, γιατί εκεί χαλάει το πράμα.
tromaktiko.gr
Που σκέψη για συνολική αναβάθμιση της παιδείας και αξιολόγησης σε όλα τα επίπεδα.
Απορίας άξιο είναι γιατί επί τόσα χρόνια δεν αντιγράφουμε ολόκληρο το εκπαιδευτικό σύστημα μιας σοβαρής χώρας, χωρίς την παραμικρή αλλαγή και χωρίς καμιά προσαρμογή στα Ελληνικά δεδομένα, γιατί εκεί χαλάει το πράμα.
tromaktiko.gr
Απόλυτα σωστη η τοποθέτηση της ανάρτησης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο 70% των φοιτητών και αλλων σπουδαστών σήμερα τζάμπα σπουδάζει ,ισια για να πεί οτι σπουδάζει.
Αλλά και τι άλλο να κάνει , δυστυχώς.
οι περισσοτεροι σπουδαζουν για να λενε οτι σπουδαζουν και μετα απο 2 η 4 χρονια που τελιωνουν το μονο που εχουν ειναι να εχουν ενα αχρηστο χαρτι και στην καλυτερη εαν δεν ειναι ανεργοι να δουλευουν σε ξενοδοχεια η σε τιποτα δουλειες του ποδαριου. Μαθε τεχνη λεγανε παλια και να που φτασαμε στις οικοδομες ειναι αλβανοι στα μηχανουργια πακιστανοι στα χωραφια βουλγαροι κ.λ.π
ΑπάντησηΔιαγραφήεννοειται.. επρεπε να μαθουμε τεχνη , είναι βλακες οι δικηγοροι που σπουδαζουν , και οι γιατροι , οι πολιτικοι μηχανικη , οι λογιστες, και οι τεχνικοι ηλεκτρονικων υπολογιστων κτλ, δεν μας χρησιμευουν σε τίποτα.
ΑπάντησηΔιαγραφή